כותרות אחרונות
Search

חנות "DECATHLON" מגיעה ל"ביג" באר שבע

 

    DECATHLON מגיעה לביג באר שבע

החנות החמישית של ענקית הספורט בישראל תפתח ב 2020 בפרויקט ההרחבה של מתחם ביג באר שבע

 

DECATHLON ענקית הספורט הצרפתית, חתמה על הסכם לפתיחת חנות בביג באר שבע. מדובר בחנות החמישית שתפתח Decathlon בישראל . החנות תפתח במהלך 2020 כחלק  מההרחבה העתידית של ביג באר שבע ותשתרע על שטח של כ-3,150 מ"ר, זאת כדי לתת מענה לביקוש גם בקרב תושבי הדרום למוצרי Decathlon בישראל. החנות בבאר שבע, תצטרף לחנות הראשונה של Decathlon שנפתחה לפני כשנה בראשון לציון ולחנויות העתידות להיפתח בביג קריות, כפר סבא ותל אביב ותכלול מחלקות בתחומי הספורט השונים ומגוון רחב של מוצרי ספורט ייחודיים וטכנולוגיים.

 

Decathlon שכרה לאחרונה שטח להקמת מרלו"ג באשדוד, מחסן לוגיסטי שידאג וירכז את כל השירותים הלוגיסטיים של החנות הפועלת במתחם G בראשון לציון ושל החנויות שעתידות להיפתח. פתיחת המחסנים יאפשרו לחברה גמישות בכל הקשור למלאי ויאפשרו זמינות של הסחורה בחנויות ובאתר לטובת הלקוחות שלה.

 

Decathlon פתחה את הסניף הראשון בישראל בספטמבר 2017, בראשון לציון והפכה את ישראל למדינה ה-34 של הרשת, בחנות ראשון לציון מוצעים כ-60 תחומי ספורט שונים, כולם נבחרו בקפידה ונמצאו מתאימים לקהל הישראלי, מחלקות הספורט כוללות  מוצרים של מותגי הבית המעוצבים ומיוצרים תחת קורת גג אחת ומעניקים את המענה הטוב ביותר לכל העוסקים בספורט מרמת מתחילים.

 

צילום: יח"צ וולף תקשורת

 

Decathlon נוסדה בשנת 1976 בעיירה אנגלו הנמצאת ליד ליל שבצרפת ומונה כיום כ-1388 סניפים ב-42 מדינות. החברה מונה קרוב ל-85,000 אנשי צוות ברחבי העולם, כאשר כולם מאוחדים תחת שני ערכים משותפים: חיוניות ואחריות.

 

בחברה דוגלים בשמירה על מחירים הוגנים ככל שניתן בעזרת שליטה בלעדית בתהליך העיצוב וההפצה של המוצרים, במטרה לאפשר לכל אדם באשר הוא לקנות מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים.

 

מדי שנה מיצרים בחברה בממוצע 2,800 מוצרים חדשים, דבר זה דורש רעיונות רבים וחשיבה ללא הרף על האבולוציה של הספורט. החברה דואגת לשים את לקוחותיה במרכז ובעזרת 30 המעבדות שברשותה, שבהן עובדים יותר מ-150 מהנדסים, בודקת מאות אלפי מוצרים מדי שנה.