כותרות אחרונות
Search

רשות הטבע והגנים משיקה לראשונה מפת התמצאות דינאמית מבוססת מיקום !

לקראת פסח וימי חול המועד !

רשות הטבע והגנים משיקה לראשונה מפת התמצאות דינאמית מבוססת מיקום באתר האינטרנט עם מידע על תחנות ההסברה ועשרות מסלולי טיול בשטחים הפתוחים.

 

לקראת חג הפסח, במהלכו מאות אלפי מטיילים פוקדים את שמורות הטבע והגנים הלאומיים, רשות הטבע והגנים משיקה לראשונה מפת התמצאות דינאמית באתר האינטרנט שלה לעשרות תחנות המידע וההסברה שהיא מפעילה במהלך החגים וימי חול המועד ברחבי הארץ, לרבות בחג הפסח הקרב ובא. זאת במטרה לסייע למטיילים הרבים להכיר את מסלולי הטיול בכל אזור ולהיערך אליהם בצורה טובה ובטוחה יותר.

 

לחיצה על מיקום כל תחנת הסברה במפה מובילה לדף ייעודי באתר בו מפורטים מוקדי העניין בכל שמורה וגן לאומי בנוסף לתיאור מסלולי טיול פופולריים הסמוכים לכל אחת מתחנות המידע וההסברה. זאת תוך שילוב תמונות וכל המידע הנדרש לטיול במסלול.

 

 

במסגרת פרויקט שדרוג התוכן באתר לקראת פסח, שהובילו אגפי ההסברה, הדוברות והדיגיטל של רשות הטבע והגנים בסיוע של מיטב כותבי התוכן התיירותי, פורסמו באתר למען הציבור הרחב למעלה מ-100 מסלולי טיול עם עשרות תמונות מהשטח. בתוך כך גם הועלה מידע נוסף על 22 שמורות טבע וגנים לאומיים חדשים שעד כה לא נכללו באתר. תיאורי מסלולי הטיול יהיו זמינים באתר לאורך כל השנה.

 

לדברי שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים גולדשטיין "רשות הטבע והגנים משקיעה משאבים רבים באתר האינטרנט שלה כך שיהווה מקור מידע מהימן, מעודכן ועשיר בתוכן מרתק בנושאי טבע, מורשת ונוף עם מגוון הצעות לפעילויות ומסלולי טיול לכל המשפחה בשמורות הטבע והגנים הלאומיים. זאת בנוסף למערכת הזמנות אונליין ידידותית לחניוני הלילה של הרשות עם כל המידע הנדרש על החניונים. אני מזמין את הציבור הרחב לקראת הפסח ולאורך כל השנה להיכנס לאתר ולקבל את כל המידע החשוב והנדרש כדי להכיר את השמורות והגנים הלאומיים השונים, הפעילויות הרבות שאנו מציעים לאורך כל השנה ואפשרויות הטיול הרבות גם בגנים ובשמורות שלא בתשלום".

 

צילום ידידה שמואל

 

 

לדברי מזי מגנאג'י מוסקוביץ, מנהלת אגף ההסברה ברשות הטבע והגנים: "הנגשת הטבע ומסלולי הטיול לציבור הרחב היא יעד מרכזי ומשמעותי של הרשות ופרויקט זה נועד לסייע בכך באופן ידידותי, נוח ומבוסס מיקום עבור המטיילים. זאת תוך מתן בולטות למסלולי טיול פופולריים ומהנים ועל כללי הטיול הבטוח בשמורות הטבע והגנים הלאומיים שלא בתשלום".

 

לינק למפה באתר לחצו כאן 

 https://www.parks.org.il/%D7%9E%D7%A4%D7%AA-%D7%AA%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2/