כותרות אחרונות
Search

רשת מלונות ACCOR הבינלאומית משיקה מלון חדש בירושלים – ibis Styles

 ibis Styles מלון חדש בירושלים.!

מלון ibis Stylesמרשת מלונות ACCOR הבינלאומית נפתח במרכז העיר ירושלים להרצה.

המלון החדש כולל 104 חדרים המעוצבים ומסוגננים בהשראת שוק מחנה יהודה.

 

ביום חמישי 14/3/19 נפתח להרצה במרכז ירושלים מלון "ibis Styles", המלון השני של מותג בתי המלון הבינלאומי "ibis" מרשת מלונות "אקור" (Accor) הבינלאומית, המונה מעל 4,600 בתי מלון ברחבי העולם ומעל 26 מותגים שונים, מהם כ- 2,200 שייכים למותג "ibis". המלון החדש, ממוקם במרכז העיר ירושלים, ברחוב בן יהודה 4, מדובר במיקום אטרקטיבי במיוחד לתיירים – המלון משקיף על המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה, הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומגוון האטרקציות התיירותיות בירושלים.

 

צילום: אבי בר

 

מלון "איביס סטיילס", הינו המלון השני של המותג "ibis" בירושלים, כאשר המלון הראשון הוא מלון "ibis red" שנפתח לפני כשנה, במרכז העיר. המלון החדש מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה, עם מגוון איורים בהשראת שוק מחנה יהודה ובביצוע  משרד האדריכלים אריה דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון.

 

חדרי המלון אטומים לרעשים ובנויים על פי איכויות וסטנדרטים של רשת "אקור" ומותגי "ibis" העולמיים. כל חדר במלון מציע לאורחיו מיטה עם המזרן הייחודי "Sweet BedTM by ibis" מבית היוצר של מותג  "ibis" העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי.

 

מלון "ibis Styles" החדש שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים – בנוסף לחדרי המשפחה, המלון מציע ארוחת בוקר ותפריט לילדים וכן ערכות מתנה לילדים בצ'ק אין.

 

צילום: אבי בר

 

בקומה ה–8 של המלון עם נוף פנורמי משגע, ממוקמים מסעדה ובר, שם מוגשת מדי יום בין השעות 06:30-10:00 ארוחת הבוקר לאורחי המלון וגם אורחים מבחוץ בעלות של 100 ש"ח לסועד. מדי יום בין השעות 18:30-19:30 מקיים המלון happy hour במסעדה.

 

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות איביס ישראל: "רשת מלונות "ACCOR" רואה פוטנציאל גדול בפיתוח התיירות במדינת ישראל ובירושלים בפרט וכולי תקווה שתוכניות הפיתוח השאפתניות של הרשת בארץ יתממשו. מלון "איביס סטיילס" ירושלים מרכז העיר מהווה תוספת חשובה לשני המלונות הקיימים – "IBIS RED" מרכז העיר ירושלים ו "David Tower Mgallery by SOFITEL" בנתניה. ביכולת המלון לספק את הצרכים של קהלי יעד מגוונים מאוד – זהו מותג צעיר, מסוגנן, נועז, אבל גם נוח להפליא ומשפחתי. אני בטוח שהוא יהיה פופולרי גם בקרב תיירים וגם בקרב ישראלים".

 

מימין: טל פלדבוי סמנכ"לית שיווק, אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות איביס ישראל צילום: אבי בר

 

על רשת "ACCOR": רשת מלונות "אקור" מובילה בתחום התיירות וסגנון החיים והחדשנות הדיגיטלית בעולם, ומציעה חוויות ייחודיות ביותר מ-4,600 בתי מלון, אתרי נופש ודירות מגורים ב- 100 מדינות שונות.

 

רשת מלונות "אקור"  כוללת מותגי מלונות בעלי מוניטין בינלאומי, החל ממלונות פאר ועד למלונות בדרגת תיירות, ממותגים יוקרתיים ועד מותגי סגנון חיים ומותגי ביניים, כל זאת במקצועיות של למעלה מ- 50 שנה.

 

רשת מלונות "אקור" מעסיקה צוות של מעל ל- 250,000 עובדים ייעודיים בעולם, ומחויבת למילוי משימתה העיקרית: לגרום לכל אורח להרגיש רצוי. האורחים מוזמנים לאחת מתוכניות מועדון הלקוחות האטרקטיביות ביותר בעולם: "Le Club Accor Hotels".

 

 

צילום: אבי בר

 

מלון ibis Styles ירושלים מרכז העיר

לפרטים והזמנות: www.ibis.com