כותרות אחרונות
Search

רשת נעלי קליגולה מציגה קולקציית קיץ 2016 עדכנית ומרעננת

Spring-Summer 2016 By Caligula

קליגולה, מותג מוביל בשוק אופנת ההנעלה בישראל והמתמחה בעיצוב, פיתוח, ושיווק של נעלי נשים, נעלי גברים ותיקים ! משיק את הקולקציה לקיץ 2016

רשת נעלי קליגולה מציגה קולקציית קיץ עדכנית ומרעננת, הכוללת את הטרנדים המובילים של הקיץ הקרוב בנעלי סליפ-און, סניקרס, סנדלים וכפכפים, במבחר  גזרות וצורות חדשות. הדגמים משלבים מגוון חומרים איכותיים: עור, זמש, גומי וטקסטיל בדוגמאות שונות, עם מיטב הטרנדים החמים של העונה

kaligula 1

צילום: שי יחזקאל

ג'ינס, הטרנד האופנתי הנצחי. הג'ינס חולש באופנת הבגדים זה עידנים וכעת משתלט גם על אופנת ההנעלה: אוקספורד, סנדלים, סניקרס, פלטפורמות – בכולם ניתן למצוא את האלמנט הג'ינסי, למראה קולי וצעיר.

kaligula 3

Strap sandals (סנדלי רצועה אחת) – מושלמות לקיץ הים-תיכוני שלנו. סנדל רצועה על עקב, פלטפורמה או שטוח, הוא הכרוז הרישמי של העונה החמה, מתאים את עצמו לכל הסגנונות: החל ממראה קז'ואל נינוח ועד עקב סטילטו אלגנטי. סנדלי הרצועה מגיעים במגוון צבעים: שחור נצחי, קאמל בוהמייני, וצבעי ניוד.

הסניקרס – הלוק השכיח ביותר על מסלולי תצוגות האופנה שמתאים גם ליומיום, מומלץ בחום זוג נעלי סניקרס אופנתיות: עם הדפסים, בשילוב צבעי כסף ואלמנטים משדרגים אחרים. טרנד הסניקרס נשאר כאן גם בקיץ 2016, בגרסאות מעודכנות וחדשניות: עם רצועת עקב, אימום שפיץ ו/או הדפסים- למראה לא מתאמץ אך עם קריצה אופנתית ברורה.

נעלי פוינט מושכות את המבט כלפי מטה ומעניקות אשליה של רגל ארוכה יותר. בעקב גבוה אבל בהחלט גם בעקב נמוך- הפוינט ממנף את הפוטנציאל של הלוק ומעניק מראה יותר סקסי ומתוחכם.

kaligula 4

כפכפים הם דרך נפלאה להעביר את הקיץ. קל ופשוט להחליק את הרגל לתוך כפכף טרנדי קייצי ובערב לעבור לכפכף מיול אלגנטי עם שמלה שחורה קטנה. הדרך להיות עם ולהרגיש בלי.

בין אם ההעדפה היא לעקב שטוח או פלטפורמה – רצועות איקס רחבות, ללא ספק הן הדרך הקולית ללכת על זה. שתי רצועות קרוס עבות, החובקות את כף הרגל, בצבעי קיץ או מטאל – ישדרגו כל סנדל.

כסף הוא שם המשחק, הצבע הנוצץ שהופך כל מה שנוגע בו לזהב, או לכסף, משקף וקורץ לדור  ההי-טק, עם אלמנט פוטוריסטי, ומשדרג כל אאוטפיט פשוט ומונוכרומטי.

עקבי בלוק הם כאן להישאר. שילוב של יתרון הגובה עם נוחות ויציבות הוא משהו שקשה לוותר עליו. העונה נוכל למצוא עקבי בלוק בסנדלי קז'ואל או אלגנט. גם בגרסת העקב הבינוני שלהם, הם נשארים חינניים, עם פוטנציאל הנוחות הגבוה ביותר.

kaligula 5

Foot Bed – סנדלי פוט בד מציעים מעין ספידה שמתאימה את עצמה לצורה של הרגל, כמו ערסל, מאוד נוח אך במראה צעיר. לוק טבעי, ולא מתאמץ, בסנדלים ובכפכפים.

קליעות – שזירה במראה של שתי וערב, לוקח השראה מעבודות יד מסורתיות אתניות, בגוונים טבעיים בעקבים שטוחים, וגם בסטילטו. בדומה לזה, גם סנדלי שרוכים וקשירות – סנדל גלדיאטור משודרג המשלב רצועות עור ושרוכים, מתאים את עצמו לכל כף רגל.

kaligula 6

בוהו-שיק – טרנד חזק העונה המביא השפעות מרומזות משנות ה-70 הבוהמייניות, עם עקבי פלייר (מתרחבים בחלק התחתון). בקולקציה ניתן למצוא דגמים בצבעים מובילים ושילוב פרינטים בוטאניים וג'ינס. בנוסף, סוליות במראה עץ וגימור ניטים למראה קולי.

קולקציית הקיץ של Caligula MEN  מציגה מגוון של דגמי גברים בנעלי  סליפ און, סניקרס, מוקסינים ונעלי שרוכים. הג'ינס, הזמש והמוקסינים ועוד טרנדים מובילים העונה,- במבחר דגמים עדכניים ובמחירים מפתיעים.

קליגולה, מותג מוביל בשוק אופנת ההנעלה בישראל, מתמחה בעיצוב, פיתוח, ושיווק של נעלי נשים, נעלי גברים ותיקים.

טווח מחירים: 149-369 ₪, תיקים 149-259 ₪.

ניתן להשיג ב-45 סניפים ברחבי הארץ.