כותרות אחרונות
Search

רשת מלונות אסטרל מתחדשת לקראת האביב !

מלון אסטרל פאלמה – לגונה –  צילום: רשת מלונות אסטרל

 

רשת מלונות אסטרל מתחדשת לקראת האביב !

מלון אסטרל פאלמה באילת מתחדש בהשקעה של 15 מיליון שקל.

המלון יעבור שיפוץ נרחב הכולל בנייה מחדש של 152 סוויטות וציודן באבזור וריהוט חדיש ושדרוג של חדר האוכל ומתקניו. 

המלון ייפתח מחדש למבקרים במתכונתו המחודשת באביב 2020.

 

בני זרח, בעלים ומנכ"ל רשת מלונות אסטרל: "לצד בנייה של מלונות חדשים בעיר, ובהם מלון הלואו קוסט הראשון בישראל אותו אנו מתעתדים להתחיל לבנות בספטמבר הקרוב, אנו פועלים ללא הרף להשביח את מלונות הרשת על מנת לספק את צורכי לקוחותינו ברמות הגבוהות ביותר. המלון, בדירוג של 4 כוכבים, יספק חוויה ונראות של מלון 5 כוכבים"

 

רשת מלונות אסטרל, המונה 6 מלונות באילת, הודיעה על התחדשותו של מלון אסטרל פאלמה בהשקעה של 15 מיליון שקל. הודעה זו מגיעה כשנתיים אחרי ההכרזה של הרשת על הקמת מלון הלואו קוסט הראשון בישראל שייבנה באילת בסמוך למלון אסטרל פאלמה, בקרבת קניון האייס מול.

 

במסגרת תהליך ההתחדשות של מלון אסטרל פאלמה, 152 סוויטות המלון ייבנו מחדש, ויצוידו באבזור וריהוט חדיש, לרבות מסכי טלוויזיה חדשים. גם חדר האוכל יעבור שדרוג ויתחדש במתקנים נוספים. מלון אסטרל פאלמה המחודש ייפתח מחדש לאורחים באביב 2020.

 

מלון אסטרל פאלמה – לגונה –  צילום: רשת מלונות אסטרל

 

מלון אסטרל פאלמה הינו מלון סוויטות השוכן על הלגונה של אילת, במרחק הליכה מהים ומקניון האייס מול. למלון לגונה פרטית שמאיישת בעונת הקיץ סירות קיאקים ופדלים כחלק משירות ספורט ימי חינמי שמעניקה הרשת לאורחי המלון. במסגרת מתקני המלון, לרשות האורחים עומדת בריכה שחייה גדולה ובריכת פעוטות, ומועדון ילדים לשימוש המשפחות. מלון אסטרל פאלמה מצטרף ל-5 המלונות הנוספים של הרשת באילת – אריאה, אסטרל ויליג', אסטרל מאריס, נירוונה סוויטס ונירוונה קלאב. המלון הינו מצטיין תחקיר המלונות הגדול של "חדשות 12" וזוכה פרסCertificate of Excellence  של אתר טריפ אדוויזר העולמי.

 

אודות רשת מלונות אסטרל

רשת מלונות אסטרל מונה 6 מלונות–אריאה, ויליג', פאלמה, מאריס, נירוונה וסוויטס. הרשת חרטה על דגלה לספק לאורחיה שירות חם ואדיב עם הסתכלות על כל הפרטים המרכיבים את החופשה. כל מלונות הרשת ממוקמים בעיר אילת, שאין שנייה לה בישראל, ואין המשתווה לה באפשרויות הבילוי והפנאי המוצעות לתיירים מרחבי הארץ והעולם. רשת אסטרל פועלת בכדי לאפשר לאורחיה נופש מענג, הן במלון עצמו והן בבילוי מחוצה לו. הרשת קיבלה ציון לשבח בתכנית התחקירים של "הכל כלול" בחדשות 10 (כיום חדשות 13) ובמבחן הניקיון במלונות בחדשות 12.