כותרות אחרונות
Search

רשת SABON משיקה: HAPPY LEMON מארז בשילוב תמציות לימון ובזיליקום

 רשת SABON משיקה: HAPPY LEMON מארז בשילוב תמציות לימון ובזיליקום  המכיל סבון נוזלי במרקם ג'ל עם תמצית אצות ים ירוקות להזנה ולטיפוח העור, בתכולת 500 מ"ל ונר ארומתי בצנצנת.

הצעת הגשה:
התקלחו בסבון הג'ל, הדליקו את נר הציטרונלה הארומתי אשר יפיץ את ניחוחות הבזיליקום והלימון המרעננים ויעזור בהרחקת המעופפים (בעיקר יתושים). התרווחו, ותיהנו מימים אחרונים של קיץ ומניחוח אשר ישרה אווירת שמחה, רוגע ורעננות.

 

מחיר: 99 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר www.SABON.co.il

על SABON

רשת "סבון של פעם" הוקמה ב-1997, ע"י סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי בקרב מעצבים ידועי שם ובקרב קהל צרכנים רחב. הרשת מייצגת סגנון  המשמר עיצוב קלאסי ייחודי. החנות הראשונה של 'סבון של פעם' נפתחה ברחוב שינקין, בליבה של תל אביב. מאז, גדלה אותה חנות קסומה והייתה לרשת בינלאומית בשם  SABON, המונה למעלה מ-100  חנויות ברחבי העולם.

הרשת מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל ולמעלה מ- 1000 עובדים בחו"ל. מכירות הרשת בישראל ובעולם צומחות בעשרות אחוזים במהלך השנים האחרונות. כל מוצרי SABON מיוצרים ונארזים בישראל ומהווים גאווה למלאכה וליצירה הישראלית ברחבי העולם. רשת SABON, מתמחה במוצרי טיפוח לגוף ולנפש, מקפידה על מרכיבים איכותיים, שמירה על איכות הסביבה ותשומת לב לכל פרט. ב SABON מאמינים בעשייה מתוך יצירתיות ואהבה, במקצוענות ובהתמדה.

 

עריכה ועיצוב – אבי בר