כותרות אחרונות
Search

רשת "מלונות מטיילים" – הרשת לאוהבי טיולים וחופש

 "מלונות מטיילים" – הרשת לאוהבי טיולים וחופש

 "מלונות מטיילים" ממוקמים בסמוך לאתרי טיול ונופי ארץ ישראל הקסומים. חווית השהות כוללת אירוח אישי, בייתי ומוקפד בחדרים נוחים, משופצים ונעימים וארוחת בוקר ישראלית עשירה. המלונות מארחים זוגות, משפחות וקבוצות בחדרי אירוח מגוונים ומותאמים לתמהיל המבקרים

פרטים נוספים והרשמה אטרקציות לחץ כאן

הרשת מונה חמישה בתי מלון: מלון מטיילים מלכיה, גשר הזיו- בסגנון כפר יווני בין מים לשמיים סמוך לחוף אכזיב, מלון מטיילים מטולה שזכה לאחרונה בפעם השלישית בחמישה פרחי יופי מטעם "המועצה לישראל יפה", הויליג-' מלון מטיילים על הירדן שהצטרף לאחרונה לרשת, ומלון אילון, שעבר בימים אלו שיפוץ ושדרוג מרענן לרווחת המבקרים.

שפע האטרקציות ומסלולי הטיול הנופיים בצפון הארץ מושכים אליהם המוני משפחות, זוגות וקבוצות מאורגנות לטיולים במהלך כל השנה. בחורף נהנים המטיילים מהזרימות השוצפות בנחלים, באביב מסיירים בעקבות הפריחות המשגעות ובקיץ טובלים במסלולי המים הקרירים. רשת "מלונות מטיילים" הפרוסה בנקודות חן אסטרטגיות בצפון הירוק, מעניקה מענה אירוח מסביר פנים, במחיר עממי ושווה לכל כיס, בדיוק עבור אלו התרים אחר חופשה המשלבת טיולי טבע ונוף, כמו גם שלל אטרקציות לכל המשפחה- בגליל הירוק. 

 

"מלונות מטיילים" ממוקמים בסמוך לאתרי טיול ונופי ארץ ישראל הקסומים. חווית השהות כוללת אירוח אישי, בייתי ומוקפד בחדרים נוחים, משופצים ונעימים וארוחת בוקר ישראלית עשירה. המלונות מארחים זוגות, משפחות וקבוצות בחדרי אירוח מגוונים ומותאמים לתמהיל המבקרים. עוד מציעה הרשת לאורחיה את מיזם "קפה מטיילים"-  מפגש חוויתי ואישי עם צוות המלון, אשר ממליץ לאורחים, בשיחה נינוחה סביב פינג'אן קפה ותה צמחים, על מגוון רחב של מסעדות, אטרקציות לילדים, למשפחות ולחובבי ספורט אתגרי,  ומסייע "לתפור" לפי מידה מסלולי טיול ייחודיים בסביבת המלון.

מנכ"לית הרשת, בת-חן ישועה "מלונות מטיילים": "האהבה והשמחה שבאירוח הם ערך מרכזי בניהול המלונות"

ארוחת בוקר גלילית טרייה

כחלק מפרויקט נרחב של ריענון ושדרוג תפריט ארוחות הבוקר הרשתי, השיקה הרשת לאחרונה תפריט ארוחת בוקר גלילי חדש. על התפריט מעורר התיאבון  אמונים אינס ינאי, סטייליסטית אוכל ומתכונאית, ואודי ברקן, שף ודיאטן קליני, אשר שמו להם למטרה להפוך את המטבח הרשתי לבריא, טרי ורענן, תוך הקפדה על הגשת אוכל טעים, עשיר, צבעוני ומתובל בצורה האטרקטיבית ביותר, עם תשומת לב מרבית לשימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. בין המנות החדשות, הכשרות והרעננות שהגו השניים : שקשוקה גלילית ירוקה של מנגולד ועדשים, סלט בטטות אפויות עם עדשים ירוקות, בצל קלוי וויניגרט בלסמי וסילאן סלט בורגול קראנצ'י עם אוכמניות, גזר, פטרוזיליה ושומשום.  חדרי האוכל עברו גם הם מתיחת פנים, ומגוון המאפים והסלטים הייחודיים מוגשים בצורה מזמינה ונעימה.

חיי כלב ? "מלונות מטיילים" אוהבים כלבים

כחלק מתפיסת העולם הרשתית, המקבלת את אורחיה המגוונים בזרועות פתוחות, מאפשרת "מטיילים" אירוח מפנק גם להולכים על ארבע- חלק אינטגראלי מהמשפחה. הרשת חרתה על דגלה את עקרון הידידותיות לבעלי חיים,  והיא מזמינה את כל המשפחה, לרבות ההולכים על ארבע הידועים בחיבתם העזה לטיולים בטבע, להתארח במלונות (*מלבד מטולה). "מלונות מטיילים" מציעה מרחבי טבע ירוקים, אפשרות להיכנס לחדרים, ואף שירותי דוגיסיטר (*50 ₪ לשעה), בשת"פ עם כלביות סמוכות, כך שניתן להשאיר את הכלב בידיים טובות ומסורות אם יוצאים לפעילות ספורט אתגרי כמו רפטינג, רכיבת אופניים או יוצאים לארוחת ערב במסעדה.

 

מלונות הרשת:

מלון מטיילים הוילג' על גדות נהר הירדן – קיבוץ שדה נחמיה

מלון הוילג'-נהר הירדן, הצטרף לרשת "מטיילים" לפני חודשים ספורים. שורותיה לפני חודשים ספורים. הוילג', או בשמו הקודם ה"תאי וילג'", יושב בלב הגליל העליון, בקיבוץ שדה נחמיה, על שטח בן כ- 70 דונם. המלון כולל  72 סוויטות עץ משפחתיות בנות 35 מ"ר הפזורות במרחב גדול, מאובזרות בג'קוזי, מטבחון ומרפסת פרטית.  במרכז המלון וילת VIP בת 5 חדרים, 3 חדרי שינה, ג'קוזי ענק וסלון רחב ידיים, בעלת מרפסת נופית הצופה לרמת הגולן. עוד במלון, חדר אוכל שיכול להסעיד כ 350 סועדים, ומשמש גם כאולם כנסים, מיבנה עץ מרכזי המשמש כלובי ובריכת שחייה גדולה. עם כניסת מלונות מטיילים לוילג', עבר המלון שיפוץ וריענון, לרבות פיתוח שטחי הגינון סביב הבקתות הפזורות במתחם. במקביל, תוכנן חדר האוכל מחדש כדי שישמש כפאב בערבים. המלון ממוקם במרחק נסיעה של דקות ספורות מאתרי התיירות המובילים בגליל העליון: צוק מנרה, מפל הבניאס, נחל שניר, טיילת עמי, עין תינה, תל דן, קייקי כפר בלום ו"הגושרים", דג על הדן ועוד.

מלון מטיילים מטולה- בלב הפועם של המושבה הצפונית

מלון מטיילים מטולה ממוקם בלב המושבה הצפונית הקסומה והפסטורלית וכולל 27 חדרים בהם 4 דירות נופש, 7 חדרים עם מרפסת, לובי, מרפסת כניסה גדולה וחדר אוכל. בסוף שנת 2013 שופץ המלון הוותיק על כל חדריו וזכה לשמו החדש "מלון מטיילים מטולה". למלון הוספה מעלית והוכנסו בו מערכות מודרניות הנדרשות במלונאות החדשה. כל זה תוך הקפדה מלאה על שימור החצר הוותיקה והמסורת ארוכת השנים של מטולה. לאחרונה זכה המלון, זו הפעם השלישית, בחמישה פרחי יופי, ההערכה הגבוהה ביותר למלונות שניתנת על ידי המועצה לישראל יפה. רחוב "הראשונים" בו שוכן המלון משמש כמרכז בילוי ופנאי בשעות היום והלילה, ומרכז את רוב המסעדות והפאבים הנחשבים באיזור. ברחוב ניתן למצוא בין השאר את מסעדת "הטחנה" הוותיקה, בית האוכל "לישינסקי", פאב "החקורה" ועוד. הכניסה לשמורת התנור ומסלול ארבעת המפלים נמצאת במרחק הליכה מהמלון, ובחורשת וייס הצמודה אפשר לערוך פיקניקים משפחתיים על שולחנות קק"ל. מרכז קנדה נמצא גם הוא במרחק הליכה מהמלון. במרכז  שתי בריכות שחייה פתוחה ומחוממת, סאונה ספא, אתר החלקה על הקרח , קולנוע תלת ממדי ובאולינג . גם החרמון, הירדן, שמורת הבניאס, רכבל מנרה נמצאים כולם במרחק נסיעה קצר מהמלון.

מלון מטיילים גשר הזיו- בסגנון כפר יווני בין מים לשמיים בלב הגליל המערבי

בטבורו של הגליל המערבי, מרחק קילומטר אחד מחוף אכזיב, שוכן "מלון מטיילים גשר הזיו", שעוצב כולו ככפר יווני ומעניק לאורחים חווית אירוח של התרגעות, התפנקות וחופש. במלון 28 יחידות אירוח במספר גדלים, לזוגות ולמשפחות.  כל החדרים מעוצבים באווירת כפר דייגים, כאשר למקצת מדגמי הסוויטות המשפחתיות יש יציאה ל"דק" פתוח המשקיף על גינת המלון המטופחת והססגונית ובו ופינות ישיבה ופינות ברביקיו. החדרים הפונקציונליים והנעימים הכוללים טלוויזיה LCD, מזגן, חדר רחצה, ומטבחון מאובזר במיקרוגל, קומקום חשמלי ופינת קפה.  חדרי המלון מלאי צבע של מים ושמיים, ובעיצובם המחודש נעשתה חשיבה מעמיקה על חוויית האירוח, התחושות שהגוונים מעניקים לאורח, והמילים המפוזרות ברחבי המלון שמדרבנות את האורחים לצאת לטייל, לזוז, לנוע- מלונות לשוחרי טיולים !  

"גשר הזיו" ממוקם בקרבת מסלולי טיול מהנים, וביניהם שמורת אכזיב עם רצועת החוף המפורץ והפראי, ראש הנקרה, נחל כזיב, מתחם העיר העתיקה ונמל עכו, מרכז אמנויות וגלריות קיבוץ גשר הזיו, מבצר המונפורט, העיר נהריה ועוד. כמו כן מציע המלון רחצה  בבריכת השחייה הקיבוצית הפועלת בעונת הקיץ, ובית כנסת הפועל בתחומי הקיבוץ עומד לרשות הקהל שומר המסורת/הדתי.

לנפוש כמו מלכים במלון מטיילים מלכיה – פנינה קסומה במרומי הגליל העליון

באחד מהמקומות היפים בגליל העליון, בגובה 700 מטר,  בטבורו של קיבוץ מלכיה, שוכן "מלון מטיילים מלכיה". המלון ממוקם בנקודה אסטרטגית- רק 11 ק"מ מערבית לצומת כח, והוא משמש כמרכז למטיילים בשמורת החולה, צפת , ראש פינה, נחל הדישון, יער בירייה, צוק מנרה, יער ברעם ועוד. מטולה נמצאת במרחק 25 דקות נסיעה, והחרמון במרחק של 40 דקות. במקום אירוח כפרי הכולל 22 חדרי סטודיו ו-10 דירות נופש במגוון גדלים. היחידות צמודות קרקע עם יציאה לגינה ופינות ישיבה וברביקיו באווירה פסטוראלית. בחדרים הממוזגים גם מיני בר, טלוויזיית LCD וכבלים, מטבחון מאובזר, ערכת קפה וחדר רחצה מרווח. אינטרנט אלחוטי נגיש בחצר ליד החדרים.

מלון מטיילים אילון בלב פארק גורן

קיבוץ אילון נמצא בלב פארק גורן ומרכז בתוכו שתי אומנויות ייחודיות: מפעל ומוזאון פספס יוצא דופן ופרויקט "קשת אילון, המביא נגני כינור מכל העולם לקונצרטים ייחודיים באולם המרשים של העמותה. חדרי האירוח של מלון מטיילים אילון נמצאים במרחק הליכה מהמוזאון, מפעל הפסיפס והמרכז של קשת אילון. שביל היציאה לנחל בצת מתחיל מאות מטרים ספורים מהמלון. במלון 10 דירות אירוח , 10 חדרי סטודיו , 8 חדרי אירוח לזוגות, כולם עברו בימים אלו ממש שיפוץ מן המסד ועד הטפחות , ששיווה לחדרים מראה מודרני מוקפד ומזמין. ארוחת בוקר ישראלית מוגשת בחדר האוכל החמים בחורף .החל מהאביב אפשר לאכול גם על הדק הצמוד שמתחת לעץ החרוב העתיק. במקום שטחים ירוקים נרחבים ופינות משפחה והתכנסות, אינטרנט אלחוטי בפינת הגלישה הצמודה לקבלה ובריכה בעונת הרחצה. המלון ממוקם, כאמור, בסמוך לאזור הפארקים גורן, בצת וסמוך למערת קשת, בגבול הגליל המערבי והעליון. בקיבוץ אולם קונצרטים של קשת אילון, חנות המפעל הייחודית של מוזאיקה אילון, מוזיאון, אומני קרמיקה ועוד.

אתר מלונות מטיילים: http://www.travelhotels.co.il/