כותרות אחרונות
Search

שלב ב' בפרויקט אזורים "מוצא עילית" קיבל היתר בנייה ובימים אלה מתחילות עבודות הבנייה

שלב ב' בפרויקט אזורים "מוצא עילית"  קיבל  היתר בנייה ובימים אלה מתחילות עבודות הבנייה

שלב ב' של הפרויקט היוקרתי אזורים מוצא עילית יכלול 130 יחידות דיור ביניהן 114 דירות בגדלים של 4 ו-5 חדרים ובשטחים של 120-150 מ"ר עם מרפסות רחבות ידיים ו- 16 קוטג'ים יוקרתיים בשטח של 166מ"ר בנוי וחצר בגודל 50-150 מ"ר.

תנופת הבנייה  בפרוייקט היוקרתי "מוצא עילית" נמשכת. לפני מספר ימים ניתן לשלב ב' היתר בניה ועבודות הבניה כבר החלו.

צילומים: יח"צ

פרויקט אזורים מוצא עילית כולל 221 יח"ד, בשלב הראשון נבנו 91 יחידות דיור שמרביתן נמכרו ואוכלסו . כאמור, השלב השני בפרויקט קיבל לפני מספר ימים היתר בניה וכולל 114 דירות בגדלים של 4 ו-5 חדרים ובשטחים של 120-150 מ"ר עם מרפסות רחבות ידיים של 41-116 מ"ר ו- 16 קוטג'ים יוקרתיים בשטח של 166 מ"ר בנוי וחצר בגודל 50-150 מ"ר.

בפרויקט שתי דירות לדוגמא-  דירת פנטהאוז בת 5 חדרים + גלריה, ודירת גן בת 6 חדרים + מרתף.

 

פרויקט 'אזורים מוצא עילית' היוקרתי של חברת 'אזורים' נבנה על שטח של כ-55 דונם הכולל פארק רחב ידיים בשטח של כ-20 דונם הממוקם בלב השכונה, ובו שבילי הליכה ופינות חמד לרווחת התושבים, 'הבית הלבן' – בניין ההיסטורי מרהיב לשימור בשדרת הנשיאים אשר בה מוצג עד היום גדם העץ שנטע הרצל במתחם, ועצים אותם נטעו חמשת נשיאיה הראשונים של מדינת ישראל.  במרכז הפארק נמצא המבנה ההיסטורי "ארזה" אשר שוחזר וחודש וייפתח כמרכז תרבות לצרכי הקהילה. במסגרת הפיתוח הסביבתי משוקמת גם "שדרת הנשיאים" בה נטעו נשיאי ישראל הראשונים עצי ארז.


השטחים הציבוריים בפרויקט היוקרתי כוללים שירותים נרחבים לטובת הדיירים, כגון חדר כושר, בריכת שחיה  חצי אולימפית, ספא ועוד…

 

הרוכשים ב'אזורים מוצא עילית' נהנים ממתחם פרטי סופר יוקרתי ומסביבה כפרית בבנייה נמוכה, לצד מיקום אטרקטיבי בין תל אביב לירושלים ונגישות נוחה ומהירה לכל מרכזי הקניות במבשרת ציון והסביבה. השכונה משויכת מבחינה מוניציפלית למועצת מטה יהודה ותשתיות החינוך כוללות גני ילדים במוצא, ובית הספר 'עין הרים' בעין כרם אליו נוסעים ילדי המועצה בהסעה מאורגנת. ייחודיות השכונה והרצון לשמור על סביבה כפרית ויוקרתיות, באה לביטוי בין השאר על ידי סגירת כל השכונה לתנועת כלי רכב, כאשר דיירי השכונה נכנסים ישירות לחניה הפרטית הממוקמת מתחת לביתם וכך יובטח שהתושבים, ובכללם ילדי היישוב, ייהנו מפארק מוגן ומביטחון מלא.

דרור נגל, מנכ"ל אזורים מציין: "אנו נרגשים ושמחים לקבל את היתר הבניה לשלב ב' בפרויקט יוצא הדופן של אזורים מוצא עלית ועבודות הביצוע בשטח בעיצומן". "פרויקט זה הוא אחד הפרויקטים היפים והייחודיים. מדובר באחת הפנינים הנסתרות והמדהימות ביותר בישראל. יש בו שילוב נדיר של היסטוריה, מיקום טוב, נוף עוצר נשימה, אוכלוסיה מובחרת, איכות וסגנון חיים הבאים לידי ביטוי בין היתר במתחם ספא יוקרתי, חדר כושר ובריכה ברמה הגבוהה ביותר".