כותרות אחרונות
Search

לקראת החופשות, הנסיעות והטיולים חידושים אחרונים וטיפים בתחום המיגון

לקראת החופשות, הנסיעות והטיולים החידושים האחרונים בתחום המיגון

 

חברת "מולטילוק" פיתחה מערכת נעילה חדשנית וחכמה – מערכת "ENTR™", המאפשרת שליטה בכניסה לבית ישירות מהטלפון הסלולארי או דרך הטאבלט.

חב' "מולטילוק", החברה המובילה בישראל בייצור ושיווק צילינדרים ומנעולים חכמים ומוגנים, משווקת את מערכת הנעילה החכמה- "ENTR™", המאפשרת ללקוח שליטה בכניסה לבית ישירות מהטלפון הסלולארי החכם, או  קריאת טביעת אצבע, קודן מספרים או שלט רחוק.

 

מערכת הנעילה החכמה "ENTR™" כוללת צילינדר ברמת בטחון גבוהה "High Security", עם טכנולוגיה מהמתקדמות ביותר בתחום הנעילה בעולם.

 

מערכת "ENTR™" מאפשרת נעילה אוטומטית של הדלת במגוון אופציות לפתיחה ונעילה של הדלת.

 

כאמור, "ENTR™" הינו פתרון המשדרג את הכניסה לבית והופך אותה לחכמה, ומאפשר ללקוח נוחות ושליטה באמצעות אפליקציית טלפון חכם, קורא טביעת אצבע, קודן מספרים או שלט רחוק בהתאם לנוחיות המשתמש, בני המשפחה או מורשי פתיחת הדלת בבית.

 

אפליקציית "ENTR™" מאפשרת למשתמש יכולת שליטה וניהול משתמשים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ללקוח יש אפשרות להשתמש במפתחות וירטואליים לפתיחת הדלת, שימוש בטכנולגיית בלוטות' מוצפנת שאינה קשורה לרשת התקשורת או האינטרנט, וקבלת התראות בנושא פתיחת הדלת, סגירת הדלת, מצב הסוללה, וכו'.

 

לקודן של מערכת "ENTR™" מסך מגע המאפשר הגדרה של עד 20 קודים שונים לפתיחת הדלת, כאשר הלקוח יכול למחוק או להוסיף קוד בכל עת.

 

מערכת הנעילה החכמה "ENTR™" מתאימה לרוב סוגי דלתות הכניסה, ההתקנה קלה ופשוטה ללא צורך בחיווט וחיבור למערכת החשמל, הפעלה באמצעות סוללה, תקשורת אלחוטית מאובטחת ומוצפנת בכל רכיבי המערכת, ונעילה אוטומטית של הדלת בעת סגירתה.

 

המחיר של מערכת ENTR לצרכן -2990 ₪ כולל התקנה.

*****************************

Yale" ישראל" משווקת עינית דיגיטלית – דור 3 : עינית מקליטה המאפשרת ללקוח לראות בקלות ובנוחות מי מקיש על דלת הבית 

חברתYale"  ישראל" משווקת עינית דיגיטלית מקליטה המאפשרת ללקוח לראות בקלות ובנוחות מי מקיש על דלת הבית.

לעינית מסך פנימי של 3.5 אינצ'LCD ,, פעמון דלת מובנה בעינית המצלמה, כרטיס זכרון בנפח 0.5GB, צילום אוטומטי של התמונה ושמירתה, תאריך ושעה מודפסים על גבי הצילום.

בנוסף, העינית מתאימה לצילום בתנאי חשיכה בטכנולוגיית אינפרא אדום.

משווק בחנויות של מנעולנים.

מחיר מומלץ לצרכן החל מ- 550 ש"ח.

****************************

 

חב' "שבירו חולון" משווקת מותג חדש בלעדי בישראל:

"שבירו לייט"- זכוכית שמתחלפת משקופה לאטומה ולהפך – בלחיצת כפתור!

כאשר לא נמצאים בבית ניתן בלחיצת כפתור להפוך את זכוכיות החלונות לאטומות!

לפני

אחרי

"שבירו לייט" הינן יריעות PVC  בהן שתול נוזל קריסטל ובאמצעות חיבור למתח חשמל נמוך ניתן בלחיצת כפתור או באמצעות שלט להפוך את הזכוכית לשקופה או אטומה.

חב' "שבירו חולון" משיקה בימים אלה מותג חדש בלעדי בישראל- "שבירו לייט":  זכוכית שמתחלפת משקופה לאטומה ולהפך – בלחיצת כפתור!

"שבירו לייט" הינן יריעות PVC  שקוף שבהן שתול נוזל קריסטל (שממנו מייצרים מסכי LCD) ובאמצעות חיבור למתח חשמל נמוך ניתן בלחיצת כפתור או באמצעות שלט רחוק להפוך את הזכוכית לשקופה או אטומה ולהפך.

כאשר לא נמצאים בבית ניתן בלחיצת כפתור להפוך את זכוכיות החלונות לאטומות.

יאיר שבירו מנכ"ל חב' "שבירו חולון" מציין, שההדבקה לחלונות קלה מאד . 'שבירו לייט" ניתן להדבקה מבפנים או מבחוץ בכל זכוכית שטוחה או מכופפת.

"שבירו לייט" הינו מוצר ירוק, אינו צורך אנרגיה, מבודד אקוסטי ותרמי .

השקיפות בהפעלה היא 80% משקיפות חלון רגיל.

חשמל:     48Wהאמפר נקבע עפ"י גודל הזכוכית.

"שבירו לייט" מתחבר לבית חכם ושליטה מלאה באפליקציה בטלפונים הסלולריים.

יאיר שבירו מוסיף, שעד לפני מספר חודשים המוצר יוצר בעולם בטכנולוגיה ידנית ובימים אלה עבר תהליך הייצור שלו לטכנולוגיה רובוטית ותוך כ-5 שנים המוצר יחליף את התריסים והוילונות בכל בית.

*******************************

חב' "קליל" משווקת מחבר מעכב פריצה לתריסים

חברת "קליל" שהינה החברה הגדולה בישראל בתחום ייצור והתקנה של חלונות, דלתות ועבודות אלומיניום משווקת בימים אלו מוצר מעכב פריצה – מחבר מעכב פריצה לתריסי גלילה.

מחבר מעכב פריצה הינו אביזר ממתכת קפיצית שמחבר את התריס במצב סגירה לצינור הגלילה ומונע אפשרות של הרמת התריס מבחוץ.

נעילת התריס הינה חזקה ולא ניתן לכופף את קפיץ המתכת.

המחיר לצרכן- 450 ש"ח למ"ר.

********************************

חברת "קליל" משווקת  בימים אלה את הפתרון המושלם למזג האויר –   "קליל קונטרול":

חיישנים המנהלים את תנועת התריס בעצמאות מלאה עפ"י תנאי מזג האויר והסביבה  רוח / גשם /סופות 

חברת "קליל" המובילה בישראל בתחום מערכות אלומיניום  חלונות, תריסים וקירות מסך משווקת בימים אלה פתרון מושלם למזג האויר – "קליל קונטרול": חיישנים המנהלים את תנועת התריס בעצמאות מלאה עפ"י תנאי מזג האויר והסביבה (רוח/ שמש/ גשם).

מגוון המוצרים כולל החל ממנוע "רגיל"- המופעל ע"י מתג קיר, דרך מנועים שונים עם תקשורת אלחוטית המאפשרים שלט רחוק שולחני, נייד, במחזיק המפתחות, וכלה בחיבור המנועים והפעלתם דרך המחשב או הטלפון הנייד המתקדם בכל מקום בכדור הארץ.

בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת הפעלה מבוקרת לפי ימים ושעות קבועים מראש, הפעלה מקובצת של קבוצת פתחים מוגדרים מראש, או הפעלה מבוקרת ע"י חיישני אור, או רוח, או טמפרטורה. כלומר : ככל שהשמש עולה בשמיים כך התריס נסגר בבית , או כשיורד גשם בחוץ נסגר המעגל החשמלי והתריס.

המנועים והמערכות החכמות הינן חלק טכנולוגי משלים המשלב אלקטרוניקה, תקשורת, מיחשוב והנדסת חשמל מהמתקדמים בעולם בשילוב עם החלונות המעוצבים של קליל.

מחיר-890 ש"ח.

*******************************

המנעולנים המקצועניים של חב' "מולטילוק" ממליצים על סדרת טיפים למיגון הבית לקראת החופשות והנסיעות

 

  1. להימנע מלהשאיר את מפתחות הבית במקומות גלויים – למשל בתי קפה, משרד , וכ"ו….- ניתן לצלם אותם בקלות במצלמת הפלאפון ולשכפל את המפתח. מערכות נעילה חכמות המתבססות על פתיחה באמצעות טביעת אצבע , קודן או אפליקציה הם פתרון מצויין ומקטינים את חשיפה למפתחות מסתובבים ולשכפול לא רצוי.

  2. כשנוסעים לחופשה רצוי להימנע מלפרסם זאת ברבים, בוודאי שלא ברשתות חברתיות כמו בפייסבוק, ובטח שלא לפרט ממתי ועד מתי…כמו כן, לא כדאי להשאיר הודעה בטלפון הקווי בבית או במזכירה האלקטרונית בטלפון הנייד, או במיילים במחשב במשרד.

  1. הטיפ הכי פשוט אך הכי חשוב- תמיד להשאיר את הבית בצורה שנראית כאילו יש בו אנשים.

  2. לא להשאיר את הבית חשוך מדי, לא לסגור תריסים.

  3. לא להודיע למחלקת מינויים בעיתונים להפסיק את קבלת עיתונים אלא לבקש מחברים/ שכנים שיאספו את העיתונים שלא יצטברו ושיאספו ואת הפלאיירים מתיבת הדואר ושיורידו מגנטים של אנשי מקצוע הדלת.

  4. מומלץ מאד להתקין מערכת של שעון שבת – בזמן ההעדרות מהבית האור יכבה ויידלק כדי שתראה פעילות בבית.

  5. לא להשאיר מפתח בקרבת הדלת, גם בחפצים בהם נדמה כי המפתח נסתר מן העין. הגנבים מכירים את כל מקומות המסתור.

  6. מומלץ להשאיר את הרדיו/ טלויזייה / מערכת סטריאו, אודיו דלוקים.

  7. 7. לא כדאי להשאיר את הרכב בחנייה החיצונית לתקופה ממושכת, ולסירוגין- אם נוסעים עם הרכב לחופשה כדאי שמישהו יחנה במקום שלכם.

  8. מומלץ לעשות פולו אפ מהטלפון הקווי בבית לטלפון הנייד- כדי שלא יווצר מצב שמשאירים הרבה הודעות ולא חוזרים.

  9. יש לוודא שמוצר הנעילה שברשותכם הינו ברמת High Security ושהוא מוגן בפטנטים בתוקף. מוצר נעילה מוגן בפטנט מעניק הגנה טובה יותר בפני פריצה .

  10. מוצרי אבטחה כדאי לעדכן בתדירות מספיקה שתקטין את החשיפה לשיטות פריצה חדשות. כפי שנוהגים לעדכן את תוכנת האנטי וירוס במחשב, כי ברור שתוכנה ישנה כבר מגנה פחות טוב, כך מומלץ אחת ל- 3 שנים להחליף את הצילינדר ולוודא שמשתמשים במוצר שעדכני להיום. צילינדר בן כמה שנים חשוף הרבה יותר בפני שיטות פריצה עדכניות.

  11. מומלץ להתקין בדלת עינית דיגיטלית דור 3 הכוללת מצלמה שמקרינה מצלמת ושומרת תמונה ברורה ומוגדלת של הנעשה מחוץ לדלת.

  12. בדלתות פנימיות של חדרי עבודה בבית ובמשרד מומלץ להתקין ידית קוד אלקטרונית Code-it -מנגנון נעילה אוטומטי, המובנה בידית מאפשר את פתיחת הדלת באמצעות הקשת קוד אישי בן 4-6 ספרות ומאפשר בקרת כניסה לחדר.