כותרות אחרונות
Search

שבוע אורקל 2022 יציג בפני קהילת הייטק הישראלית את עתיד עולם המחשוב בענן.

 

 

על רקע פריחת שוק הדאטה סנטרים בישראל: שבוע אורקל 2022 יציג בפני קהילת הייטק הישראלית את עתיד עולם המחשוב בענן.

'שבוע אורקל' יפתח ב- 20.11.22 ויציג בפני מאות עובדי הייטק את טכנולוגיות הענן שעתידות לשנות את המגזר העסקי והטכנולוגי בישראל ויעסוק גם ביישומים טכנולוגיות ענן בענפי ספורט ויכלול סימולטור פורמולה 1 רשמי שהוטס במיוחד מדובאי לאירוע והמדמה נסיעה אמיתית במכונית המירוץ של קבוצת 'אורקל רד בול'.

 

שבוע אורקל, האירוע הטכנולוגי הלימודי הגדול בישראל, יתקיים השנה בתאריכים 20-29 בנובמבר בסימן "Achieving Peak Performance with Oracle Cloud ". שבוע אורקל  בשיתוף ג'ון ברייס הדרכה ובחסות אורקל, יוקדש השנה לנושא "טכנולוגיה בעולם תחרותי" והוא יכלול הרצאות מרתקות של מיטב המומחים והבכירים מישראל ומהעולם. האירוע יעסוק בפתרונות העתידיים ובמגמות העדכניות והרלוונטיות ביותר בתחום.

 

כמובילת חדשנות וטכנולוגיה עולמית, אורקל מקדמת את עולם הספורט בין היתר באמצעות השותפות עם מותג העל פורמולה 1. במרץ 2022 הודיעה הנבחרת המנצחת של אליפות הפורמולה 1, קבוצת אורקל רד בול, על הרחבת השותפות האסטרטגית עם אורקל. במסגרת השת"פ, פורמולה 1 תשתמש בטכנולוגיות הענן של אורקל לצורך חיזוק אסטרטגיית המירוץ המבוססת על ניתוחי דאטה, נתונים ובינה מלאכותית. טכנולוגיות הענן של אורקל מאפשרות למשתמשים בעולם הספורט להרחיב את הנפח ומגוון הנתונים, להשתמש ביעילות בסימולציות שונות ולחזות טוב יותר טקטיקות מנצחות.

 

לצד היוזמות החדשניות לשיפור הביצועים, אורקל מנגישה באמצעות הטכנולוגיה שלה חוויה יוצאת דופן לקהל מעריצי הספורט. כבר בשנה שעברה השיקה אורקל פלטפורמה ייחודית למעריצי פורמולה 1 בכל רחבי העולם, שהובילה לעלייה של פי 9 של כמות המעריצים שנרשמו כחברי מועדון.

 

בנוסף, בעונה הנוכחית של הפרמייר ליג, ליגת הספורט הנצפית  ביותר בעולם, השיקה אורקל את ה Match Insights, הכולל נתונים סטטיסטיים המופקים באמצעות הענן של אורקל. מדובר בנתונים סטטיסטיים על ביצועי המשחק המופיעים בזמן אמת במהלך השידור החי על מסך הטלוויזיה. המטרה היא לשפר את חווית הצפייה של מיליארדי המעריצים ולהעניק להם הבנה עמוקה יותר של המשחק.      

 

עוצמת הפעילות והטכנולוגיות של אורקל בעולם הספורט ייחשפו כאמור בשבוע אורקל, אשר בו יתקיימו מפגשים מקצועיים ומרתקים הכוללים עשרות סמינרים מקצועיים בנושאים שונים, בין היתר בתחומי ענן, סייבר, אפליקציות, טכנולוגיות המידע והניהול. בין המרצים והמרצות שייקחו חלק בשבוע אורקל: דור עמית, לירן בן חיים, גונן ישראלי, קובי שאשה ועוד…

 

כמדי שנה, גם הפעם, יעניק האירוע למשתתפים תוכן מעמיק וחווייתי, וכלים הנחוצים להתמודדות עם האתגרים הטכנולוגיים שמזמן העתיד הקרוב, בכל תחומי החיים בדגש על טכנולוגיות ספורט והשפעותיו על מעגל החיים. במסגרת שבוע אורקל יתקיימו גם סמינרים מעשיים תחת השם After Event Workshop, שבו יוכלו המשתתפים להתנסות בטכנולוגיה באופן מעשי.

 

לצד ההרצאות המקצועיות יוכלו המשתתפים להנות מסימולציות וחוויות אינטראקטיביות בתחום הספורט.

 

שבוע אורקל הינו אירוע מסורתי שנתי שמתקיים 29 שנים והוא מיועד למגוון רחב של אנשי מקצוע בתעשיית הייטק, בהם מנהלות ומקבלי החלטות, מפתחים בתהליכי פיתוח, מהנדסות תוכנה, אנשי דאטה, מדעני נתונים, DBA, BI, מהנדסי QA, בדיקות ואוטומציה, אנשי DevOps, מנתחי מערכות, אנשי סייבר, אנשי ענן ועוד…

 

"שבוע אורקל הוא אירוע ייחודי לכל מי שרוצה לחזק את כישוריו, לרכוש ידע בעל ערך והבנה טובה יותר של תחום הענן הצומח בישראל. אורקל היתה הראשונה לפתוח אזור ענן בישראל תשע קומות מתחת לאדמה והינה המובילה בתחום." מסר ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל והוסיף: "אנחנו מביאים לאירוע את הסימולטור של פורמולה 1 מדובאי, מה שהתאפשר בזכות הסכמי אברהם שפתחו אפשרויות מסחריות רבות בישראל".