כותרות אחרונות
Search

בשלב ב' של פרויקט היוקרה MUSEUM RESIDENCE נמכרו בימים האחרונים 4 דירות בעלות של כ- 20 מיליון ₪

בימים האחרונים נמכרו 4 דירות בעלות של כ- 20 מיליון ₪  בשלב ב'  של פרויקט היוקרה MUSEUM RESIDENCE. גם שלב ג' החל להימכר בהצלחה

פרויקט היוקרה MUSEUM RESIDENCE  ממשיך בתנופת מכירות יוצאת דופן ואין ספק שהוא הפרויקט הירושלמי  המדובר ביותר למחפשי דיור איכותי במיקום מושלם הקרוב לכניסה לעיר.

 

בימים האחרונים  נמכרו 4 דירות בעלות כוללת של 20 מיליון ₪.

 

3 דירות גן בנות 5 חדרים בשטח של 125-150 מטר + גינות בשטחים  של 80-100 מטר עם  2 חניות + מחסן.
בנוסף, נמכרה גם הדירה לדוגמא המרשימה מאד והמעוצבת להפליא, בשטח  של 146 מ"ר עם 2 חניות ומחסן. הדירה נמכרה כפי שהיא  כולל  הריהוט שבה.

 

הפרויקט, הממוקם  בצמוד למוזיאון ישראל יכיל  כ- 140 דירות יוקרתיות בנות 3,4,5,6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים. שלב א' , שלשה בניינים עם 10 דירות בבניין , ובסה"כ  30 דירות  ,נמכר כולו וכבר מאוכלס. שלב ב' , הכולל 4 בניינים קטנים עם 9 דירות בכל בניין , נמצא בשלבי בניה מתקדמים כאשר מתוך 36 הדירות שבו , נמכרו 30.

 

שלב ג' הכולל 7 בניינים, 6 דירות בלבד בכל בניין , מצוי בשלב השלד . 4 דירות מתוך 42 הדירות שבו , נמכרו.

מכירת הדירות האחרונות בשלב ב' ו-ג' נמצאת בעיצומה.

 

פרויקט " "Museum Residenceמשתרע על שטח של כ- 22 דונם  ויכיל 15 בניינים בני 4 מפלסים כל אחד, על המדרון הדרומי מערבי של מוזיאון ישראל , סמוך לרחובות נווה שאנן, י.צ מיכאלסון ונחמן אביגד.  מדובר באחד המגרשים היוקרתיים ביותר בירושלים,   הפרויקט מצטיין במיקום נוח לכניסה וליציאה מהעיר ומשתלב באחת השכונה השקטות והיוקרתיות ביותר באזור. כל הדירות בפרויקט נהנות ממפרט טכני עשיר ומפנק. אופיו המרווח של הפרויקט מתבטא הן בגודלן של הדירות והן במספרם המצומצם של הדיירים בכל בניין ,הנע בין 6 ל 10 .. בסיועו של מתכנן הפרויקט , האדריכל אמציה אהרונסון , נבנה פרויקט השם דגש על בנייה נמוכה עם מרחבים ציבוריים גדולים , שאינם אופיינים לבניה בירושלים ,תוך שימוש בחומרי בניה איכותיים.

 

בין הבניינים נבנה מרחב ציבורי של רחובות הולנדים ללא כניסת תחבורה ציבורית או פרטית, טיילת פנימית לג'וגינג, גינה שכונתית מודרנית עם אזורי ישיבה מוצלים, מזרקה מרכזית ושטחים ירוקים ומשחקיית ילדים לרווחת תושבי הפרויקט. הבניינים מתוכננים בקפידה רבה  וכוללים לובי מעוצב וחניון תת קרקעי.

צילום: יח"צ

בשכונת ניות ככלל וברחוב מיכאלסון בו ממוקם הפרויקט , מתגוררים   אנשי רוח ,אנשי ציבור ובעלי מקצועות חופשיים רבים.

 

"פרויקט  Museum Residence, הצמוד למוזיאון ישראל, הוא אחד הפרויקטים המעטים אשר נבנים כיום במרכז העיר על קרקע בבעלות פרטית ולא קשורה לכנסיה זו או אחרת" מציין יונתן ישראל סמנכ"ל השיווק של האחים ישראל. "חשוב לציין כי בפרויקט שלנו אין סיכוי שהדיירים יקבלו עוד כמה שנים דרישות  לשלם סכומי עתק לכנסיות השונות בתמורה להמשך חכירת הקרקע כפי שהתפרסם שקורה בימים אלה בחלק משכונת  ניות ובאזורים נוספים במרכז העיר" יונתן ממשיך ואומר "אני צופה לעלייה של עשרות אחוזים בערך הדירות בפרויקט זה. כבר כיום נהנים רוכשיי הדירות הראשונות  בשלב א' , שאוכלס רק לפני חודשים  ספורים , מעליית מחירים גובהה.

 

חברת האחים ישראל , יזמית ומובילת הפרויקט , הינה אחת מחברות הבנייה הוותיקות והיציבות ביותר בשוק הנדל"ן בישראל. החברה הוקמה  בשנת 1964 ועד לשנת 2017 בנתה למעלה מ- 38,000 יחידות דיור במגוון רחב של פרויקטים בערים שונות בישראל ובמדינות נוספות בעולם. אחת החוזקות הבולטות ביותר של החברה היא יציבותה הפיננסית, חוזקה , המבדלת  אותה ממרבית חברות הנדל"ן בארץ.

 

בשל איתנותה הכלכלית, מתנהלת החברה במודל עבודה יחסית חריג בנוף המקומי. תהליך שיווק הדירות, בשונה ממרבית חברות הנדל"ן בישראל, מתחיל לאחר בניית 25% ממספר הדירות בכל פרויקט, ולא לפני תחילת עבודת הבנייה, כפי שניתן לראות היום בשוק הנדל"ן המקומי. גם בפרויקט MUSEUM RESIDENCE    החלה חברת האחים ישראל בשיווק הפרויקט לאחר שכמה בניינים כבר עמדו על תילם. התפיסה הייחודית של האחים ישראל היא למכור דירות שאפשר לראות בעין ולא דירות על הנייר.