כותרות אחרונות
Search

רשת מתחמי הקריוקי MEON THE MIC, שעד עתה הייתה זמינה רק בתל אביב, רחובות ופתח תקווה – עולה צפונה לחיפה….

MEON THE MIC מגיעה לחיפה

רשת מתחמי הקריוקי MEON THE MIC,
שעד עתה הייתה זמינה רק בתל אביב, רחובות  ופתח תקווה – עולה צפונה לחיפה….

הקומפלקס החדש בחיפה מכיל 13 חדרי קונספט מעוצבים המכילים עד 120 איש 

ההשקעה בהקמת המתחם החדש  כ- 7 מיליון שקלים

לאור ההצלחה הרבה של רשת הקריוקי MEON THE MIC,  המציעה חווית בילוי קריוקי שכבשה את הישראלים בשנתיים האחרונות,  החברה מתרחבת ומשיקה מתחם קריוקי ענק לתושבי חיפה והסביבה, בהשקעה של כ-7  מיליון ₪.

הקומפלקס החדש שייפתח ברחוב קדושי יאסי 2, מרכז הקונגרסים בחיפה, משתרע על  1,100 מ"ר ויכלול 13 חדרים מעוצבים המכילים עד 120 איש.

כל חדר מותאם למספר מבלים שונה ומעוצב בקונספט אחר, לפי ערים בעולם שחלקן מהוות יעד תיירותי פופולארי.

מדובר במתחם הקריוקי הכי מושקע בישראל  שמציב רף עיצובי גבוה בתחום הקריוקי בארץ, שיגרום לכם לחטוף את המיקרופון ולפצוח בשירה גם אם אתם מזייפים.

  • שנחאי (22 איש) – הפנינה של המזרח שעוצב בדיוק כמו העיר עצמה, שילוב של עיצובים מודרניים לצד אלמנטים קלאסיים של המזרח.

  • סנטוריני (50 איש)- עיצוב החדר נעשה בדגש על חופי הים הקסומים של סנטוריני ביוון, פראג ( 18-20 איש) – מעוצב בהשראת אחת הערים היפהפיות באירופה, מוקפים במבנים עתיקים המעוצבים במגוון רחב של סגנונות אדריכלות.

  • הונולולו (16-18 איש)- מעוצב בהשראת האי הוואי האורחים ייהנו מחוויה שמשלבת חופים, עצי קוקוס ומזג טרופי.

  • מומביי (18-20 איש), המתאים לשוחרי חוויה אוריינטלית אמיתית, מומביי הינה אחת הערים המסקרנות והמיוחדות בחצי האי המסתורי.

  • מונטה קרלו (30 איש)- הנסיכה של הריביירה הצרפתית מתאים לאנשים שחיים בסרט, טיחואנה (16-18 איש) – הטקילות קרות, השמש חמה והמים פשוט מ-ו-ש-ל-מ-י-ם. בטיחואנה הזמן מתקדם בקצב משלו, ואתם מוזמנים למסיבה מכסיקנית בהסיינדה המעוצבת שלנו, עם או בלי כובעי סומבררו, אבל עם ועם הרבה תבלינים וקצב מטורף של מרכז אמריקה הלטינית.

  • קופאנגן (14-16 איש) – באי החולות הלבנים התאילנדי, מסיבת פול-מון מטורפת, ואתם בחדר מוקף בחוף אקזוטי מהיפים בעולם.

  • ניו אורלינס (50-80 איש) – אין עוד עיר בעולם עם היסטוריה מוזיקלית כמו של ניו אורלינס, ברוכים הבאים למועדון הג'ז הכי יוקרתי בסביבה.

  • מנצ'סטר (18-30)- הפרימייר ליג של עולם הספורט והמוזיקה: הסמית'ס ואואזיס, מנצ'סטר הינה העיר שהביאה לעולם כמה מהלהקות והזמרים הטובים בעולם.

  • הוליווד (24 איש)- הכינו את החליפות והשמלות, פרסו את השטיח האדום והזמינו את צלמי הפפראצ'י, כי show עומד להתחיל: בהוליווד אתם עומדים להפוך לסלבריטאים במסיבה הכי שווה בעיר, בחדר מעוצב בהשראת עולם הכוכבים האמריקאי.

  • החדר הגדול ביותר מוקדש לוונציה הקסומה שבאיטליה, המכיל עד 120 איש וכולל מרפסת גדולה ובר חיצוני המתאימים גם לאירועי יום ואירועים כשרים.

  • קהיר (18 איש),

חדרי הקריוקי כוללים טכנולוגיה מתקדמת ומערכות אודיו ובקרה חכמות להשלמת החוויה. המבלים מקבלים לידם אייפדים חדישים עליהם מותקנת אפליקציה ייחודית שעוצבה ותוכננה בלעדית ל-MEON THE MIC  והיא מהמתקדמות בעולם. תוכנת האייפד מאפשרת שליטה מלאה במתרחש בחדר, ובבחירת שירים מתוך המונה עשרות אלפי שירים. המאגר מתעדכן בכל שבוע ומחולק לפי סגנונות, שפות ורשימות השמעה (פלייליסטים).

 

מיאון דה מייק נמל ת"א- יוסף יקותיאלי 4, נמל ת"א
מיאון דה מייק, רחובות- אלי הורוביץ 12, רחובות
מיאון דה מייק, השחם 30 , פתח תקווה
טלפון להזמנות- 5876* (כוכבית 5876) או באתר: www.meonthemic.co.il

מונטה קרלו (30 איש)- הנסיכה של הריביירה הצרפתית מתאים לאנשים שחיים בסרט, טיחואנה (16-18 איש) – הטקילות קרות, השמש חמה והמים פשוט מ-ו-ש-ל-מ-י-ם. בטיחואנה הזמן מתקדם בקצב משלו, ואתם מוזמנים למסיבה מכסיקנית בהסיינדה המעוצבת שלנו, עם או בלי כובעי סומבררו, אבל עם ועם הרבה תבלינים וקצב מטורף של מרכז אמריקה הלטינית. – צילום: אלעד גונן

קופאנגן (14-16 איש) – באי החולות הלבנים התאילנדי, מסיבת פול-מון מטורפת, ואתם בחדר מוקף בחוף אקזוטי מהיפים בעולם. – צילום: אלעד גונן

מומביי (18-20 איש), המתאים לשוחרי חוויה אוריינטלית אמיתית, מומביי הינה אחת הערים המסקרנות והמיוחדות בחצי האי המסתורי. צילום: אלעד גונן

ניו אורלינס (50-80 איש) – אין עוד עיר בעולם עם היסטוריה מוזיקלית כמו של ניו אורלינס, ברוכים הבאים למועדון הג'ז הכי יוקרתי בסביבה. – צילום: אלעד גונן

שנחאי (22 איש) – הפנינה של המזרח שעוצב בדיוק כמו העיר עצמה, שילוב של עיצובים מודרניים לצד אלמנטים קלאסיים של המזרח. צילום: אלעד גונן