כותרות אחרונות
Search

רנו ישראל מציגה את רנו CAPTUR, הקרוסאובר העירוני…….

רנו ישראל מציגה מתיחת פנים ל-רנו CAPTUR, הקרוסאובר העירוני, ודגם חדש נוסף במחיר אטרקטיבי של החל מ – 99,990 ₪

קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, משיקה בימים אלו את הקפצ'ר החדשה עם מתיחת פנים הכוללת שינויי עיצוב פנים וחוץ ובמגוון צבעים חדש ומרהיב. מחירו לצרכן החל מ: 119,990 שח.

 

לקפצ'ר, הקרוסאובר העירוני המעוצב מבית רנו, גריל בעיצוב חדש, תאורת C-Shaped LED חדשה ואפשרות לגג פנורמי, תאורת Full LED קדמית וחישוקי 17" בעיצוב חדשני.

צילום: יחצ רנו

לקפצ'ר המפנק שינויים בעיצוב הפנימי: קונסולה מרכזית חדשה, הגה בעיצוב חדש וחומרי דיפון איכותיים יותר בתא הנוסעים ובלוח המחוונים.

 

לקפצ'ר מגוון שילובי צבעים לגוף ולגג הרכב, וכעת, בעיצוב החדש, יוצעו צבעים נוספים בצביעה דו גוונית לגג ולמרכב: אדום להבה, כתום תפוז וכחול Ocean.

צילום: יחצ רנו

לצד החידושים העיצוביים,  קרסו מוטורס החלה לשווק בישראל את דגם הקפצ'ר גם בגרסה ידנית עם מנוע טורבו בנזין בנפח 0.9 ל' / 90 כ"ס בעל צריכת דלק מרשימה של 5.1 ל' ל-100 ק"מ. במחיר אטרקטיבי של –  99,990 ₪. 

 

בנוסף ימשיכו לשרת את הקפצ'ר מנוע הטורבו בנזין 1.2 ל' / 118 כ"ס וכן מנוע הטורבו דיזל 1.5 ל' / 90 כ"ס. שתי הגרסאות משודכות לתיבת ה 6EDC- כפולת המצמדים המתקדמת של רנו להשגת נתוני ביצועים וצריכת דלק מצוינים.

צילום: יחצ רנו

ענת מילוסלבסקי – כחלון, מנכ"ל רנו בישראל מסרה: ״הקפצ׳ר ממשיך באבולוציה של עיצוב אנרגטי המיישר קו עם הנבחרת החדשה של רנו – מגאן גרנד קופה, קדג׳אר, זואי, וקליאו. הקפצ'ר הוא הצלחה אדירה באירופה ומודל מס 1 בקטגוריית הקרוסאובר העירוני עם מכירות של מעל 200,000 יח' בשנת 2017 "