כותרות אחרונות
Search

רשת מלונות "ACCOR" הבינלאומית פותחת מחדש את המלונות שלה בירושלים ונתניה.

צילום ארכיון: אבי בר

 

 

רשת מלונות "ACCOR"  הבינלאומית פותחת מחדש את המלונות שלה בירושלים ונתניה.

מלונות "ibis" ירושלים מרכז העיר ו "ibis styles", חוזרים לפעילות החל מ2/8  ומזמינים את עם ישראל ליהנות משירות ואיכות בינלאומי במחיר מתאים לכל כיס החל מ- 490 ₪ לחדר זוגי וארוחת בוקר.

 

רשת "ACCOR" הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם, המונה מעל 5000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים, הודיעה השבוע כי ב2 באוגוסט יפתחו 2 מלונות ibis בירושלים-  ibis ירושלים מרכז העיר ו "ibis styles".

 

המלון השלישי בישראל של רשת "ACCOR", מלון "TOWER DAVID"  בנתניה, מלון הספא העירוני מסדרת היוקרה "BY SOFITEL   MGALLERY" הודיע אף הוא שיפתח  ב2/8.

 

IBIS STYLES צילום אסף פינצ'וק

 

המלונות, שהינם מהמותגים המובילים ברשת מלונות "ACCOR" הבינלאומית, מקפידים על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן. נקיון החדרים מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, בעיקר בימי קורונה. בנוסף לנקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים, עוברים החדרים, חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת "ACCOR" הבינלאומית .

 

בין היתר מקפידים על חיטוי כל המוצרים, הרהיטים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, שלטים, מתגים של תאורה, של מזגן ועוד…

 

IBIS STYLES צילום אסף פינצ'וק

 

במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים. ברחבי המלונות פוזרו עמדות חיטוי בכל פינה. המלונות הגדילו את תדירות הניקיון בשטחים הציבוריים לרבות לובי, מעלית, ידיות דלתות, שרותים ציבוריים וכו’.  העובדים כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בניקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות, כל זאת על מנת להבטיח שנוהלי הניקיון וההגיינה במלונות  "ibis" ירושלים מרכז העיר מחמירים ביותר.

 

לרגל הפתיחה המחודשת מציעים מלונות "ibis" ירושלים מחירים מיוחדים – החל מ- 490 ₪ לחדר ללילה כולל ארוחת בוקר. בנוסף, מלונות ibis ירושלים  משתתפים בקמפיין – ירושלים הכי חו"ל בארץ, הטבה מיוחדת ללנים בירושלים ומציעים  לילה שני ב 25% הנחה או לילה שלישי ב 50% הנחה. הטבה נוספת ללנים במלונות הינו סיור חינם וגם שובר הנחה הניתן למימוש באחד מעשרות המוזאונים או הפעילויות שיש לעיר ירושלים להציע.

 

צילום: אבי בר

 

 

שני המלונות, הנחשבים לחדשים בעיר, נמצאים במיקום הטוב ביותר שקיים, היכן ש "כל האקשן קורה" והם מהווים בסיס אידאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.

 

כל מה שחופשה צריכה במרחק הליכה; "ibis styles" ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון "ibis" ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, שניהם סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות!

 

מלון ibis – צילום ארכיון: יעל הרמן

 

בימים אלה ניתן להצטרף חינם למועדון ההטבות של  "ALL ACCOR LIVE LIMITLESS"  במסגרתו ניתנות הטבות בכל מלונות רשת "ACCOR" בעולם למזמינים ישירות במחלקת ההזמנות של המלונות עצמם. חברי מועדון "ALL ACCOR LIVE LIMITLESS"  מתארחים במלונות ונהנים מ 5% הנחה נוספים וצבירת נקודות. את ההטבות והנקודות ניתן לממש במסגרת חברותם במועדון העולמי של הרשת.

 

רמה בינלאומית במרכז העיר בירושלים!

מלונות "ibis" ירושלים מרכז העיר מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת "ACCOR" ומותגי "ibis" העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי "Sweet BedTM by ibis" מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו תרצו, וגם ניתן, לרכוש באופן פרטי.

 

ibis Jerusalem City Centeri – צילום: יעל הרמן

 

מלון "ibis"  ירושלים מרכז העיר שנפתח לפני כשלוש שנים  ובו 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). אטום לרעש ועל פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי "ibis" העולמיים.

 

צילום ארכיון:  אסף פינצ'וק

 

מלון "ibis Styles" שהוקם לפני כשנה בירושלים, שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים "אריה דבילנסקי", המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים.   בקומה ה–8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר בהתאם להנחיות התו הסגול עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

 

לפרטים והזמנות   *9709  או  www.ibis.co.il