כותרות אחרונות
Search

רשת "כללית אסתטיקה" מרחיבה את פעילותה בדרום ופותחת מרפאה נוספת במרינה אשקלון.

מרפאת "כללית אסתטיקה" – צילום: יחסי ציבור

 

 

כללית אסתטיקה מגיעה לאשקלון.!

רשת "כללית אסתטיקה" מרחיבה את פעילותה בדרום ופותחת מרפאה נוספת במרינה אשקלון.

במרפאה החדשה שתמוקם במרינה אשקלון יוצעו מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים ע"י רופאים מומחים לכירורגיה פלסטית ורופאי עור.

 

כללית אסתטיקה פותחת מרפאה חדשה במרינה באשקלון. הלקוחות ייהנו מהנחות בלעדיות בניתוחים למבוטחי כללית פלטינום, מבחירת המומחה המנתח, מהגב הרפואי של קופת חולים כללית ומשימוש בחומרים האיכותיים והבטוחים תחת פיקוח ואחריות של כללית.

 

הרשת מציעה מענה רפואי איכותי ובטוח בתחומי הכירורגיה הפלסטית והטיפולים האסתטיים, ומפעילה עשרות מרפאות בפריסה ארצית – מקריית שמונה בצפון ועד אילת. כל הניתוחים והטיפולים האסתטיים ברשת כללית אסתטיקה מתבצעים על ידי מומחים לכירורגיה פלסטית, רופאי עור ורופאים מומחים בעלי ניסיון רב ומובילים בתחומם. 

 

המרפאה החדשה מציעה את הקשת הרחבה של הניתוחים הפלסטיים:  ניתוחי חזה- הגדלה, הקטנה והרמה, הרמת עפעפיים, ניתוחי גוף, שאיבת שומן, ניתוחי עיצוב הגוף, ניתוחי אף, פנים וצוואר ואת מגוון הטיפולים האסתטיים :  הזרקות ומילוי קמטים, טיפולי הצערת ומיצוק העור, הסרת שומות ונגעים, הזעות יתר ועוד…

 

מרפאת "כללית אסתטיקה" – צילום: יחסי ציבור

 

'כללית אסתטיקה' של שירותי בריאות כללית משתמשים בחומרים ובמכשור טכנולוגי שמצויים תחת בקרת איכות מחמירה, עומדים בתקנים מחמירים, ומאושרים לא רק על ידי משרד הבריאות, אלא גם על ידי ה-FDA האמריקני ו/או ה-CE האירופאי. הצוותים הרפואיים מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול מקצועי, אמינות ובקרה רפואית.

 

מנכ"ל ש.ל.ה, רו"ח אילן שמש: "אנחנו שמחים שיש לנו יכולת לפעול ולהגיע קרוב לבית לכל לקוחותינו בכל הארץ, וזו זכות גדולה עבורנו לפתוח כעת בעיר אשקלון את אחת ממרפאות הדור החדש של הרשת. ההחלטה להשיק מרפאה חדשה בימים אלה בעיר אשקלון נובעת ממגמת ההתרחבות שמובילה רשת כללית אסתטיקה בתקופה האחרונה. כרשת האסתטיקה הגדולה והמובילה בישראל, אנו שואפים להעניק לקהל לקוחתנו החדש באשקלון והסביבה, את מגוון הטיפולים החדשניים, במחיר נגיש, תוך שמירה כמובן על מקצועיות ואיכות גבוהה״.

 

ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של רשת כללית אסתטיקה ולימור רפאל-בלפונטה, מנהלת רשת כללית אסתטיקה בירכו על פתיחת מרפאת אסתטיקה אשקלון שלדבריהם תואמת את המיקום החדש והאסטרטגי שלה. "השאיפה שלנו היא להמשיך לתת את המעטפת הרפואית והשירותית הטובה ביותר ללקוחותינו על פי הסטנדרט הגבוה הנהוג בכל הרשת", הבהירו ד"ר עמוס לויאב ולימור רפאל – בלפונטה.

 

כתובת: הנמל 2/19 אשקלון

 לפרטים ולמידע נוסף: https://www.clalitaesthetics.co.il/