כותרות אחרונות
Search

רשת "מחסני השוק", בשיתוף עם רשת "שעלים", מובילה מבצע גיוס תרומות נרחב לרכישת מחשבים עבור תלמידים שידם אינה משגת.

 

 

רשת "מחסני השוק", בשיתוף עם רשת "שעלים", מובילה מבצע גיוס תרומות נרחב לרכישת מחשבים עבור תלמידים שידם אינה משגת.

במסגרת מבצע הגיוס אשר נועד לסייע בצמצום פערים וחתירה לחינוך שוויוני לכולם, יותרמו 10 ₪ לטובת המהלך בקופות הרשת ברחבי הארץ ובאמצעות ה- bit.

 

 

רשת מחסני השוק, מובילה בשיתוף רשת שעלים, מבצע לגיוס תרומות לרכישת מחשבים עבור תלמידים שידם אינה משגת. במסגרת מבצע הגיוס אשר נועד לסייע בצמצום פערים וחתירה לחינוך שוויוני לכולם – יותרמו 10 ₪ בקופות סניפי הרשת, או באמצעות ה-bit. מהלך זה יאפשר למאות תלמידים לקבל מחשבים, לקחת חלק פעיל בשיעורי ZOOM השונים ולעצור את הנצחת הפער הדיגיטלי.

 

רשת מחסני השוק הנה רשת שיווק מובילה בפריסה ארצית המונה 67 סניפים, המנוהלת על ידי משפחת נעמן וכהן. בשנת 2019 רכשה את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק מהגדולות והמובילות בארץ.

 

מרשת מחסני השוק, נמסר "מצאנו צורך ממשי לסייע לתלמידים ממשפחות ושידן אינה משגת לרכישת מחשבים ובכך לאפשר להם הזדמנות שווה בין שווים ללמוד, להשכיל ולהצליח. אנו רואים בחינוך ערך עליון על כן החבירה עם רשת שעלים הייתה טבעית ואנו מאמינים שמבצע התרמה זה יישא פירות ויאפשר למאות ילדים במדינת ישראל להשתלב ולהשתתף באופן פעיל בשיעורי ה- ZOOM ובכך להשפיע על עתידם טוב יותר".

 

הרב רחמים נסימי, יו"ר רשת הגרעינים התורניים שעלים, מסר "אנו מברכים על ההירתמות של רשת מחסני השוק, לסייע לתלמידים רבים ולמשפחותיהם ברחבי הארץ ובכך להעניק להם את ההזדמנות הראויה. זהו מהלך שאינו מובן מאליו ועל כך אנו מוקירים להם תודה".

 

צילום: מחסני השוק

 

ניתן לתרום בקופות בסניפי הרשת ברחבי הארץ וגם באמצעות bit- https://bit.ly/33TKKM5

 

אודות רשת "מחסני השוק":

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 67 סניפים מצפת ועד אילת.

 

הרשת מנוהלת על ידי משפחת נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

 

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות הכוללות קצבית פרימיום, מעסיקה קצבים מקצועיים בעלי ותק רב ומשווקת מוצרים ייחודים לרשת, תוך הקפדה על ניקיון, שירות, איכות וטריות. בנוסף מפעילה מעדניה, כאשר הקו המנחה הוא דגש על טריות ואיכות המהווים נר לרגלי החברה.

 

הרשת מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפיה כוללים קופות עצמאיות מתקדמות. הנהלת הרשת פועלת רבות על מנת להעניק חווית קניה ודגש על שירות מקצועי ואדיב, לצד מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.

 

בסניפים אחדים מפעילה הרשת את המטבח של ג'ולי- שירותי קייטרינג ואוכל מוכן הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים.

 

הרשת היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל מחסני השוק באר-שבע.

 

צילום: מחסני השוק

 

אודות רשת "שעלים":

רשת שעלים, מיסודה של שעלי תורה, הינה רשת ארצית המשמשת כחלוץ של הציונות המתחדשת. יו"ר רשת הגרעינים התורניים הוא הרב רחמים נסימי.

 

הרשת מצליחה להוביל מהפכה חברתית אמיתית למעלה מ-30 שנה באמצעות הגרעינים החינוכיים הפרוסים ברחבי הארץ, משלבת שעלים בין פעילות חינוכית-תורנית ["שעלי תורה"], לבין פעילות רווחה ומפעלי חסד ["שעלי תקווה"].