כותרות אחרונות
Search

רשת "שופרסל" בשיתוף עמותת "שם ונר" תחלק ללקוחותיה ללא תשלום נרות נשמה אישיים הנושאים את שמות הנספים במטרה להנציח את זכרם.

 

רשת "שופרסל" בשיתוף עמותת "שם ונר" תחלק ללקוחותיה ללא תשלום נרות נשמה אישיים הנושאים את שמות הנספים במטרה להנציח את זכרם.

הציבור מוזמן להדלקת נר נשמה, בבית, על אדן החלון ובמרפסת, לזכר הנספים, ביום שני ערב יום השואה בשעה: 19:00 בדיוק.

 

במסגרת שיתוף פעולה בין רשת שופרסל ועמותת "שם ונר", הפועלת להנצחת זיכרון השואה, בערב יום השואה הקרוב שיחול ב-20 באפריל 2020, נרתמה שופרסל ותרמה נרות נשמה אשר יחולקו ללא תשלום ללקוחות הרשת בעשרות סניפי שופרסל בכל רחבי הארץ ובמשלוחי האונליין.

 

על גבי הנר, מונצחים פרטיהם האישיים של הנספים וכן קוד שניתן לסרוק על מנת להכיר את סיפורו מקרוב. עד כה אספה העמותה כ-250 אלף שמות וסיפורים וישנם עוד מיליונים שסיפורם טרם סופר.

 

לדברי נורה סיפרמן מנכ"לית העמותה: "אנו מודים לרשת שופרסל על התרומה למסורת המבורכת של הדלקת נרות נשמה אישיים ועל הרחבת המפעל ההיסטורי החשוב הזה. מידיי שנה  מחולקים ונרכשים מאות אלפי נרות על ידי הציבור הרחב, מוסדות חינוך, גופים ציבוריים, חברת פרטיות לקראת יום השואה, אנו שואפים שכל אחד מששת מיליון הנספים בשואה יזכה שמישהו ידליק עבורו נר נשמה אישי".

 

לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה מזמינה  העמותה את כל הציבור הישראלי להצטרף למסורת להנצחת זיכרון השואה ,להיכנס לאתר העמותה לקבלת פרטים על מקומות חלוקה, להגדיל את מאגר השמות באתר הייעודי או להוריד תווית ללא עלות מאתר האינטרנט-להדביקה על גבי נר נשמה ולהדליק  בבית, על אדן החלון ובמרפסת, לזכר הנספים, ביום שני , ערב יום השואה בשעה 19:00 בדיוק.