כותרות אחרונות
Search

רשת "יוחננוף" משיקה סניף חדש בירושלים !

 צלם: פביאן קולרדוף

רשת "יוחננוף" משיקה סניף חדש בירושלים !

מהפכת הקניות של רשת "יוחננוף" – שחקן חדש בעיר ירושלים.

רשת "יוחננוף" משיקה סניף חדש בעיר במתחם תלפיות וצפויה להוות אלטרנטיבה לציבור עם פתיחת תחרות משמעותית  לרשתות המובילות בעיר.

 

רשת "יוחננוף" סופרשוק לכולם פותחת היום סניף חדש בעיר במתחם תלפיות, מספר 26 ברשת הנמצאת בתנופה מתמדת. מהיום יוכלו הירושלמים ותושבי האזור להנות מחוויית קניות אחרת בנוחות וקירבה לביתם. הלקוחות יוכלו להנות בסניף ממחלקות טריות: מחלקת אוכל מוכן המבושל כל יום במטבחי הסניף, מעדני בשר, מעדניות עשירות, טריות, שירות, כשרות וכמובן מחירים אטרקטיביים.

 

צלם: פביאן קולרדוף

 

הבוקר יום ג' ה14.5.19 השיקה הרשת את הסניף החדש, הראשון בירושלים, כחלק ממהלך אסטרטגי של התרחבות הרשת בפריסה ארצית. הרשת הכפילה את גודלה בשנתיים האחרונות עם פתיחת סניפים ברחבי הארץ. פתיחת סניף החדש בירושלים הינה דריסת רגל משמעותית. הסניף נפתח במתחם תלפיות בעיר ירושלים בהתאמה לתכנית האב בירושלים שצפויה להפוך את המתחם למרכז עירוני שוקק שיעניק שירותים לכלל תושבי העיר ומהווה מוקד מרכזי למספר אנשים רב.  הסניף הירושלמי נגיש לתחבורה ציבורית ואף מאפשר חניה ללקוחות מה שיקל על חיי המשפחות שיגיעו לרכוש בסניף.

 

צלם: פביאן קולרדוף

 

רשת "יוחננוף" נמצאת בבעלות משפחת יוחננוף והחלה את דרכה כחברה סיטונאית בשנות השבעים ויוסדה על ידי אילנה ומרדכי יוחננוף. בשנת 1992 נכנסה החברה לפעילות קמעונאית מורחבת וכיום הרשת מנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף בראשותו של איתן יוחננוף ומקפידה לשמור על צביון משפחתי.

 

רשת המרכולים יוחננוף יוסדה בהתאמה לצרכי המשפחה הישראלית הן בגזרת המחיר והן בגזרת היצע המוצרים המצויים במדפי הרשת. כל אחד מסניפי הרשת, מטבריה ועד נתיבות, ממוקמים במרכזי הערים ובאזורי תעשייה ומסחר, ובצמוד לכל אחד ואחד מהם, עומדים לרשות קהל הלקוחות חניוני ענק גדולים ומרווחים והיא דוגלת במוצרים איכותיים במחירי סופר שוק נמוכים שיתאימו לכלל הצרכנים.

 

 

צלם: פביאן קולרדוף

 

איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים רשת "יוחננוף" מציין כי:" אני נרגש עם השקת הסניף החדש והכניסה לעיר ירושלים. חשבנו בסניף על הכל, החל מעיצוב, מגוון מוצרים, מחירים מצויינים ועד לרמת החנייה על מנת לספק לתושבי ירושלים חווית קניות חדשה שלא נראתה עוד בעיר ומצפים להפתיע את הירושלמים בשירות שלנו. אני מאמין כי ניצור קהל לקוחות נאמן לרשת עם חווית השירות והאיכות שאנו מציעים בכל הסניפים של הרשת ונביא לעיר משהו חדש."  

 

צלם: פביאן קולרדוף

 

אודות רשת יוחננוף:

רשת מרכולי הענק מונה כיום 26 סניפי סופר-שוק בפריסה ארצית בבעלות משפחת יוחננוף. רשת מרכולי ענק כוללת בסניפיה עולם עשיר ומגוון של מוצרי צריכה, ובכל אחד מסניפי הרשת עומד לרשות הלקוחות היצע מרשים של מחלקות שירות מובילות בתחומן. הרשת נמצאת בבעלות משפחת יוחננוף והחלה את דרכה כחברה סיטונאית בשנות השבעים ויוסדה על ידי אילנה ומרדכי יוחננוף. בשנת 1992 נכנסה החברה לפעילות קמעונאית מורחבת וכיום הרשת מנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף בראשותו של איתן יוחננוף ומקפידה לשמור על צביון משפחתי. סניפי הרשת מטבריה ועד נתיבות, ממוקמים במרכזי הערים ובאזורי תעשייה ומסחר, ובצמוד לכל אחד ואחד מהם, עומדים לרשות קהל הלקוחות חניוני ענק גדולים ומרווחים. צוות הרשת מיומן ובעל תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר בשוק הקמעונאי, ועובר לאורך כל ימות השנה הכשרות מקצועיות המתמקדות גם בהיבט התפעולי וגם בהיבט השירות ללקוח.

 

אתר רשת יוחננוף: www.yochananof.co.il, עמוד הפייסבוק : https://www.facebook.com/yochananof