כותרות אחרונות
Search

רשת iDigital מתרחבת פותחת חנות חדשה בקריון בקריות

רשת iDigital  מתרחבת – פתחה חנות חדשה בקריון בקריות

מאות אנשים עמדו בתור  כדי לקחת חלק בפתיחה.

iDigital הרשת הרשמית בישראל של חניות Apple בישראל

 *******

iDigital פתחה את החנות ה-12 בקריון בקריות בהשקעה של כ-2 מיליון ש״ח. בכך תגיע הרשת לקהלים חדשים ולפריסה ארצית מלאה, מנהריה ועד אילת.

לפתיחה החגיגית הגיעו מאות אנשים שעמדו בתור שחסם את השדרה המרכזית בקריון והמתינו לפתיחת הדלתות הרשמית.

.

רשת iDigital בתנופה- תוך פחות מחודשיים לאחר השקת חנות הקונספט של הבית החכם בעזריאלי ת"א, פותחת הרשת חנות נוספת בקיריון בקריות.

idigital-3

צילום: עמית שמש

החנות בקריון, נפתחה ב- 17/11, בקניון החזק ביותר בצפון ואחד החזקים בארץ, אשר משרת קהל קונים מנהריה, עכו, הקריות והישובים הסמוכים. בכך מתרחבת iDigital לקהלים חדשים ולפריסה ארצית מלאה ותהיה זמינה ללקוחות מנהריה ועד אילת. העיצוב והריהוט של החנות החדשה הוטס מחו״ל  והותקן על ידי אנשי Apple  אשר הגיעו במיוחד להקמת הפרויקט.

.

מאות אנשים עמדו בתור כדי לקחת חלק בפתיחה החגיגית. התור הארוך של הממתינים חסם את השדרה המרכזית של הקריון. בדיוק בשעה 17:00 נפתחו הדלתות ומאות האנשים נכנסו לחנות החדשה להתרשם ולהתחדש במוצרי apple.

idigital-5

צילום: עמית שמש

איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית רשת iDigital: "רשת iDigital גאה לפתוח את הסניף הצפוני של רשת   iDigital ובכך להרחיב את הפריסה, להנגיש את הרשת לעוד קהלים  ולהעניק להם את חווית הקניה והשירות המקצועי של המומחים של Apple  בישראל. פתיחת החנות הנוספת הינה חלק מתוכנית התרחבות שפותחה יחד עם APPLE על מנת לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מחווית הקניה מושלמת  בכל חלקי הארץ".

.

רשת iDigital הינה רשת ה- APR Apple Premium Reseller היחידה בישראל המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי  ביותר של אפל. חנויות ה APR ברחבי העולם הם חנויות שפועלות על פי גיידליין ספציפי שנקבע ע"י אפל. צוותי המכירות והייעוץ בחנויות, עוברים הכשרה במתודולוגיות ייחודיות שפותחו ע"י אפל עבור פורמט ה APR.