כותרות אחרונות
Search

לכבוד יום האישה – אירוע של חברת "אפיקים אלקטרה" לנהגות החברה.

צילומים: דוברות אלקטרה-אפיקים

 

יותר הזדמנויות, יותר נהגות!

לציון יום האישה הבינלאומי:

שרת התחבורה, מירב מיכאלי, בסרטון מרגש לנהגות אלקטרה-אפיקים: "שיעור המועסקות בחברה עומד על 30% שמבחינתנו זהו הישג והתקדמות"

 

במסגרת אירוע הוקרה שארגנה חברת אלקטרה אפיקים לנהגות החברה במתחם סינמה סיטי גלילות, שלחה שרת התחבורה מירב מיכאלי סרטון בו נמאמר: "אנחנו רואות אותן פורצות דרך, ואנחנו מתכננות להוסיף עוד הרבה חברות שתנהגנה כמוכן, אני כל כך מאושרת שההגה בידיים שלכן שיסתכלו עליכן ויקחו דוגמא, אני מחזקת אותכן ואומרת לכן שאף חברה לא יכולה להסתדר בלעדיכן".

 

 

כבר לפני מס' שנים, קבעה חברת אלקטרה-אפיקים יעד כחלק ממדיניות החברה וחזונה לשנות את היחס המגדרי בקרב עובדיה. כחלק ממדיניות זו, הכשירה החברה עשרות נהגות אוטובוס אשר נמצאות כיום בחזית הפעילות של החברה מול הנוסעים. גם בקרב עובדי המטה עומד שיעור המועסקות על כ-30%, חלקן בעמדות מפתח בכירות.

 

 

שי מלכה, סמנכ"ל ודובר חברת אלקטרה אפיקים: "אנו מאמינים כי פיתוח בר קיימא אינו אפשרי ללא שוויון מגדרי והעצמת נשים, בהקשר זה של נשים והתפתחות, העצמה חייבת לכלול יותר אפשרויות לנשים לעשות בעצמן. ללא שוויון מגדרי בהזדמנויות ובהעצמה, המדינה לא יכולה להיות צודקת, ושינוי חברתי לא יכול להתרחש."

צילומים: דוברות אלקטרה-אפיקים