כותרות אחרונות
Search

רשת O&H משיקה קולקציית בגדי ים לנשים מלאות לקיץ 2019.

רשת O&H משיקה קולקציית בגדי ים לנשים מלאות לקיץ 2019.

בגדי ים שלמים וטנקיני עד מידה 56

 

רשת  H&O משיקה  קולקציה רחבה במיוחד של בגדי ים לנשים מלאות הכוללת בגדי ים שלמים וטנקיני ומתאימה למגוון רחב של נשים. בגדי הים מצוידים במחטב אישי פנימי היוצר מראה אחיד ומחמיא במיוחד.

 

צילום יחצ

 

בקולקציה מככבות גזרות מעטפה, או תפרים מכווצים היוצרים מראה חטוב במיוחד וחזיות פוש אפ שמשתלבות עם תחתונים בגזרות גבוהות ונשיות.

 

א סימטריה – עיצוב אי סימטרי אן זה בגיזרת כתף אחת או אלמנט גרפי דומיננטי כמו חתכים אלכסוניים בבגדי ים שלמים המחלק את הגוף בצורה מחמיאה במיוחד.

 

דפוסים – דוגמאות צבעוניות של פרחים גדולים, הדפסים חייתיים בשחור לבן או בצבעוניות חזקה, קומופלאז צבאי, פסים מפוספסים, מוטיבים גרפיים אתניים כמו צורת הפייזלי, מוטיבים קייצים כמו אננס, עלים טרופיים וכו מייצגים את עולם הדימויים המודפס של העונה.

 

צילום יחצ

 

מחשופים – אזור החזה והצוואר הנשי, הפך בקולקציות האחרונות למעוצב במיוחד, בין אם עיטור של שריכות, עייניות, שתי וערב של קרושה, מחשופי וי עמוקים או סגורים במיוחד הלקוחים מעולם הספורט והצוללנים בשילוב רשתות ורוכסנים.

 

Basic black קולקציה רחבה במיוחד של פריטים בשחור חלק החל מבגדי ים שלמים , גזרות טנקיני , פוש אפ ומגוון עשיר של גזרות של תחתוני בגדי ים בצבע שחור הקלאסי והעל זמני.

 

רומנטי – גזרות טופים מלאות בקפלים של מלמלות, טכניקת הלייזר קט היוצרת פרחוניות או דמוי תחרה באזור החזה וצידי הגוף המטשטש את צללית הגוף והופך אותה לנשית וקלילה.

 

צילום יחצ

 

כל בגדי הים עוברים בדיקות קפדניות של עמידות בפני כלור, מלח, והשמש הישראלית.

 מידות- 40-56

 

מחירי מבצע (עד ה 30.7) עד 50% הנחה:

בגד ים שלם / טנקיני- 129.90 ₪ (במקום 249.90 ₪)

בגד ים שלם שמלה – 149.90 ₪ במקום 299.90 ₪

 

להשיג ברשת O&H