כותרות אחרונות
Search

רשת המסעדות העולמית "KFC" תחל בשירות משלוחים לכל אזור נצרת.

צילום: יח"צ חו"ל  רשת KFC

 

 "KFC" עד הבית.!

רשת המסעדות העולמית "KFC" תחל בשירות משלוחים לכל אזור נצרת.

 

רשת המסעדות העולמית "KFC"  אשר פתחה את שעריה של המסעדה הראשונה בישראל לקהל של תיירים וישראלים בנצרת, מעריכה את נאמנות לקוחותיה ומחויבת לספק את האוכל הטעים שכולם אוהבים ברחבי העולם, תוך שמירה על בריאותם ובטיחותם של כולם. לפיכך, הרשת מספקת לחברי הצוות הנחיות יומיומיות על מנת שיוכלו לשמור על עצמם ועל משפחותיהם וקהל הלקוחות. כמו כן, הרשת בודקת את מצבם של עובדיה על בסיס יומי כולל בדיקת חום בכניסה למסעדה.

 

כתוצאה מכך החליטה הנהלת רשת "KFC"  בישראל  להעניק לראשונה שירות משלוחים בכפוף להוראות משרד הבריאות, לכל אזור נצרת עם המנות האהובות בהן: באקט כנפיים, קולונל באקט , אולסטאר באקט, ארוחת עוף על העצם, סטריפים, ועוד…

 

צילום: יח"צ חו"ל  רשת KFC

 

מוכן טרי במקום:

במסעדותKFC  המנות מוכנות כל יום ביומו בצורה המסורתית של קולונל סנדרס. הטבחים של KFC  משתמשים רק בעוף שמצופה באותו יום בצורה ידנית מאוד ספציפית ומדוקדקת. בתפריט המוצרים של KFC ישנה מנה לכל אחד. הבאקט המפורסם – המנה הקלאסית המשפחתית המאוד פופולארית מלאה בנתחי עוף פריכים, סטריפס עסיסיים ורצועות פריכות או כנפיים חריפות. לחובבי פילה העוף ישנם גם אופציות שונות וטעימות.

 

על KFC:

חברת KFC  היא חברת בת של יאם! ברנדז (NYSE: YUM.) , רשת מסעדות עוף בינלאומית עם היסטוריה בת עשרות שנים של הצלחה וחדשנות. הסיפור של KFC התחיל עם טבח אחד, קולונל הרלנד סנדרס אשר יצר את מתכון ה-   finger likin’ good לפני מעל ל-75  שנה, וחרט אותו על אחורי דלת המטבח שלו. כיום אנו עדיין עובדים לפי אותה נוסחה מוצלחת שבה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה מסורתית ביותר מ-23,000 מסעדות ביותר מ-141 מדינות ברחבי העולם.

 

מידע נוסף: https://global.kfc.com/

שעות פעילות משלוחים: ראשון – שבת 11:00-21:30

עלות משלוח: כ-20 ₪ תלוי מרחק מהסניף

הזמנה טלפונית למשלוח: – 073-7893100

תפריט המשלוחים והמחירים מפורט באתר הרשת www.kfc.co.il