כותרות אחרונות
Search

"שופרסל" מציגה מהפכה בחוויית הקניה! משיקה בסניפים שלה עגלה חכמה שפותחה על ידי הסטארט-אפ הישראלי "Shopic".

"שופיק" עגלה חכמה ב"שופרסל" – צילום: יח"צ

 

"שופרסל" מציגה מהפכה בחוויית הקניה!

משיקה בסניפים שלה עגלה חכמה שפיתח הסטארטאפ הישראלי "Shopic", המאפשרת רכישה אישית ומהירה ללא עמידה בתורים ובקופות.

"שופרסל" רשת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל בשת"פ אסטרטגי עם הסטארט-אפ הישראלי "Shopic", במסגרתו תציע ללקוחותיה ליהנות מעגלת קנייה חכמה המבוססת על בינה מלאכותית.

קישור לסרטון הדגמה:   https://drive.google.com/file/d/1DDMXJozlN6Lolfze5PUhZJ5CrGdJ10-h/view

 

"שופרסל", רשת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל, החלה לפני מספר חודשים בפריסה של פתרון הסטארט-אפ הישראלי "Shopic" אשר פיתח טכנולוגיה שתשנה את חוויית הקניה של מיליוני לקוחותיה. שופרסל תטמיע באופן הדרגתי את פתרון העגלה החכמה של "Shopic" המזהה כל מוצר שנכנס ויוצא מהעגלה באמצעות מצלמות ללא צורך בסריקת המוצרים ובנוסף מאפשרת להדריך את הקונים במהלך הקניה, להמליץ להם על מוצרים בהתאם להרגלי הקנייה, לעזור להם לנווט בחנות לפי רשימת הקניות – ובסוף הקניה אף תאפשר להם לדלג על התור והקופה.

 

"שופיק" עגלה חכמה ב"שופרסל" – צילום: יח"צ

 

הפתרון של "Shopic" שמתבצע בימים במספר רשתות קמעונאות מובילות בעולם, מבוסס על יחידה מודולרית ונוחה שניתן להרכיב על כל עגלת קניות סטנדרטית. הקונים יוכלו לקחת את היחידה בכניסתם לחנות, ירכיבו אותה על העגלה בלחיצה אחת ויבצעו את קנייתם בדיוק כמו שעשו בעבר, כששתי מצלמות על גבי המתקן מזהות באופן אוטומטי מוצרים שמוכנסים לעגלה או מוצאים ממנה. מסך מגע גדול יתקשר עם הקונים, ידריך אותם וימליץ להם על מבצעים והנחות. בסוף הקניה, תסכם העגלה את החשבון. בשלב הראשון של הפריסה ישלמו הקונים בקופות ייעודיות ללא תור, אולם במהרה יוכלו לשלם הישר מהעגלה.

 

בהבדל מהטכנולוגיות המתחרות, הפתרון של "Shopic" לא דורש שינוי בתשתית הפיזית של החנות, לא מצריך השקעה מסיבית בעגלות חדשות ויקרות ומאפשר פריסה של המערכת בכל חנות תוך ימים בודדים. מדובר באחד הפתרונות היחידים הקיימים כיום לקניה חכמה אשר מתאימים לסופרמרקטים גדולים והיפרמרקטים. היחידה החכמה של "Shopic" מצוידת בשבב בינה מלאכותית ובמערכת לזיהוי תמונות שמסוגלת ללמוד לזהות מוצרים חדשים תוך כדי שימוש.

 

צביקה פישהיימר, סמנכ״ל משאבי אנוש ואסטרטגיה, "שופרסל" – צילום: סיון פרג.

 

צביקה פישהיימר, סמנכ״ל משאבי אנוש ואסטרטגיה, שופרסל: " אנו מייעדים את הפתרון לכ-200 הסניפים הגדולים שלנו. הפתרון יוטמע בהדרגה החל מתחילת שנת 2022. ״אנחנו מביאים את כל היתרונות של קנייה אונליין אל החנויות הפיזיות שלנו. הקנייה תהיה אישית יותר, מוכוונת עם המלצות רלבנטיות לכל לקוח, תוך הימנעות מהחלק הפחות אהוב על הלקוחות- העמידה בתור לקופות. Shopic פיתחה ביחד איתנו פתרון שעונה על כל הצרכים האלה״.

 

רז גולן, מנכ"ל "Shopic": ״אחד הדברים החשובים ביותר בפיתוח טכנולוגיות לשוק הקמעונאות הוא הבנה עמוקה של השטח, של האתגרים התפעוליים והצרכים הייחודיים בחנויות. לכן שיתוף הפעולה עם שופרסל הוא בעל חשיבות קריטית עבורנו. "שופרסל" היא לא רק רשת הקמעונאות הגדולה בארץ אלא גם מובילת החדשנות בענף. בזכות התעוזה והפתיחות של הרשת נוכל לקחת את הקונה הישראלי לדור הבא של חוויית הקניה״.

 

"שופיק" עגלה חכמה ב"שופרסל" – צילום: יח"צ

 

"שופרסל" השתתפה בסבב ההשקעה האחרון בחברת "Shopic", שהוקמה בשנת 2016 על ידי רז גולן וערן קרביץ. משרדי החברה נמצאים בתל אביב והיא מעסיקה עשרות עובדים. מלבד "שופרסל" השקיעו בחברה גם הקרנות: "IBI Tech Fund", "Entrée Capital" ו-"Claridge Israel".