כותרות אחרונות
Search

חברת "ישראייר" משיקה מיזם חדש וייחודי

חברת "ישראייר" משיקה מיזם חדש וייחודי

"כל הדרכים" – תיירות נגישה המעניקה שירותי תיירות ייעודיים לאנשים  עם כל סוגי המוגבלויות

 

חברת ישראייר משיקה מיזם תיירותי חדש וייחודי הנקרא "כל הדרכים" – תיירות נגישה, המציעה שירותי תיירות לאנשים עם מוגבלויות מכל הסוגים.

 

המיזם הוקם לפני מספר חודשים בשיתוף עם טל קארו אבא לנער עם צרכים מיוחדים שמרבה לצאת לחופשות ,טיולים וטיפולים רפואיים בחו"ל הנתקל בקשיים רבים לאורך השנים.

 

טרם הפנייה ללקוחות התבצעה עבודת הכנה רבה הכוללת סיורי הכנה ביעדים ספציפים על-מנת לוודא שאכן המוצרים תואמים לקהל היעד, היערכות תפעולית למול חברות תעופה וחברות הסעות שונות ועוד.

צילום ארכיון: אבי בר

טל קארו מנהל מיזם כל הדרכים: "אנו נוהגים לצאת עם בנינו לחו"ל לטיפולים רפואיים, לחופשות וטיולים. למרות ניסיוני הרב והיכרותי עם תחום התיירות נתקלנו לא אחת בקשיים לאתר מידע על נגישות ביעדים אליהם נסענו. החלטתי להכנס שותף במיזם עם ישראייר לאחר שחזרנו מחופשה באחד מאיי יוון, בה הזמנו נופש במלון "נגיש" שהסתבר כי הוא כלל לא נגיש בכל שטחיו הציבוריים (חדרי אוכל, ברכה, חוף ים, אולם מופעים וכו'). אנו ניתן מענה אמיתי לכל אוכלוסיית האנשים בעלי המגבלות או הצרכים המיוחדים בישראל, ותאפשר להם לטוס לחו"ל בראש שקט ובטוח".

 

"כל הדרכים" מספקת הן לבעלי המוגבלויות מכל סוג והן למשפחה או מלווה, מגוון שירותי תיירות בהתאמה אישית, המתבססת על הבנת המגבלות והמוגבלויות של הלקוח, צרכיו הספציפיים וצרכי מלוויו.

 

השירותים כוללים בין היתר כרטיסי טיסה, העברות (רגילות וייעודיות), מלונות בעלי חדרים נגישים ייעודיים וידידותיים לנכים וחדרים רגילים למלווים ומגוון שירותים נוספים.

 

בשלב זה נותנת כל הדרכים פתרונות מותאמים וחבילות למספר יעדים כגון ורנה, ברלין, פראג רודוס ועוד, ובהמשך תרחיב את סל המוצרים גם ליעדים נוספים.  

 

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר:  "אנו רואים חשיבות עליונה לסייע, לאפשר ולהגשים חלום לאנשים בעלי מוגבלות לטייל ולנפוש כאחד האדם. אין שום סיבה שאדם עם מוגבלות ומשפחתו לא יוכלו להינות מחופשה משתלמת כמו כולם. אין לי ספק כי שיתוף הפעולה עם טל קארו, לאור הנסיון האישי והמקצועי שלו,  ייצר ערך מוסף אמיתי ללקוחות"