כותרות אחרונות
Search

רשת בתי הקפה "ארקפה" בהנהלת ירון ירקוני משיקה דור חדש של קפה ופותחת את "בית ארקפה" !

"בית ארקפה" הצפירה 23 – צילום: יח"צ

 

רשת בתי הקפה "ארקפה"  משיקה את "בית ארקפה" המציג דור חדש של קפה ופותחת את "בית ארקפה" ! 

 "בית ארקפה" – רחוב הצפירה 23 תל אביב.

 

ירון ירקוני, בעלים ויו"ר קבוצת "ארקפה" צילום: אבי בר

 

המקום החדש שבהקמתו הושקעו כ- 12,000,000 ₪, משתרע על כ- 1000 מ"ר. המבנה הייחודי שהיה בעבר מפעל שבבים, מעוצב בסגנון תעשייתי חשוף, עם חצר ובר המאפשרים הצצה למטבח פתוח שיציע חוויית קפה ואירוח ייחודים ומגוון פיצות שף בטאבון לבנים. המקום משלב בתוכו בית קלייה ראשון מסוגו בארץ החושף את תהליך הקלייה והכנת הקפה בפני באי המקום. 

 

תנור קליית הקפה – צילום: אבי בר

 

כדי להגיע לדור החדש של הקפה, נבחרו לאחר לאחר שנים של מחקר ואינסוף מבחני טעימות,  חמישה זני קפה, single estate (חד זניים), אותם אי אפשר לשתות בשום מקום אחר.  כלומר, כבר לא מדובר בערבוב של כמה זני קפה, כי אם זן קפה אחד בטעם ייחודי. חמשת זני הקפה הייחודיים המיועדים ל"בית ארקפה" גדלים בחוות גידול מהטובות והמיוחדות בעולם,  חוות גידול המתמחות בגידול specialty coffee  עם תו תקן עולמי לאיכות, המבטיח תנאי גידול אופטימליים ופולי קפה מושלמים וללא פגמים.

 

מגוון סוגי הקפה החד זנים – צילום: אבי בר

 

"בית ארקפה" מביא איתו חווית קפה אחרת עם אווירה כפרית תעשייתית, מרעש הקלייה, ריח פולי הקפה הנקלים במקום, דרך טחינת פולי הקפה ועד להכנת הקפה בשיטות מיצוי ייחודיות המדגישות את הטעמים הטבעיים של הקפה. כל מי שיכנס ל"בית ארקפה" יוכל לדעת מאיפה הקפה שלו הגיע, איך הוא גדל והמסע שהוא עבר עד שנמזג לכוסות או לבקבוקים (הסבר בהמשך).

 

הדור החדש של מזיגת קפה – צילום: אבי בר

 

משקאות הקפה  – בדור החדש:

DRIP COFFEE – שיטת מיצוי קפה, בטפטוף איטי על ידי V60 / CHEMEX , ופילטר ייחודי. תהליך ההכנה מוקפד ומדויק הממצה את הטעמים הטבעיים של פולי הקפה.

 

עופר גבירצמן מנהל תחום קפה בקבוצת "ארקפה" – צילום: אבי בר

 

COLDY cold brew הקפה הקר החדש של הרשת.

מדובר בקפה קר ואיכותי, חד זני, בחליטה קרה ללא מגע עם מים חמים.  שיטת החליטה במים קרים הינה תהליך ארוך ומוקפד (כ- 20 שעות) הממצה את המתיקות הטבעית של פולי הקפה. מדובר בקפה עשיר בטעמים, ללא חלב, סוכר או ממתיקים מלאכותיים הנמזג למתקן מזיגה כמו זה של בירה או לבקבוקים.

 

חדש בישראל, מבקבקים קפה קר – צילום: אבי בר

 

The food

"בית ארקפה" מציע לצד הקפה האיכותי והחד זני, מנות חדשות שישלימו את החוויה, בהן: ברוסקטות פתוחות עם תוספות מפתיעות, כמו "שנק" מאפה שמרים מתוק, במגוון טעמים, גבינה, קינמון ושוקולד  הנאפה במקום, חטיף גרנולה,חטיף בראוניג, עוגיות שוקולד צ'יפס נימוחות ועוגות בחושות אישיות. כל זאת לצד בר grab&go, עם מבחר רחב של סלטים וכריכים חדשים ומיוחדים. בצהריים ובשעות הערב יוגשו במקום  גם פיצות שף שיאפו בטאבון לבנים וסלטים טריים הישר מהמטבח.

 

תוספות לקפה – צילום: אבי בר

 

 

ירון ירקוני בעלים ויו"ר קבוצת ארקפה:

"פתיחת המקום מהווה התגשמות חלום ישן שלי. רצינו לקחת את עולם הקפה צעד אחד קדימה. קפה הוא כבר הרבה מעבר לרק משקה, הוא חוויה שלמה. רצינו שלקוחותינו יחוו קפה בדור השלישי, קפה איכותי מחוות גידול ייחודיות המגדלות קפה במיוחד עבורנו, לגלות להם עולם חדש של טעמים ושיטות מיצוי ייחודיות ותהליך הכנה מוקפד. כל זה פועל יוצא של מחקר וחיפוש של שנים אחר כוס הקפה המושלמת."

 

ירון ירקוני בעלים ויור קבוצת "ארקפה" מוזג קפה כמו בירה…- צילום: אבי בר