כותרות אחרונות
Search

רשת מתחמי העבודה המשותפים – "Urban Place" מציינת את יום כדור הארץ הבינלאומי בשילוב עם אומנות מקומית.

צילום: ג'וליאן מלצר

 

יום כדור הארץ הבינלאומי בשילוב עם אומנות מקומית.

רשת מתחמי העבודה המשותפים "Urban Place" בשיתוף פעולה עם האומן והאקטיביסט הסביבתי ג'וליאן מלצר מייסד ארגון "Clean the Butts"

 

אם בעבר מהלכים של חברות ועסקים היו מקבלים הד רחב בעיקר בגלל הפרסום והשיח הכלכלי שמסביבו כיום – יש חיפוש מתמיד אחרי הערך המוסף שמתלווה לכך. נראה כי בשנים האחרונות נהייתה מודעות עצומה על חשיבות בשמירה על הסביבה ויותר חברות ענק וארגונים מציינים בחודש אפריל את יום כדור הארץ שבבסיסו ישנה התמקדות בהסברה גלובאלית למען איכות הסביבה.

 

צילום: ג'וליאן מלצר

 

מסיגריות זרוקות על חוף הים ליצירת אמנות:

רשת מתחמי העבודה המשותפים "Urban Place" החליטה לציין השנה את יום כדור הארץ בסימן העלאת המודעות שבשמירה על איכות הסביבה באופן פעיל. הרשת החליטה ליצור שיתוף פעולה עם האומן/האקטיביסט הסביבתי ג'וליאן מלצר, מייסד ארגון "Clean the Butts". ארגון זה פועל למען איכות הסביבה על ידי איסוף בדלי סיגריות מחופי הים והפיכתם לאומנות. בעצם איך להפוך זבל ליצירת אמנות. מלצר יציג את האומנות שיצר מבדלי סיגריות לממברים כגון: מעטפות, בובות ותמונות. ג'וליאן ידגים לחברים כיצד גם הם יכולים מבדלי סיגריות להפוך אומנות ובנוסף יהיה ניתן לרכוש את אומנותו ובכך לעזור לארגון "Clean the Butts" בשמירה על כדור הארץ.

 

ג'וליאן מלצר מייסד ארגון "Clean the Butts"- צילום: "Urban Place"

 

סטפני ברדה סמנכ"לית השיווק של רשת מתחמי העבודה המשותפים "Urban Place": "במשך כל השנה אנחנו מתגייסים למען העלאת המודעות בנושאים מגוונים ובעלי חשיבות. אין ספק שהשמירה על איכות הסביבה וכיוצא ממנה על כדור הארץ בסופו של דבר מעניקה לנו פרספקטיבה שונה, וחשובה".