כותרות אחרונות
Search

שגריר משלחת האיחוד אירופי בישראל, לארס פאבורג אנדרסן, מזמין גולשים ישראלים למפגש אינטרנטי פתוח – יום שני, 29/5, בשעה 14:00

צ'אט חי עם שגריר האיחוד האירופי

שגריר משלחת האיחוד אירופי בישראל, לארס פאבורג אנדרסן, מזמין גולשים ישראלים למפגש אינטרנטי פתוח

משלחת האיחוד האירופי בישראל פותחת את שעריה הדיגיטליים, כחלק מהרצון לייצר שיח פתוח עם הגולשים הישראלים, ומקיימת מפגש אינטרנט חי עם שגריר האיחוד האירופי, לארס פאבורג – אנדרסן, שיענה לשאלות גולשים בעמוד הפייסבוק של משלחת האיחוד האירופי בישראל.

במסגרת הצ'אט, יוזמנו הגולשים להעלות שאלות שונות הקשורות בתחומי פעילותו של האיחוד האירופי בארץ, באירופה ובעולם, לדוגמא: פרויקטים שונים, שיתופי פעולה מדעיים-מחקריים ופעילויות נוספות של האיחוד בישראל. הצ'אט יתקיים ביום שני, 29/5, בשעה 14:00.

 

ניתן להיכנס לצ'ט באמצעות הלינק הבא: https://www.facebook.com/Europe.in.Israel/posts/1468152723248081

יום שני, 29/5, בשעה 14:00

גולשים ישראלים רבים כבר הביעו התעניינותם בצ'אט עם השגריר פאבורג-אנדרסן, ועשרות שאלות כבר הועלו לעמוד הפייסבוק. השאלות עוסקות במגוון נושאים, החל מיחסי ישראל והאיחוד, דרך תהליך השלום וכלה בשאלות כלליות על האיחוד האירופי.

שגריר משלחת האיחוד אירופי בישראל, לארס פאבורג אנדרסן – צילום: יח"צ

המפגש האינטרנטי מתקיים לרגל יום אירופה שנקבע לרגל הצהרתו של שר החוץ הצרפתי רוברט שומאן דאז, שפורסמה ב-9 במאי 1950. בהצהרתו, הציע שומאן להקים את קהילת הפחם והפלדה האירופית, שבהתאם לחזונו, התרחבה עם השנים והפכה להיות לאיחוד האירופי. יום זה מוקדש במדינות החברות באיחוד לאירועים וחגיגות.