כותרות אחרונות
Search

רשת "Trek Market" פתחה סניף חדש בקניון הירוקה בכפר סבא.

טרק מרקט קניון כפר סבא הירוקה – צילום: פז פטל

 

רשת "Trek Market" פתחה סניף חדש בקניון הירוקה בכפר סבא

"Trek Market" ("טרק מרקט"),  הרשת שתעניק לכם בישראל חווית קנייה של חו"ל במחירים חו"ל!

 שבתאי קמחי מייסד "Trek Market" פתח את  הסניף השישי של הרשת שתחולל מהפך בעולם הרשתות למטיילים.

 

טרק מרקט קניון כפר סבא הירוקה – צילום: פז פטל

 

תשכחו מ"אמזון", תשכחו מהזמנות ברשת, כן, תשכחו מה "דיוטי פרי" –  ותזכרו את השם "Trek Market" – ("טרק מרקט"), הרשת המייבאת מגוון רחב של מותגים בין-לאומיים, במחירים שאפשר למצוא רק בחו"ל.

 

בארוע השקה חגיגי  ומרגש בנוכחות  אנשי עסקים, אנשי תקשורת ומכובדים נוספים, הושק בקניון הירוקה בכפר סבא סניף שישי של רשת "Trek Market", אשר מביאה לצרכן הישראלי בשורה צרכנית של ממש, כל זאת בזכות מודל השיווק הישיר מהיבואן לצרכן של מותגים בינלאומיים במחירים שפויים לכל קשת חובבי הטיולים,  החל מתלמיד היסודי שיוצא לטיול שנתי וצריך תיק, עובר לזוג הצעיר שיוצא לקמפינג בכינרת ועד למטיילת הקשוחה שיוצאת לטרק כדי לכבוש פסגה במזרח הרחוק.

 

רשת "Trek Market" מבטיחה לחולל מהפכה של ממש בעולם חנויות ורשתות ציוד למטיילים, הקמפינג והשטח בישראל. מדובר  ברשת ייחודית, שונה מכל מה שהכרנו עד היום. מטרת הרשת להעניק ללקוחותיה חווית קנייה מרעננת וחדשנית לצד חווית מחיר משתלמת.

 

במהלך האירוע חשף שבתאי קמחי, מייסד "טרק מרקט",  שעד כה הקימה הרשת 6 סניפים בישראל ועד סוף שנת 2022 הרשת מתכננת להגיע ל-10 סניפים.

 

שבתאי קמחי, מייסד "טרק מרקט" – צילום: אבי בר

 

החנויות המרווחות ברשת "טרק מרקט" ממוקמות במרכזי קניות מובילים ברחבי הארץ והן מעוצבות בהתאם למודל אחיד, נגיש וידידותי, שיעניק לצרכן חווית קניה בינלאומית. שטחו של כל סניף ברשת "טרק מארקט" הוא כ-200 מ"ר, והוא בעל תקרה גבוהה, קירות שחורים ואלמנטים עיצוביים יחודיים עם ניחוחות של חו"ל.

 

כל פרט בחנויות הרשת חושב ועוצב מן היסוד. צורת הצגת המוצרים, סדר וארגון החנות בהתאם להיגיון אסתטי מרהיב עין, יוצרים חווית נראות אחרת, משולבת עם מסכי וידאו ענקיים המקרינים מסלולי טיולים ואקסטרים מרחבי העולם ובמוסיקה עכשווית מדליקה. כל המרכיבים הללו מעניקים למבקר בחנות הרגשה שהוא נמצא בחנות בינלאומית מדליקה.

 

האם החוויה הייחודית הזו מתבטאת במחירים גבוהים? ההיפך הוא הנכון. רשת "טרק מרקט" מייבאת את  מרבית המוצרים הנמכרים בה ביבוא ישיר ובלעדי – היישר מטובי היצרנים בעולם ומעלימה לחלוטין את פער התיווך. את החיסכון בעלויות מעבירה הרשת לטובת לקוח. בדרך זו מצליחה הרשת לשווק מוצרי איכות במחירים שפויים, נגישים וזולים משמעותית מהמקובל בשוק. עד כדי כך, שהמחירים ב"טרק מארקט" דומים מאוד למחירי אתרי הקניות הגדולים בחו"ל.

 

שבתאי קמחי, מייסד הרשת  בעל ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד המטיילים, החיילים, השטח והקמפינג הישראלי: "הייתי זכיין ויש ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד למטיילים, חיילים, טיולי שטח והקמפינג הישראלי."

 

מימין: אתי סנגור אשת יחסי הציבור, שבתאי קמחי, מייסד "טרק מרקט", דני הרוש סגן ראש עיריית כפר סבא, אילנית גריוביץ מנכ"לית קניון  כפר סבא הירוקה – צילום: אבי בר

 

מוסיף קמחי: "הייתי זכיין בעל 5 סניפים ברשת גדולה ומשהחלטתי לצאת לדרך חדשה הבנתי שבעולם התחרותי של היום חייבים להיות מקוריים, איכותיים, מקצוענים ולהציע מחירים טובים. נכון שאין בישראל מקום ל "עוד רשת" אבל בהחלט יש מקום לרשת נוספת אחרת, שתחזיר לחנות שליד הבית את הלקוחות מרכישה בחו"ל וברשת האינטרנט,  – וזאת ,טרק מרקט."

 

הרשת מציעה את המותגים הבינלאומיים שהיא משווקת בשלוש רמות מחיר:

  • ברמת המחירים הראשונה מוצעים מותגי הבית כמו "אייסברידג'" ו"אסנה", המיוצרים במיוחד עבור הרשת במפעלים ברחבי העולם ונמכרים במחירים הטובים ביותר בשוק.
  • ברמת המחירים השנייה נמצאים מותגים איכותיים כמו "נייצ'ר הייק", "F3", ו"אג'יסמקס", המוכרים היטב למטייל הישראלי, שעד כה רכש אותם באתרי המסחר המקוון. היום אין צורך לחכות חודשיים למשלוח שיגיע / או לא.!  ואפשר ליהנות גם משירות מעולה לאחר הקניה.
  • ברמת המחירים השלישית נמצאים מותגי-על למטיילים, שעד כה לא הצליחו לחדור לשוק הישראלי בשל מחירם הגבוה. והודות ליבוא הישיר של הרשת (מהיבואן לצרכן), המותגים הסופר-איכותיים הללו מוצעים במחירים הרבה יותר נוחים, ונגישים לצרכן הישראלי.

 

דני הרוש סגן ראש עיריית כפר סבא נושא דברים באירוע. לצידו: בכחול אשת יחסי הציבור אתי סנגור ושבתאי קמחי – צילום: אבי בר

 

בין אם את תרמילאית ובין אם אתה מתגייס, בין אם אתה מתארגן לטיול הגדול ובין אם את מחפשת סט חדש של בגדי יוגה, בין אם אתם זוג שמעוניין לצאת לנופש בלי לשבור חסכונות והחלטתם לצאת לקמפינג בזול אך איכותי ובין אם אתם ג'יפאים המחפשים לשדרג את קיט השטח שלכם, כל אחד ואחת יכולים למצוא את עצמם ברשת "טרק מרקט", להרגיש ולחוות כמה דקות של חו"ל ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר והסביר מאוד שהוא גם המשתלם ביותר.

 

רשת "Trek Market" מונה 6 סניפים: ישפרו סנטר מודיעין, דן טאון פתח תקווה, חוצות המפרץ חיפה, עין המפרץ,  צמח,  וכפר סבא הירוקה.  

 

בין האורחים שהגיעו להשקת החנות החדשה היו אילנית גריוביץ מנכ"לית קניון  כפר סבא הירוקה  ודני הרוש, סגן ראש עיריית כפר סבא שאמר: "אני גאה ושמח על כניסתה של רשת מובילה כ"טרק מרקט"  לכפר סבא,  ואני מבטיח אף להיות לקוח שלה."