כותרות אחרונות
Search

חברת HUAWEI משיקה בישראל סדרת מכשירי דגל Mate 20 ו- Mate 20 Pro

 

אינטליגנציה ברמה גבוהה, חברת HUAWEI משיקה בישראל את סדרת Mate 20

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי (Huawei) משיקה  בישראל את סדרת מכשירי הדגל, ה- Mate 20, הכוללת את מכשיר ה- Mate 20, וה- Mate 20 Pro.

באירוע לאנשי תקשורת, קניינים ומובילי דעה, שנערך באולמי "לאגו" בראשון לציון, הציגה ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי שני מכשירי דגל חדשים,  Mate 20, ו Mate 20 Pro.

 

צילום: אבי בר

 

עיצוב עתידני

כביטוי לתכונות הליבה של סדרת ה-20 Mate, כלל המכשירים בסדרה בעלי מסך FullView, עם יחס מסך-גוף גבוה. עם זאת, כל המכשירים מעוצבים בצורה שנוחה לשימוש גם עם יד אחת בלבד. גוף המכשירים חלק ואלגנטי, והוא מעוגל בכל שמונה הפינות. בחלקם האחורי, מכשירי ה- Mate 20 בעלי דפוס פסים יחודי, המאפשר אחיזה קלה ומונע סימני אצבעות.

 

מערך המצלמות האחורי המרובע של מכשירי ה- Mate 20, עטוף במסגרת מטאלית המשווה לו מראה חדשני בולט ומובחן. התבנית ההיפר-אופטית עשויה זכוכית גם עמידה במיוחד, וכן מונעת סימני טביעות אצבע. המכשירים ישמרו על מראה נקי גם לאחר שימוש מתמשך.

 

צילום: אבי בר

 

 

מבין התכונות העיקריות במכשירים בסדרת ה-Mate 20 :

  • מצלמת ה-Triple Leica החדשה עם עדשתLeica  אולטרה רחב, המאפשרת לצלם תמונות בפרספקטיבה רחבה, ללא התפשרות בפרטים.

  • תצלומי מקרו ממרחק של 2.5 ס"מ מהעדשה.

  • תכונות AI בווידאו באיכות צבע גבוהה.

  • סוללה בקיבולת עצומה, המחזיקה למעלה מיום של שימוש אינטנסיבי.

  • טכנולוגיית טעינה מהירה מתקדמת, באמצעות כבל או תחנת טעינה אלחוטית.

  • תכונת Reverse Charging כעת מתאפשרת גם בטעינה אלחוטית.

  • מעבד ה- Kirin 980, מאיץ יישומי AI עם Dual-NPU.

 

 

  

 

מערכת מצלמות Triple Leica מתקדמת וחכמה

המכשירים בסדרת ה- Mate 20 מצויידים במצלמות Leica הטובות ביותר בשוק. ה- Mate 20 Pro מצויד במערכת מצלמות משולשת, המורכבת ממצלמה ראשית ברזולוציה של 40MP, מצלמת Ultra Wide Angle 20 MP, ומצלמת טלפוטו 8MP. ה- Mate 20 מצויד בעדשת Ultra Wide Angle בגודל 16mm, המאפשרת תמונות בעלות תחושת מרחב גדול יותר ונותנות אפקט תלת-מימדי וצילום מאקרו ממרחק של עד 2.5 ס"מ מהעדשה.

 

המכשירים בסדרת ה- Mate 20 מצוידים במערכת בינה מלאכותית חכמה, המשתנה באופן אוטומטי על פי נושאי הצילום. מצב ה-AI Portrait Color Video, מאפשר זיהוי אוטומטי של אנשים והבלטה שלהם בצבעים חדים במיוחד. מצב ה- AI Spotlight Reel מזהה סרטונים עם נושא משותף ובאופן אוטומטי מפיקה סרטון מהרגעים המיוחדים.

 

 

מערכת אבטחה וזיהוי פנים צילום: אבי בר

 

מערכת אבטחה וזיהוי פנים

ה- Huawei Mate 20 Pro מכיל מערכת ביומטרית מתקדמת, המאפשרת זיהוי פנים בתלת מימד,  במהירות של 0.6 שניות. דגם ה- Mate 20 Pro מצויד במצלמת תלת מימד קדמית בטכנולוגיית חישת עומק, המאפשרות למכשיר לזהות גם את האובייקטים הקטנים ביותר. 

 

זמן סוללה ארוך במיוחד, ויכולות טעינה משופרות

סדרת ה- Mate 20 החדשה מביאה עימה שיפור פורץ דרך בחיי הסוללה. המכשירים מצוידים בסוללה ענקית, המספיקה ליותר מיום עבודה מלא. ה- Mate 20 מגיע עם סוללה בנפח 4,000 mAh אילו מכשיר ה- Mate 20 Pro מגיע עם סוללה בנפח 4,200mAh.

 

צילום: אבי בר

 

פונקציית ה-SuperCharge , תומכת בכ- 40 טעינה מהירה. כלומר, מטען ה- SuperCharge 40W, מאפשר הגעה לטעינה של 25% בתוך 10 דקות או ל- 80% בחצי שעה. בנוסף, סדרת ה- Mate 20  תומכת בטעינה אלחוטית בטכנולוגיית Qi של עד כ- 15W באמצעות Wireless Quick Charge. טעינה של 10 דקות מוסיפה 12% לסוללה וטעינה של 30 דקות מוסיפה 30% אחוז.

 

פריצת דרך נוספת מגיעה באמצעות יכולת הטעינה ההפוכה, Mate 20 Pro’s Wireless Reverse Charging, המאפשרת ניצול מקסימלי של הסוללות הגדולות, על ידי אפשרות להשתמש בהן כבמטענים ניידים ולטעון מכשירים אחרים, בטכנולוגיית הטענה Qi.

 

 

צילום: אבי בר

 

ביצועים מיטביים

המכשירים בסדרת ה- Huawei Mate 20 מצוידים במעבד מדגם Kirin 980 בגודל 7nm, ומשלב בתוכו מעבד מבוסס Cortex-A76 ומעבד גרפי מסוג Mali-G76, המשפרים את ביצועי המכשיר. ערכת השבבים ה- 7nm Kirin 980, מורכבת מ- 6.9 מיליארד משדרים בתא בגודל של ציפורן. פי 1.6 מכמות הטרנזיסטורים הקיימת בשבב ה- 10nm. סדרת השבבים החדשה מספקת שיפור של 20% בביצועים ו- 40% ביעילות.

 

ה- Kirin 980 הוא השבב הראשון הכולל ליבות מבוססות Cortex A76, שהינם 75% יותר חזקים, ו-58% יותר יעילים לעומת הקודמים. ערכת השבבים מתוכננת בארכיטקטורה תלת-שכבתית חדשנית המורכבת משתי ליבות Ultra Cortex-A76, שתי ליבות מבוססות Cortex-A76 מוגדלות וארבע ליבות Cortex-A55 קטנות. ארכיטקטורה זו מספקת ביצועים ויעילות יוצאים מן הכלל יחד עם מגוון רחב של אפשרויות. המעבד הגרפי מבוסס Mali-G76 מאפשר ביצועים משופרים ב- 46%, ויעילות של 178%. פתרון AI Clocking מהפכני מגבירה את ביצועי ה-GPU עוד יותר כדי לספק חווית משחק יותר חלקה.

 

צילום: אבי בר

 

מערכת הפעלה EMUI 9

מערכת ההפעלה EMUI 9 הינה מערכת הפעלה חכמה המבוססת על Android P. בעזרת אלגוריתמי בינה מלאכותית, מערכת חכמה להקצאת משאבים וסביבת אנדרואיד משודרגת, ממשק ה- EMUI 9 מספקת חוויית שימוש חלקה גם בשימוש מאומץ וארוך זמן במכשיר.

 

מערכת ה- EMUI 9 בעלת עיצוב ארגונומי ומינימליסטי. השימוש במכשיר באמצעות מחוות מאפשרת למשתמשים להשתמש במכשיר בקלות רבה וללא מאמץ. בנוסף, תכונות בינה מלאכותית חדשות מאפשרות לסדרת ה- Mate 20 לבצע מגוון רב של מטלות כמו זיהוי אובייקטים וספירת קלוריות במוצרי מזון. באמצעות פונקציית 3D Live Object Modeling, המשתמשים אף יוכלו ליצור דמות אווטאר דיגיטלית אשר תגיב לאנשים סביבה.

 

מערכת ה- EMUI 9 החדשה כוללת חבילת AI עשירה, המנצלת את יכולות הבינה המלאכותית  של ה-Dual NPU. לדוגמא, הודות לתכונת ה- HIVISION Online ניתן לצלם פריטים ולאתרם ברשת או להיעזר בתכונות ה-AI  במצלמה כדי לצלם סרטונים טובים יותר.

 

צילום: יח"צ

זמינות ומחירים:

שם המכשיר

זכרון

צבעים

מחיר

HUAWEI Mate 20

4GB+128GB

שחור, כחול, Twilight

2,999 שקלים

HUAWEI Mate 20 Pro

6GB+128GB

שחור, כחול, Twilight

3,999 שקלים

 

 

המוצרים זמינים לרכישה החל מתאריך ה-29 באוקטובר 2018 אצל המשווקים המורשים.

המוצרים זמינים רק עם מטען וכבל HUAWEI Super Charge

לפרטים נוספים, בקרו באתר וואווי

 

צילום: אבי בר

אודות Huawei

חברת Huawei היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות וציוד תשתית לרשתות הסלולר (ICT). בשנת 2009 החלה לייצר גם מכשירי סלולר הנושאים את שם המותג וכיום היא עומדת מאחורי פתרונות הקצה המתקדמים ביותר בשוק, סמארטפונים, שעונים חכמים, רשתות תקשורת, רשתות ארגוניות, התקנים ומחשוב ענן. וואווי  מדורגת במקום הראשון בעולם בתחום התשתיות הסלולריות ובמקום השלישי בתחום מכירת מכשירים סלולריים בעולם עם הכנסות של 60 מיליארד דולר בשנה. וואווי משווקת מוצריה ושירותיה בלמעלה מ- 170 מדינות ואזורים, המשרתים למעלה משליש מאוכלוסיית העולם. החברה מעסיקה למעלה מ- 170 אלף עובדים ובכך מסייעת בבניית עולם טוב יותר.

 

המותג וואווי פרץ לראשונה בישראל בשנת 2015 עם השקתו בארץ של המכשיר Huawei P8. ביוני 2018, החזיקה וואווי בנתח שוק של כ- 3.9% משוק המובייל בישראל.