כותרות אחרונות
Search

רשת הגלידריות "לג'נדה" מרעננת עם תחילת הקיץ בטעמים מפתיעים במיוחד.

"לג'נדה" בטעמי קיץ – צילום: יואב גולדברג 

 

הקיץ הזה כולו פנינים. בגלידה..!

רשת הגלידריות "לג'נדה" מרעננת עם תחילת הקיץ בטעמים מפתיעים במיוחד.

גלידת פנינים שחורות, גלידת אגוזי מקדמיה, והלהיט החדש עם הטעם המושלם פיסטוק קראנץ' שהפך להיסטרייה. 

 

אופנה יכולה לבוא לידי ביטוי גם בגלידה. כך חושבים ברשת הגלידריות "לג'נדה" שביום הארוך ביותר בשנה, שמסמל רשמית את תחילתו של הקיץ, מתאים ביותר להשיק  טעמים אופנתיים ומפתיעים במיוחד בקולקציית הטעמים החדשה שלהם.

 

"לג'נדה" בטעמי קיץ – צילום: יואב גולדברג 

 

הטעם שנותן מענה לטרנד הפנינים האופנתי – גלידת מיני פנינים שחורות ווניל שחור – גלידת וניל בשילוב מיני פנינים שחורות מתוקות ה"מתפוצצות" בפה.

 

גלידת אגוזי מקדמיה – גלידת וניל מדגסקר בשילוב אגוזי מקדמיה קראנצ'ים וקרמל  עם ניחוח פירותי.

 

והלהיט של הקיץ, גלידת פיסטוק קראנץ – גלידת פיסטוק בשילוב קרם פיסטוק ופניני שוקולד לבן שמתפוצצים בפה.

 

"לג'נדה" בטעמי קיץ – צילום: יואב גולדברג 

 

האג'נדה של "לג'נדה" היא הכנת גלידה הכי איכותית וטרייה שיש ולכן בכל הסניפים מיוצרת הגלידה באופן יומיומי במקום, מעל ל-70 טעמים, הנעשים לפי הנוסחאות המסורתיות "לג'ילטו איטלקי" אמיתי ועם מיטב חומרי הגלם והפירות.

 

ה"ג'לטו" של "לג'נדה" מבוסס על טהרת השמנת, החלב הטרי ומגוון חומרי גלם המיובאים היישר מאיטליה. את הטעמים האגדיים הם יוצרים עם התוספות הכי הכי, כמו אגוזי לוז מפיאמונטה, פיסטוקים מעולים, טרפלס שמייצרים לבד ושוקולד 100% אמיתי.  בסורבה משתמשים בפירות טריים או קפואים מאיכות מעולה והיוגורט הוא יוגורט טבעי.

 

אודות רשת "לג'נדה"

לדודו מינה ואורי פינקלשטיין, חברי ילדות מנהריה, היה חלום לפני 20 שנה להקים בארץ גלידריה איכותית. אחרי השתלמות ארוכה באיטליה הקימו ב2001 את גלידריית לג'נדה, המונה כיום 21 סניפי גלידריות משובחות "לג'נדה" ושני סניפי "פרוטבר" לשייקים בפריסה ארצית בהם סניפי הדגל בתל אביב שדרות רוטשילד, רחוב דיזינגוף ונמל יפו.