כותרות אחרונות
Search

רשת שופרסל מסייעת בקידום מסורת לאומית בישראל – הדלקת נר נשמה לזכר נספה של עמותת שם ונר

 

רשת שופרסל מסייעת בקידום מסורת לאומית בישראל – הדלקת נר נשמה לזכר נספה של עמותת שם ונר.

בחנוכה מדליקים חנוכייה, בט"ו בשבט נוטעים עץ – וביום השואה מדליקים נר לזכר נספה: רשת המזון שופרסל תמכור במחיר סמלי נר נשמה של עמותת "שם ונר" עם שמות הנספים.

 

צילום: סטודיו שופרסל

 

רשת המזון "שופרסל" תמכור השנה במחיר סמלי לקהל לקוחותיה את נרות הזיכרון האישיים של עמותת "שם ונר" הנושאים את שמות הנספים, זאת במטרה להנציח את זכרם. הרשתות מזמינות את הציבור לבוא, לקחת את הנר ולהדליק בבית לזכר הנספים, בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה.

 

במסגרת שיתוף פעולה בין רשת המזון ועמותת "שם ונר", הפועלת להנצחת זיכרון הנספים בשואה, בערב יום השואה הקרוב שיחול ב-5 במאי 2024, ניתן יהיה לרכוש נר זיכרון בסכום סמלי בעשרות סניפים בכל רחבי הארץ.

 

על כל נר נשמה תווית הנושאת את תמצית פרטיו האישיים של אדם אשר נספה בשואה, וכן קודQR  המפנה לאתר אינטרנט שבו אפשר לקרוא מידע על אותו אדם. עד כה אספה העמותה מעל -300 אלף שמות וסיפורים וישנם עוד מיליונים שסיפורם טרם סופר.

 

רוחה וקנין-שער מנכ"לית עמותת "שם ונר": "אנו מודים לרשת שופרסל שבחרב לתמוך ולתרום לחיזוק המסורת המבורכת של הדלקת נרות נשמה אישיים ועל הרחבת המפעל ההיסטורי החשוב הזה. השנה, בעקבות אירועי השבעה באוקטובר, ישנה משמעות רבה לזיכרון – גם לזיכרון השואה וגם לזיכרון הטרגדיה שעברה עלינו בחודשים האחרונים. מידיי שנה מאות אלפי נרות שם ונר נדלקים על ידי הציבור הרחב, מוסדות חינוך, גופים ציבוריים וחברת פרטיות לקראת יום השואה, אנו שואפים שכל אחד מששת מיליון הנספים בשואה יזכה שמישהו ידליק עבורו נר נשמה אישי".

 

***העמותה מזמינה את הציבור הרחב לזכור את הנספים בשואה ולהדליק נר לזכרם, וכך בשנים הבאות זכר השואה לא ימחה. למידע נוסף ולהדפסת תווית עם שם לנר זיכרון בקרו באתר "שם ונר":  shemvener.org.il