צילום: אלעד גוטמן
רשת האיפור והטיפוח "SACARA" משיקה קונספט חדש – "SACARA TREND" !
השקת ליין מוצרי איפור עם פורמולות המועשרת בויטמינים נוגדי חמצון ובתמציות צמחים להגנה על העור.
רשת "SACARA" משקיעה במהלך כ 2 מיליון ₪
מותג הביוטי "SACARA" חוגג בימים אלה חמש שנים להיווסדו עם השקה מחודשת של קולקציית האיפור לחורף 2019. במסגרת זו משיקה sacara את הקונספט – "SACARA TREND".
כחלק ממהפכת הצרכנות ההוגנת בתחום האיפור והקוסמטיקה, גייסה "SACARA" את מיטב המשאבים כדי להנגיש לצרכנית הישראלית מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה עם כל החידושים הבינלאומיים, תוך כדי שמירה על מחיר שווה לכל כיס. ההשקעה במהלך נאמדת ב- 2 מיליון ₪.
הרשת גייסה צוות מומחים בינלאומי ומקומי שעבד על פיתוח מוצרי הקולקציה על פי הטרנדים והמגמות הבולטות בתחום.
בימים אלה, תשיק הרשת בכל סניפיה ליין מוצרים חדשים בקטגוריות הביוטי השונות. מעתה, יוכלו הצרכניות ליהנות ממיטב הטרנדים, מרוכזים במקום אחד ובמחיר נגיש ביותר תחת הסלוגן "SACARA TREND".
במסגרת הקונספט "SACARA TREND", מוצעים מוצרים נקיים ממרכיבים שנויים במחלוקת כמו פרבנים (חומרי שימור סינתטיים) והפורמולות הועשרו בויטמינים נוגדי חמצון ובתמציות צמחים להגנה על העור.
במסגרת המהלך יושקו מוצרים חדשים בכל הקטגוריות. בקטגוריות הקוסמטיקה תושק סידרה עשירה במיוחד הכוללת פריימרים, מייק-אפים, קונסילרים, פלטות ושימרים במרקמים שונים. הקו המנחה של הקולקציה הוא מתן מענה מדויק לכל סוג ומצב עור מגילאי העשרה ועד לגילאים הבוגרים.
חנויות הרשת עוצבו מחדש, ברוח עולם היופי והאופנה, כאשר ברחבת הכניסה של הסניפים מרוכזים כל החידושים בעולם הביוטי.
משה גולברי, מנכ"ל רשת "SACARA": "במסגרת אסטרטגיית החדשנות של המותג, הוחלט לתת דגש לטרנדים בינלאומים הבולטים בענף". לדבריו: "המהלך השיווקי והמקצועי "SACARA TREND" מגביר את מעורבות המותג בתחום הקוסמטיקה והאיפור מתוך הבנה שהצרכנית העכשווית דורשת איכות גבוהה יותר במחיר אמיתי".