כותרות אחרונות
Search

רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם, "פאפא ג'ונס" עושה עלייה ופותחת סניף ראשון בתל אביב

פאפא ג'ונס

 Better ingredients Better pizza

פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם עושה עלייה ופותחת את הסניף הראשון בארץ עם אג'נדה של רכיבים טריים ואיכותיים
צילומים: אבי בר

למרות שהשוק הישראל רווי ברשתות שמוכרות פיצה ולמרות התחרות הקשה בתחום זה,  החליט אסף גרינברג יזם בעל שם עולמי בתחום הקמת רשתות פיצה, להביא לישראל את "פאפא"ג'ונס" רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם, כשהוא בונה על האהבה הרבה שרוכש הלקוח הישראלי לפיצה ויותר מכך על הפיצה המיוחדת והאיכותית של רשת "פאפא ג'ונס" שנמכרת מאז 1985 ברחבי ארצות הברית ובעוד מדינות בעולם. במהלך ה-15 שנה האחרונות, זכתה רשת הפיצריות "פאפא ג'ונס" 13 פעמים כרשת המובילה בארצות הברית במדד שביעות רצון הצרכנים.

באירוע טעימות ממטעמי הפיצה החדשה שהגיעה לישראל, שנערך לאנשי תקשורת ומובילי דעה,  טעם כתב חדשות ישראל בעסקים מהפיצות השונות וקבע חד משמעית, מדובר בפיצה מעולה, שנוצרה ממרכיבים איכותיים ללא פשרות, עם מלא מלא גבינת מוצרלה ותוספות, והעיקר טעימה להפליא !

papa 3

פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות האמריקנית אשר נוסדה בארה"ב בשנת 1984 ומאז  כבשה את ארה"ב ואת העולם, מגיעה לישראל.  הרשת מונה יותר מ־4,700 סניפים במגוון מדינות ברחבי העולם ומבוססת בעיקר על משלוחים לבתי הלקוחות. פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם אחרי פיצה האט ודומינו'ס פיצה, משיקה את הסניף הראשון בדיזינגוף 267 פינת ירמיהו, תל אביב.

papa 1

Better ingredients. Better pizza

פאפא ג'ונס חרטה על דגלה, בכל מקום בעולם, להעניק ללקוחותיה את הפיצה הטובה ביותר מהמרכיבים הכי טריים ואיכותיים שיש. כך שלקוחות הרשת יודעים שהפיצה של פאפא ג'ונס היא הפיצה הטובה ביותר עבורם. הנחת היסוד הזו מלווה את הרשת מיומה הראשון ומאז ועד היום, הרשת נשארת נאמנה ואינה מתפשרת בנושא.

כיאה לכך, הפיצה של פאפא ג'ונס מורכבת מהפרודוקטים הטובים והאיכותיים ביותר:

  • בצק איכותי העשוי מקמח שטיבל מובחר

  • רוטב משובח מעגבניות הגדלות בכרם ומגיעות טריות ואדומות עד 6 שעות מקטיפתן

  • ירקות טריים שנבחרו בקפידה ועברו מבחני טעימה ואיכות קפדניים

  • 100% גבינת מוצרלה ממחלבות גד

 

papa 5

היזם אסף גרינברג עם מומחה להכנת פיצה שהגיע במיוחד מארצות הברית מהסניף הראשי של "פאפא ג'ונס"

הסניף הראשון של הרשת בישראל נפתח בדיזינגוף פינת ירמיהו. בתוכנית האסטרטגית לשנת 2016, הרשת תתרחב לסניפים נוספים באזור גוש דן תחילה, עם דגש על רחובות הערים ופחות על מרכזי קניות וקניונים. מאחורי הבאת המותג לארץ עומד היזם אסף גרינברג, מבעלי פרנג'ליקו והסושיה שהיה מנכ"ל רשת דומינוס פיצה. גרינברג אמון על פתיחה וניהול של מספר סניפי רשת דומינוס פיצה בישראל ובעולם ובקיא בתחום.

אסף גרינברג: "אנו שמחים להשיק בישראל את הסניף הראשון של מותג הפיצה הבינלאומי פאפא ג'ונס ולהביא את הפיצה הטובה ביותר. כפי שקורה ברשת פאפא ג'ונס בארה"ב ובעולם ותואם לערכי המותג,  גם פה ייהנו לקוחותינו מפיצה משובחת העשויה מהמרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר".

 papa 2

טעימה מתפריט פאפא ג'ונס:

פיצות – בגדלים S\L

סופר פאפא – 100% בצק טרי פפרוני כדורי בשר פיקנטיים, רצועות הודו מעושן, פטריות טריות, פלפלים ירוקים, בצל פרוס וזיתים שחורים

צמחונית – בצל טרי פרוס, לצד פלפל ירוק ועגבניות חתוכות לקוביות, פטריות וזיתים שחורים

טוסקנית 6 גבינות – תערובת אותנטית של גבינות פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פרובלונה וכמובן 100% גבינת מוצרלה אמיתית.

המומלצת של ג'ון – על הבצק הטרי יוצקים רוטב עגבניות עשיר ומפזרים בנדיבות את התוספות האהובות על פאפא – 6 גבינות איטלקיות, פרוסות פפרוני, נתחי נקניק בתוספת קורט של תבלין איטלקי

האיטלקית החריפה – פיצה איטלקית פיקנטית מלאה בתשוקה וטעם – כמות כפולה של כדורי בשר פיקנטיים, פפרוני וצ'ילי כתוש והכל על 100% בצק טרי. Fantastico!

בנה בעצמך – פיצה לפי בחירתך

טווחי מחירים –החל מ- 19.9 -89.90 ₪

papa 14

מבצעי השקה

  • ארוחת קומבו 1 – פיצה מרגריטה ושתיה 1.5 ל' + אצבעות גבינה/סטיקס שום ופרמז'ן/סטיקס מוצרלה ושום ב-83.9 ₪ במקום 103.7 ₪.

  • ארוחת קומבו 2 – שתי פיצות מרגריטה ובקבוק 1.5 ל' + אצבעות גבינה/סטיקס שום ופרמז'ן/סטיקס מוצרלה ושום ב-119.90 ₪ במקום 172.9 ₪ .

  • בקניית פיצה מיוחדת ב 89.9 ₪ קבל מרגריטה משפחתית ב 19.9 ₪.

  • שתי פיצות מיוחדות ב- 129.90 ₪.

פאפא ג'ונס דיזינגוף 267 תל אביב

פייסבוק: פאפא ג'ונס ישראל – העמוד הרשמי Papa John's Israel

שעות פתיחה: א-ד 12:00-2:00 ה-ו 12:00-16:00

שבת 12:00-14:00

דרך הפיצה

המומחה מארצות הברית בפעולה

papa 6 papa 7 papa 8 papa 9 papa 10 papa 11 papa 12