כותרות אחרונות
Search

רשת יהלומי המעבדה "X LAB DIAMONDS" פותחת חנות חדשה בנתניה.

 

 

רשת יהלומי המעבדה "X LAB DIAMONDS" פותחת חנות חדשה בנתניה.

החנות החדשה של תפתח בקניון עיר ימים בנתניה והיא מצטרפת לחנות הדגל בקניון הגדול בפתח תקווה.

ההשקעה בהקמת החנות החדשה כ- 3,000,000 ₪

 

חגית כץ שינובר מנכ"ל ובעלים "X LAB DIAMONDS" – צילום: יח"צ.

 

רשת יהלומי המעבדה "X LAB DIAMONDS" מרחיבה את פעילותה ופותחת חנות חדשה בישראל – בקניון עיר ימים בנתניה בהשקעה כוללת של כ- 3,000,000 ₪ .

 

 רשת יהלומי המעבדה "X LAB DIAMONDS" – צילום: גדעון לוין

 

החנות החדשה והשנייה של הרשת שתפתח בנתניה היא גדולה במיוחד ומתפרסת על כ- 130 מ"ר, חנות זו, מצטרפת לחנות הדגל בקניון הגדול בפתח תקווה, כמו "אחותה" גם חנות זו תציע מגוון רחב של תכשיטי זהב  המשובצים כולם ביהלומי מעבדה אשר נוצרו במעבדות המתקדמות בעולם, מבלי לפגוע בסביבה.

 

 רשת יהלומי המעבדה "X LAB DIAMONDS" – צילום: גדעון לוין

 

"X LAB DIAMONDS" מעניקה ללקוחותיה את האפשרות ליהנות מתכשיטים איכותיים, מעוצבים ויפים תוך שמירה על הסביבה, הטבע והאדם ובמחיר נמוך בצורה משמעותית לעומת יהלומי כרייה ללא התפשרות ברמת ואיכות היהלום. המותג מציע מגוון רחב של תכשיטים החל מטבעות יהלום לכל צורך, טבעות אירוסין, שרשראות, צמידי טניס, צמידים קשיחים, עגילים תלויים וצמודים.

 

 רשת יהלומי המעבדה "X LAB DIAMONDS" – צילום: גדעון לוין

 

חגית כץ שינובר, מנכ"ל ובעלים רשת "X LAB DIAMONDS": "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה והפיתוח של הרשת במהלך השנה האחרונה ולאור הביקוש הרב מצד הלקוחות, החלטנו לנצל את המשאבים כדי לאפשר זמינות, נוחות ומענה ללקוחותינו באמצעות הוספת סניף חדש. אנו שמחים על ההתרחבות והשקת הסניף החדש בנתניה, אשר ייתן מענה לקהל לקוחות  הולך ומתרחב המעוניין להתחדש בתכשיט זהב מיוחד המשובץ ביהלומי מעבדה בעל ערך "ירוק" מחד השומר על הסביבה ומאידך שומר גם על הכיס. אנו נמשיך בתוכנית ההתרחבות והפיתוח על מנת לאפשר לכלל לקוחותינו נגישות לעולם המופלא של תכשיטים משובצים ביהלומי מעבדה."

 

רשת יהלומי המעבדה "X LAB DIAMONDS" – צילום: גדעון לוין

 

"X LAB DIAMONDS" הינו מותג יהלומי מעבדה הראשון מסוגו בעולם, המציג למכירה מגוון תכשיטי זהב המשובצים כולם ביהלומי מעבדה איכותיים ומעוצבים שנוצרו מתוך מחויבות חברתית וסביבתית. יהלומי המעבדה מיוצרים בטכנולוגיה המדמה את התנאים המתקיימים בבטן האדמה אשר עומדים בקריטריונים המחמירים של עולם הגמולוגיה. יהלומים אלו זהים לחלוטין בהרכבם הכימי, הפיזי והאופטי ליהלומי כרייה שהפקתם מייצרת זיהום אוויר וסביבה, הרס יערות, פגיעה באזורי מחייה של בעלי חיים ובנוסף פוגעת בזכויותיהם של ילדים ועובדים מנוצלים הנאלצים לעבוד בתנאים שאינם בטיחותיים ובשכר נמוך במיוחד.