כותרות אחרונות
Search

רשת BBB מארחת את ילדי הסלבס בסדנת שף למען עמותת "גדולים מהחיים"

בתמונה: ילדי הסלבס עם שף מיכל שמילוביץ. צלם: אלעד גוטמן

רשת BBB  מארחת את ילדי הסלבס בסדנת שף למען עמותת "גדולים מהחיים"

צילומים: אלעד גוטמן

בכירי רשת BBB  – תמיר ברלקו סמנכ"ל רשת   BBB ומאיה בר-טל מנהלת השיווק של הרשת התייצבו לקבל את פני ילדי הסלבס, שהגיעו בחמישי בערב (17.8) לאירוע חגיגי בסניף BBB ברחוב הארבעה, בתל-אביב, לסדנת שף מיוחדת להם, כחלק מסדנאות השף שעורכת הרשת בחופש הגדול, לילדים ברחבי הארץ – שכל הרווחים ממנה קודש לעמותת גדולים מהחיים.

ורד ספיבק, מיכאל שמילוביץ, שרון איילון, מאיה ברטל, צלם אלעד גוטמן

את  האירוע פתח תמיר ברלקו, סמנכ"ל רשת BBB, שסיפר כי סדנאות השף לילדים הינן מסורת ארוכה שנים ברשת והרווחים מהסדנאות נתרמות לעמותת "גדולים מהחיים" אשר פועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.

 

לאחר הברכות והמינגלינג, החל שף ברשת BBB, מיכאל שלמוביץ' ללמד את הילדים את כיצד מכינים המבורגר, צ'יפס, וקינוח. כל אחד מהילדים קיבל סינר וכובע שף ופנה להכין המבורגר מעוצב כיד הדמיון הטובה עליו. בסוף הסדנא התיישבו הילדים ואכלו ארוחה מפנקת, יחד עם ההמבורגר שהם עצמם הכינו.

גיל ורנר, שרון איילון, ורד ספיבק. צלם אלעד גוטמן

 

הגיעו לבשל ולתרום: שרון איילון, מנהלת שת"פים מסחריים בעמותת "גדולים מהחיים", שהגיעה עם שלושת ילדיה קארין, דניאל ודן, שהפגינו מקצועיות בהכנת ההמבורגרים בעקבות סדנה דומה שעברו בשנה שעברה, השורדת ומאפרת השחקניות ורד ספיבק שסיפרה שבעת שהותה באי היא הכי התגעגעה לנעוץ שיניים בהמבורגר עסיסי וליוותה את הבן עידו שסיפר שהוא חולם להיות שף, איגי וקסמן שליוותה את בתה לילי וגייסה את אמה סימה מסעדנית העבר שתסייע עם הבן אורי, גילי ורנר, כוכב הילדים הידוע כ"גילי בא לבקר" הגיע עם שלושת ילדיו. עוד נראו רונית ריבה, זוגתו של גיל ריבה העיתונאי בעבר ואיש הטלוויזיה בהווה ששני ילדיו מיילו ומייפל השתתפו בסדנה, דרורית זרמון אשתו של השחקן גיא לואל שסיפרה שבעוד שהיא מבלה עם בתה שירה בסדנה הוא בחזרות להצגה פולישוק ועוד.   

מאיה בר-טל, תמיר ברלקו, שרון איילון – סדנת שף לילדים BBB צלם אלעד גוטמן

בסוף הסדנה קיבל כל ילד תעודה אישית חתומה מהשף הכוללת חוברת הפעלות ובה מתכונים להכנת המבורגר וצ'יפס ושלל מתנות שוות וכולם התפנו להצטלם עם מדי השף ועם מעשי ידיהם להתפאר…..