כותרות אחרונות
Search

רשת הפיצריות "פאפא ג'ונס" יוצאת במבצע "אקסטרא פריידיי" כל יום שישי –

 Extra Friday

פאפא ג'ונס: יום שישי את יודעת יש בעיר מסיבה

 

רשת הפיצריות פאפא ג'ונס יוצאת במבצע אקסטרא פריידיי' תציע ללקוחותיה בכל יום שישי – פיצה מרגריטה משפחתית +5 תוספות ב- 55 ₪ כל אחת, בקנייה של 2 פיצות דרך האתר בלבד, בכל סניפי הרשת.

 

רשת הפיצריות פאפא ג'ונס יוצאת במבצע על הפיצות המשפחתיות בימי שישי בכל סניפיה ומציעה פיצה מרגריטה משפחתית, העשויה מבצק, שנאפה במפעל הבצק שלה. על בסיס הפיצה יוצקים בנדיבות את רוטב העגבניות הארומטי והאהוב, מפזרים גבינת מוצרלה ולזה מתווספות חמש תוספות לבחירת הלקוח.

 

צילום: מאגר תמונות פאפאג'ונס העולמי

 

רשת Papa John's מחזיקה ברחבי העולם בלמעלה מ-5,400 סניפים והייחודיות המאפיינת אותה היא השמירה על הסטנדרט הגבוה, לצד חומרי הגלם האחידים, המספקים חוויית טעם אחידה בכל מקום בעולם.

 

כך לדוגמא, ל Papa John's רוטב עגבניות מפורסם, עשיר וארומטי ​העשוי ​מעגבניות קליפורניה​ שנארז​ עד 6 שעות מ​רגע ​קטיפתן, מה שמקנה לרוטב טעם וריח ​על גבול הממכר. עוד באותו עניין, לרשת גם מפעל בצק, הנמצא באזור התעשייה פולג בנתניה. המפעל מספק לסניפים את הבסיס להכנת הפיצה ובכך מבטיחה הרשת תוצאה של פיצה מופלאה וטעימה.

 

צילום: מאגר תמונות פאפאג'ונס העולמי

 

הרשת מציעה לקהל לקוחותיה מגוון מעניין וייחודי של תוספות כגון: ירקות מובחרים טריים, כדורי בשר, נתחי עוף בגריל, נקניק איטלקי,​ ​פפרוני, ​תערובת 3 גבינות וכמובן התוספות הקלאסיות האהובות על ידי הקהל.

 

רשת Papa John's מנוהלת על ידי אורן טרוסמן ונמצאת בבעלות אנשי העסקים אסף גרינברג ומושיקו טיילר, המחזיקים גם את רשתות המסעדות 'פרנג'ליקו' ו'הסושיה'. רשת הפיצריות האמריקנית נוסדה בארה"ב בשנת 1984 ומאז  הקימה סניפים בכ- 45 מדינות ברחבי העולם.