כותרות אחרונות
Search

רשת האופנה "רנואר" חוגגת קולקציית בגדי ים לקיץ 2017 ונותנת חסות לפסטיבל "Grounded" באילת – צילום: לירון ליבר

 רשת האופנה המובילה "רנואר" חוגגת את קולקציית בגדי הים לקיץ 2017 ולראשונה היא נותנת חסות לפסטיבל  "Grounded" שמתקיים זו השנה השנייה בעיר הדרומית אילת

"רנואר" יפתחו את חגיגות פסטיבל "Grounded" בהפלגה אקסקלוסיבית מחופי הים האדום שהולל בר אלכוהולי מפנק ודי ג'יי שירקיד את אורחי ה- VIP של הפסטיבל

הפסטיבל יתקיים למשך 4 ימים בתאריכים 11-14 למאי 2017

לראשונה חברת האופנה רנואר תיתן חסות לפסטיבל הנחשק Grounded- פסטיבל מוזיקה אלקטרונית חדש המשלב את החספוס שבמסיבות עם החופש של הנופים הקסומים שנישאים לחופי הים האדום, אשר יתקיים באילת למשך 4 ימים.

צילום: אלון שפרנסקי

רנואר תפתח את אירועי הפסטיבל וכחלק מהחסות תצא הפלגה אקסקלוסיבית ובה יבלו כ- 250 אורחים VIP של רנואר  ו-Grounded. השייט יארך כ- 3 שעות ובו המשתתפים ייהנו ממסיבה עם די ג'יי צמוד, כיבוד ואלכוהול איכותי וחבילות שי ייעודיות בהן תיחשף קולקציית בגדי הים של החברה והמבלים יוכלו להתחדש בפריט הרשמי של הקיץ.   

צילום: לירון ליבר

במסגרת הפסטיבל יתקלטו כ- 20 אמנים ידועים מהארץ ומהעולם ביניהם: הצוותame&me chaim  מההרכבים המדוברים מהמוזיקה האלקטרונית, bill Patrick האגדה שבג'אנר אשר צמח בסצנת האנדרדוג של ניו יורק, נסטיה שמגיעה מאוקראינה והתברגה בצמרת הסצנה העולמית ונודדת מפסטיבל לפסטיבל מסביב לעולם עד שתנחת גם היא בים האדום ועוד. למבלים ייסגר מלון ייעודי וצמידי כניסה למסיבות השונות.