כותרות אחרונות
Search

רשת ההנעלה SCOOP משיקה: קולקציית נעלי ילדים לסתיו חורף 2015/16

צילום: שי יחזקאל

רשת ההנעלה SCOOP, מציגה את קולקציית הילדים לסתיו חורף 2015/16, הכוללת מגוון רחב של דגמים ייחודיים, בשלל סגנונות לכל שעות היממה, החל מנעליי קז'ואל למראה יום יומי, מגפיים בכל האורכים ועד לנעלי ערב למראה חגיגי.

הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות חורפית, בניהם: אפור, בורדו על כל גווניו, כחול כהה, קאמל,  חום, צבעי שלכת, בז', ירוק, חרדל, שילוב של לקה וז'מס, בהתאם למגמות ולתחזיות של מעצבי העל הבינלאומיים ובהתאמה לטרנדים הנכונים לילדים.

בקולקציה ניתן למצוא שילובים של אבזמים, רצועות, שרוכים, גומי ורוכסנים להשלמת המראה השיקי אופנתי.

המגמות המרכזיות בקולקציית הילדים לסתיו חורף 2015/16 של  SCOOP:

השיק של מגפי הבוטס  – אחד הטרנדים הבולטים ביותר שתפסו פה בשנים האחרונות, הינו נעלי הבוטוס בכל הסגנונות. מותג הנעליים SCOOP, מחזק בעונה הקרובה את הטרנד הכי אופנתי, אותו הציגו על מסלולי התצוגות של המעצבים הבינלאומיים המובילים.

ניתן למצוא בקולקציית הילדים מבחר רחב של בוטס בשילוב צבעי סתיו כהים ופסטליים, עם שרוכים, פרוות וסקווצ'ים אשר יכולים להתאים להופעה יום יומית לבית הספר או למראה קז'ואל בערב.

מגפי הסקי – אחד הטרנדים המובילים בהשראת ספורט האקסטרים, הינו מגפי הסקי. המגפיים נוחות כמו במיוחד ומלאות שיק עם אמירה אופנתית וספורטיבית . כל ילד צריך זוג אחד טוב של מגפיים  ליום יום, שיהיו נוחות, יחזיקו מעמד בימי החורף הגשומים, קלות לנעילה ושיתאימו כמעט לכל בגד.

נעלי חצי קרסול/ מגף בלקה-  טרנד נוסף אל זמני, הוא הטרנד של נעלי החצי והמגפיים, העשויים מחומר הלקה שבנות אוהבות. מראה הלק בימי החורף, מאפשרים לילדות ליהנות מנעל מחממת בימים הקרים והגשומים במראה אלגנטי ונינוח. ניתן למצוא בקולקציה: נעלי לקה בשילוב גומי צדדי,  נעלי לקה חצי בשילוב אבזמים ומגפי לקה עד הברך.

טווח מחירים:

נעליים – 249.90שח

מגפונים – 249.90שח

מגפיים – החל מ 299.90שח

בוטס – החל מ 199.90שח

ניתן להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ

 

עריכה ועיצוב – אבי בר