כותרות אחרונות
Search

רשת TNT משיקה קולקציה של טרנדים בולטים לצעירים לסתיו-חורף 2018-19

רשת TNT משיקה קולקציה של טרנדים בולטים לצעירים  לסתיו-חורף 2018-19 !

 הקולקציה היא בייסיק עם נגיעות אופנתיות

 

רשת האופנה לצעירים TNT, חושפת את הקולקציה לסתיו חורף 2018-19. הקולקציה מתאפיינת במוצרי בייסיק עם נגיעות של טרנדים בולטים לעונה הקרה. מדובר בשלל השראות וסגנונות, צבעוניים, שכולם מתכתבים בשפה משותפת אחת והיא "אופנת רחוב".

 

צילום: dvision

 

הקולקציה החדשה מתאפיינת בטרנדים הלקוחים מעולם ה- Street Style,  מה שהפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהאופנה הבינלאומית.  המותג לצעירים  TNT נותן דגש על התאמת הפריטים לחורף  הישראלי  ובמחירים שווים לכל נפש.

 

מעצבי הבית של רשת TNT מאמינים שבעידן בו אנו חיים,  מה שקורה ברחוב מבחינה אופנתית חשוב ומעניין יותר ממה שקורה על המסלול. יותר מזה, אם בעבר מעצבי העל נחשבו לקובעי הטרנדים ומובילי הדעה, ניכר שהיום הם עצמם מושפעים מהלך הרוח האופנתי של הרחוב ומגיבים בהתאם.

 

צילום: dvision

 

בין דגמי הקולקציה הבולטים ניתן למצוא לבנים / בנות מגוון רחב של ג'ינסים עם חידושים מעניינים, גוונים חדשים וגזרות מחמיאות. ליין הדנים של המותג מתבסס על ההנחה שג'ינס מתאים לכל… ובעיקר לטי שרט הנכונה. רשת TNT  מציעה לקהל לקוחותיה, מגוון רחב  של ג'ינסים בכל הסגנונות החל מקרעים וניטים עובר דרך חלקים וקלאסים ועד גבוהים ונמוכים בכל מנעד צבעי הכחול / שחור המאפיין את הבד הדני.

 

הטי שרט שנחשב לפריט על זמני ונצחי בארון, מתורגם העונה ברשת TNT  במספר וורסיות, דגמים וצבעים: עם הדפסים גיאומטריים והדפסים צבעוניים, כאלו שנוטות לחולצת בטן וכאלו צמודות שמגיעות עד קו תחילת המכנס, טי שרט עם שרוולים צמודים ורחבים ועוד…

 

צילום: dvision

 

בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של סריגים דקים וסריגי OVER SIZE הנכונים לכל הופעה. הסריגים קיימים במנעד צבעים רחב: אדום, שחור, לבן, אפור, תכלת, ירוק, צהוב ועוד… בנוסף, הרשת מציעה מעילים  עם  פרווה או בלי, מעילי ניילון, מעילי פוך , מעילים עם רוכסנים גדולים,  עם כובעים גדולים ועוד…

 

TNT מציעה  לחורף הקרוב פוטרים של מכנסיים וקפוצ'ונים איכותיים.  מכנסי הפוטר משלבים אלמנטים מדליקים  המתכתבים עם אופנת הרחוב כמו:  כיתובים גיאומטריים, גומי, רוכסים ועוד. כמו כן ניתן להשיג מכנסיים רחבים שנלקחו מעולמם של אותם זמרי פופ ידועים ונראה אותם מככבים מקולקציית הבנים והבנות .

 

צילום: dvision

 

צבעוניות הקולקציה מציגה העונה את הטרנדים המובילים, עם פלטת צבעים רחבה של לבן, שחור, אפור, כחול כהה, תכלת , חום, צהוב, אדום ועוד…

 

החדשות היוצאות מרשת TNT, לראשונה ייכנסו מותגים מובילים בינלאומיים, כאביזרי אופנה משלימים,  כמו: תיקי ג'אנס ספורט, נעלי אדידס, וואנס, לאקוסט  וכן  ישולבו אביזרי אופנה רבים כמו:  גרביים, תכשיטים, כובעים, חגורות ועוד…

 

הקולקציה מתאימה לבני נוער מגיל 11 ומעלה במידה 22-34 לבנות ובמידה 24 עד 36 לבנים. לגבי שאר פרטי הלבוש ממידה 0 ועד מידה 3 לבנות ומידה 5 לבנים.

 

רשת טי אנד טי עוברת מתיחת פנים ומתחדשת בסניפים חדשים – צילום: TNT

 

מחירים לצרכן:

ג'ינסים:  החל מ 99 ₪,

טישרט החל מ 50 ₪,

חולצות מכופתרות: החל מ 99 שח,

מעילים החל מ 149 שח,

סריגים החל מ 99 ש"ח,

פוטרים החל מ 89 שח,

כובעים החל מ 99 שח,

 סניקרס החל מ 149 ₪,  

תיקים החל מ 149 ₪,

גרביים החל מ – 19 שח.  

 

ניתן להשיג ב27  סניפי TNT ברחבי הארץ