כותרות אחרונות
Search

רשת "מיניסו" פותחת סניף חדש בקניון עופר רחובות

רשת "מיניסו" פותחת סניף חדש בקניון עופר רחובות

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר יפתח השבוע חנות חדשה של רשת העיצוב והפריטים היפנית מיניסו (MINISO).

בחנות ניתן למצוא: אביזרים תואמים למכשירי APPLE , טקסטיל לבית, מוצרי קוסמטיקה, פתרונות אחסון, מתנות , מוצרי טיולים וספורט ועוד…

ביום חמישי הקרוב, ה – 22.11.2018, בשעה 17.00 יפתח הסניף באירוע חגיגי – לקהל הרחב.

 

החנות המושקעת תשתרע על שטח של כ-230 מ"ר, ותציע כ-3,000 מוצרים מקטגוריות שונות: מעיצוב הבית, טיפוח וקוסמטיקה, צעצועים, מוצרי דיגיטל, כלי כתיבה ומתנות, מוצרי חזרה ללימודים, מוצרי טיולים וספורט, ארנקים, אקססוריז ועוד. הקולקציה תתעדכן מדי כשבועיים, ומגוון המוצרים מותאם במיוחד ללקוח הישראלי, על העדפותיו וצרכיו.

 

צילום: רפי גירו

 

הרשת היפנית מציעה מחירים אטרקטיביים וכ-70% מהמוצרים נמכרים בטווח של בין 5 ל-20 שקלים. 

 

יהודה אורן, מנכ"ל קניון עופר רחובות, מסר: "אני שמח על בחירתה של מיניסו לפתוח חנות בקניון עופר רחובות, הרשת החדשה משתלבת עם שורת החנויות של המותגים המובילים בארץ ובעולם הקיימות בקניון, החנות החדשה מוסיפה לתמהיל של הקניון  ואנו נמשיך להביא לצרכן הישראלי את הבשורות מהעולם".

 

צילום: רפי גירו

 

"קניון עופר רחובות"  הכולל שטח מסחרי המשתרע על כ  33,000 מ"ר  מפעיל מעל 210 חנויות,  ביניהם מיטב המותגים והרשתות, מועדון כושר, תחנה מרכזית ומגדל משרדים ובו שוכנים עיריית רחובות, משרד הרישוי ומרפאות. בין הרשתות המובילות בקניון: זארה, מנגו, H&M, ברשקה, פול  אנד בר, קסטרו , רנואר , ניין ווסט, טויס אר אס  וכו'.

 

ביום חמישי הקרוב, ה – 22.11.2018, בשעה 17.00 יפתח הסניף באירוע חגיגי – לקהל הרחב.

לפרטים: קניון עופר רחובות -בילו 2 רחובות

 08-9451222 / www.rehovot-mall.co.il