כותרות אחרונות
Search

רשת הצעצועים "TOYSRUS" פותחת השבוע סניף דגל בחוצות המפרץ אאוטלט, בהשקעה של 1 מיליון ₪.

 

רשת  "TOYS RUS" פותחת סניף דגל בחוצות המפרץ אאוטלט.  

הסניף נפתח בהשקעה של כ 1 מיליון ₪.

 

רשת הצעצועים "TOYSRUS" פותחת השבוע  סניף דגל בחוצות המפרץ אאוטלט, בהשקעה של 1 מיליון ₪.

 

סניף הדגל,  משתרע על שטח של 900 מ"ר וכולל מחלקות חווייתיות של צעצועים, משחקים, מוצרי פנאי , מוצרי תינוקות, מחלקת אופניים, מוצרי התפתחות ולמידה , משחקי חשיבה, בריכות, מתנפחים, מולטימדיה, בובות, בתי בובות ועוד…

 

מימין סיגל כספי מנכל רשת טויסאראס וחיים חורש מנכל חוצות המפרץ – צילום אסף לוי

 

הסניף החדש בחוצות המפרץ מציע מגוון ענק של מוצרים לילדים ולתינוקות, כולל את הלהיטים והמותגים הבינלאומיים, בניהם: לגו, פליימוביל, ברבי, גיבורי על, דיסני, פישר פרייס, טייני לאב  ועוד…

 

בסניף הדגל של TOYSRUS בחוצות המפרץ חווית לקוח ייחודית ומהנה: בובות ענק, בגודל אמיתי, שניתן להצטלם איתן, דגמי לגו ופליימבויל בנויים הממחישים את חווית ההרכבה, ג'ט ממטוסי על ענק מרחף ועוד אביזרים שמעניקים לסניף מימד של חוויה רב חושית ויוצאת דופן.

 

חיים חורש מנכל חוצות המפרץ צילום אסף לוי.

 

TOYSRUS היא הבעלים והמשווקת הבלעדית של מותגי הצעצועים: Bruin, Just Like Home, Fast Lane, Pavilion, YOU & ME, TOTALLY ME ועוד. אלה הם מותגי צעצועים פרטיים המיוצרים ע"י טויס אר אס העולמית, ברמת האיכות הגבוהה ביותר והם בעלי ערך משחקי והתפתחותי רב.

 

צילום אסף לוי

 

מתחם חוצות המפרץ אאוטלט, בבעלות אשטרום ומליסרון, נחשב למתחם הקניות הפתוח,  הגדול ביותר בארץ. המקום ממוקם בצומת ראשית בין חיפה לקריות. המתחם משתרע על שטח של  כ 200,000 מ"ר מתוכם 65,000 מ"ר בנויים ומושכרים וכולל מגוון רחב של חנויות  בקטגוריות שונות : אפנה, כלי בית, עיצוב, מזון ומתחמי שירות  שונים.