כותרות אחרונות
Search

רשת "מקס סטוק" פתחה חנות דגל במתחם "אושילנד" בכפר סבא.

 מימין: גולן דותן מנכ"ל חב' "אושירה", אורי מקס מנכ"ל ובעלים רשת "מקס סטוק" – צילום: מורג ביטן

 

רשת "מקס סטוק" פתחה חנות דגל במתחם "אושילנד" בכפר סבא.

בהקמת החנות המשתרעת על שטח של כ-5,000 מ"ר הושקעו כ – 20 מיליון .

מדובר בסניף ה- 55 של הרשת.

 

רשת "מקס סטוק" פתחה בימים אלו סניף דגל במתחם "אושילנד" בכפר סבא בשטח של כ-5,000 מ"ר על פני 2 קומות – הסניף ה-55 ברשת.

 

ניתן למצוא בחנות "מקס סטוק" במתחם "אושילנד" במגוון מחלקות אהובות ומוכרות, שמתאימות לכל המשפחה: ציוד לבית הספר, עיצוב הבית, תאורה, כלי בית ומטבח, מחלקת צעצועי ילדים, מחלקת ספורט, יצירה, ביוטי ופארם, קמפינג ודייג, מחלקת ימי הולדת ואירועים, חיות מחמד, ניקיון ועוד …

 

מימין: אורי מקס מנכ"ל ובעלים רשת "מקס סטוק", גולן דותן מנכ"ל חב' "אושירה" – צילום: מורג ביטן 

 

מתחם "אושילנד" הינו בבעלות חב' אושירה הוקם בשנת 2016 משתרע על שטח של כ-52,000 מ"ר וכולל שטחי מסחר בילוי וההסעדה 18 אולמות, קולנוע, אטרקציות לילדים ועוד…

 

"אושילנד" הינה חלק מקומפלקס של משרדים ומסחר "O-TECH" המשתרע על שטח של כ-100,000 מ"ר.

 

אורי מקס מנכ"ל ובעלים רשת "מקס סטוק": "החנות החדשה במתחם אושילנד הינה המשך למגמת הצמיחה של הרשת ולהובלת שוק הדיסקאונט בישראל"

 

גולן דותן מנכ"ל חב' "אושירה" בעלת מתחם "אושילנד" :"חנות הדגל של רשת מקס סטוק מייצרת חווית קניות והינה המשך לחוויית הבילוי ההסעדה והקניות באושילנד".

 

 מימין: גולן דותן מנכ"ל חב' "אושירה", אורי מקס מנכ"ל ובעלים רשת "מקס סטוק" – צילום: מורג ביטן

 

אודות רשת מקס:

חברת מקס סטוק בע״מ הוקמה בשנת 2004 ועוסקת במסחר קמעונאי באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט תחת השם – Max כאן קונים בכיף ו-Max 20 למגוון רחב של מוצרים לבית במחירים אטרקטיביים.

 

הרשת מונה 55 סניפים בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, כאשר בשנים האחרונות הרשת צומחת ומתפתחת ומרחיבה את נוכחותה גם באזור הדרום , השרון והצפון עם סניפים חדשים המהווים מתחמי קניות ומעניקים לקהל הלקוחות חוויית קנייה עוצמתית ופתרונות צרכניים שווים לכל נפש.

 

הסניפים החדשים משתרעים על פני 2000 – 4000 מ"ר . בין סניפיה  העתידיים  של הרשת מתוכננים סניפים בעלי שתי קומות  – לחוויית קנייה מהנה במיוחד.

 

מיום הקמתה, כחלוצה  בתחום הדיסקאונט, חרטה "Max" על דגלה את אסטרטגיית first price- best price, שהביאה ליצירת קהילת לקוחות מסורים ונאמנים, המלווים אותה ובוחרים בה כל פעם מחדש.

 

הרשת, שהביאה עמה בשורה צרכנית אמיתית לקהל הישראלי, פותחת את שעריה לכלל הלקוחות ומציעה יחד עם כ- 2000 עובדיה מגוון עשיר של פריטים מכל תחומי החיים,  במחירים הוגנים , המתאימים לכל כיס: חומרי ואביזרי יצירה, צעצועים לטווח גילאים רחב, כלי מטבח ואפייה, פריטי דקורציה, מוצרי טואלטיקה ופארם, כלי יודאיקה, אחסון וארגון, כלי עבודה, מוצרי חשמל, פריטים מעולם חיות המחמד, אביזרי גינון, אביזרי ספורט וכושר, קמפינג וטיולים, ריהוט, טקסטיל, כלים חד פעמיים, ציוד משרדי,  ועוד…