כותרות אחרונות
Search

רשת נעלי TO GO מציגה קולקציית ילדים אביב / קיץ 2019

רשת נעלי TO GO  מציגה קולקציית ילדים אביב / קיץ 2019

קולקציית נעלי הילדים של רשת  TO GO לאביב קיץ 2019 מתאפיינת בטרנדים וצבעוניות אופנתית לצד אלמנטים מעולם הילדים הססגוני  היוצרים ביחד קולקציה מגוונת ומעניינת

 

רשת TOGO מציעה קולקציית אביב צבעונית, אופנתית, נוחה ואיכותית הכוללת  נעלי חג, סניקרס, סנדלים נעליי בובה ונעלי ספורט .הקולקציה מגוונת, חדשנית, עדכנית ומציגה שלל סגנונות וטרנדים עונתיים יחד עם קולקציית אביזרים אופנתית המשלימה כל הופעה ויוצרת טוטאל לוק מושלם.

 

קולקציית האביב משלבת בין מגמות האופנה הבולטות בעולם לססגוניות האופיינית לעולם הילדים. הצבעוניות שמובילה את קולקציית אביב קיץ של TOGO מתאפיינת בקשת רחבה של גוונים כגון, ירוק, כתום, תכלת, גווני אדום, כסף וזהב, כשהצבע השולט הוא הצהוב בגווניו השונים.

 

צילום: יח"צ

 

קולקציית נעלי הילדות מקבלת השראה מהצבעוניות והטרנדים של קולקציית הנשים ומציגה דגמים בצבעוניות וחומריות מטאלית והדפסים טרנדים. כמו כן הקולקציה מתכתבת גם עם  קולקציית הגברים והנערים וניתן יהיה למצוא דגמים ילדותיים לצד דגמים יותר בוגרים.

 

בקולקציית הנערים  ניתן לראות מבחר סנדלים, נעלי סניקרס וספורט אלגנט בצבעים צעירים ואופנתיים שישלימו הופעה לבית הספר או למפגש חברתי קולקציית נעלי הילדים, גם כן מתכתבת עם קולקציית הגברים והנערים וניתן למצוא דגמים ילדותיים ולצד דגמים יותר בוגרים.

 

צילום: יח"צ

 

בכל  דגמי הקולקציה הושקעה תשומת לב רמה בפרטים הקטנים החל מחומרי הגלם האיכותיים והחזקים תוך שימת דגש רב על נוחות מרבית ועיצוב אופנתי.

 

רשת נעלי TO GO  משקיעה המון מחשבה וידע בתהליך פיתוח החומרים ועיצוב הנעליים. ניתן דגש רב על איכות , חוזק ונוחות . כל נעל נבדקת בתהליך בדיקה קפדני .

 

את קולקציית נעלי הילדים ניתן להשיג בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית.

 

טווח מחירי הקולקציה :

79.90-129.90