כותרות אחרונות
Search

רשת הסופרים "חצי חינם" יוצאת עם מבצעים חסרי תקדים לכבוד חג שבועות.

מי הזיז את הגבינה שלי ?!

רשת הסופרים "חצי חינם" יוצאת עם מבצעים חסרי תקדים לכבוד חג שבועות.

 

גבינות למאפים המלוחים, לקינוחים הטעימים או סתם כנשנוש ליד היין. רשת הסופרים "חצי חינם" יוצאת עם מבצעים חסרי-תקדים לכבוד חג השבועות על מגוון רחב של גבינות במעדנייה עד ה-9.6.19. גאודה, בולגרית, קשקבל, מוצרלה, רוקפור ופרמז'ן, אלו רק חלק מהגבינות שמשתתפות במבצעי המעדנייה ברשת "חצי חינם", אשר ישדרגו לכל מארח את ארוחת החג.

 

רגע לפני שהלקוחות סוגרים את רשימת הקניות לכבוד חג השבועות, רשת הסופרים "חצי חינם" אשר סניפיה פרוסים בערים ראשון לציון, חולון, פתח תקווה והוד השרון, ממשיכה לקדם מבצעים מטורפים על מגוון הגבינות במעדניה של הרשת. מבין הגבינות שבמבצע תוכלו למצוא גבינות קרמיות, רכות וקשות שיתאימו למבחר של מתכונים לכבוד שולחן החג. להלן מבצעי המעדנייה לגבינות במשקל של 100 גרם:

 

 

גבינת שמנת 30% שומן של "גד" ב-2.90 שקלים

גבינת פרמז'ן של "תנובה" ב-5.90 שקלים

גבינה צפתית של "תנובה" ב-2.90 שקלים

  גבינה צהובה נעם של "טרה" ב-2.90שקלים

גבינה בולגרית של "תנובה" ב-2.90 שקלים

 בייבי מוצרלה של "גד" ב-5.90 קלים

גבינת גאודה מעדנייה ב-7.90 שקלים

גבינת קשקבל של "גד" ב-8.90 שקלים

גבינת רוקפור של "גד" ב-8.90 שקלים

 

בנוסף, הרשת מרחיבה את היצע מוצרי המעדניה לחג, עם סדרת מוצרי טאפאס חדשה ובלעדית לקראת ‏שבועות. סדרת הטאפאס, מיוצרת על-ידי גבינות ניצן, יצרן גבינות בוטיק, וכוללת שלל ירקות ופירות ‏ממולאים בגבינות כמו פלפל אדום, פלפל כתום, פלפל שיפקה, דלעת, היביסקוס, עלי גפן ומשמש. בסדרה ניתן למצוא  גם כדורי גבינת שמנת בציפויים שונים כגון פפריקה, בצל ירוק, אגוזים ושלל תבלינים.‏

 

צילום: יח"צ

 

 

מעדניית הגבינות בחצי חינם ידועה בתור אחת המחלקות המובילות מבין כלל רשתות הסופרים בארץ,, כשהיא כוללת מגוון רחב של גבינות ‏מקומיות ומיובאות מכל העולם במגוון  סוגים.  

 

אורית שלום-בג, סמנכ"לית שיווק ברשת חצי חינם: "כבכל חג, אנו שמים דגש על חדשנות במוצרים ‏המוצעים לקהל לקוחותינו בכלל המחלקות ברשת. השנה בחרנו להרחיב את היצע מוצרי הגבינות ‏במעדניית חצי חינם, כך שיאפשרו למארחים ומתארחים בחג השבועות, להציג טעמים חדשים, עם מוצרי ‏טאפאס יפים וצבעוניים לשולחן החג".‏