כותרות אחרונות
Search

שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה בקטגורית חיתולי הפרימיום.

"שופרסל בייבי פרימיום"

שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה בקטגורית חיתולי הפרימיום.

 

לאחר שהשיקה לפני כ-3 שנים את חיתולי שופרסל ונכנסה לתחום התינוקות עם מגוון רחב של מוצרים, לרבות תרכובות מזון לתינוקות – עושה שופרסל צעד נוסף ומרחיבה את קטגוריות החיתולים עם מוצר איכותי בקטגוריית "שופרסל בייבי פרימיום" המיועד לציבור הלקוחות אשר מחפשים מוצר איכותי יותר וזאת בפחות כסף מהמקבילה הממותגת.

 

צילום: סטודיו שופרסל

 

חיתולי שופרסל בייבי פרימיום מיוצרים על ידי חברת FIPPI באיטליה.

 

החיתולים יימכרו במחיר צרכן של 34.90 ₪ והם מצויים על מדפי הרשת במחיר היכרות של 29.90 ₪. יש להדגיש כי בחבילת חיתולי שופרסל פרימיום מצויות יותר יחידות חיתולים בהשוואה למרבית המתחרים ועל כן המחיר ליחידה הנו נמוך מהותית בהשוואה אליהם.

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "שופרסל מציגה בשורה להורים ונותנת להם אפשרות קנייה של מוצר איכותי במחיר מוזל בהשוואה למתחרים. המותג הפרטי של שופרסל מוכיח את עצמו במהלך השנים האחרונות כאלטרנטיבה צרכנית איכותית ומשתלמת ומהווה נתח שוק גבוה בסל הקנייה של הלקוחות. אנו משקיעים מאמצים רבים להביא לצרכן את המוצרים הטובים ביותר ובמחירים הטובים ביותר ונמשיך לעשות זאת בקטגוריות השונות ובכלל תחומי הצריכה".

 

לדברי אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק של שופרסל: "חיתולי שופרסל בייבי פרימיום מעניקים תועלות צרכניות משמעותיות ומגוונות במחיר משתלם ביותר. גודל שוק החיתולים החד פעמיים בישראל הינו כחצי מיליארד ₪ ומהווה את ההוצאה מרכזית במשקי בית עם תינוקות. נתח חיתולים חד פעמיים של מותג שופרסל ברשת שופרסל נושק מאז ההשקה ל- 28% ואנו מכוונים לנתח של 35%. בחיפושים אחר יצרנים איכותיים התקשרנו עם חברת FIPPI האיטלקית. החברה פועלת משנת 1970 בתחום ומייצרת מוצרי מותג פרטי לקמעונאיות מובילות בעולם כגון: TESCO, Carrefour, Lidl, ESSELUNGA, והיא בעלת תקני אבטחת איכות מובילים."

 

 

החיתולים החדשים הינם בעלי יכולות ספיגה מתקדמות – בחיתולי שופרסל פרימיום בייבי יש 3 תעלות ספיגה המאפשרות לכידת נוזלים במהירות וביעילות – החל ממידה 3 ומעלה.

 

גמישות ונוחות – החיתולים דקים במיוחד ומעניקים תחושה קלילה ונוחה לתינוק, רצועות הדבקה גמישות במיוחד המאפשרות התאמה מירבית למבנה גופו של התינוק.

 

מד רטיבות לתינוקות רכים –  לחיתולים מד רטיבות (Wetness Indicator) המשנה את צבעו כשהחיתול רטוב – במידות 1 ו-2.

 

קטגוריית המותג הפרטי "שופרסל בייבי" קיימת מזה 3 שנים והיא מציעה מגוון של יותר מ-50  מוצרים לתינוקות במחירים מוזלים: חיתולים, מגבונים לחים, בקבוקים, מוצצים, מוצרי טיפוח לתינוקות ואביזרי תינוקות שונים.

 

בקטגוריית הפרימיום החדשה קיימים "מגבונים לחים פרימיום" ועתה מתווספים חיתולי הפרימיום. שופרסל ממשיכה לפתח מוצרי פרימיום נוספים אשר יושקו בעתיד.

 

במוצ"ש האחרון עלה  קמפיין השיווק  הכולל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות בהשקעה של 1.5 מיליון ₪.

 

מחיר השקה של החיתולים: 29.90 ש"ח בלבד.

 

גם במחיר הקטלוגי, חיתולי שופרסל מציעים את המחיר הנמוך ביותר לחיתול:

 

 

מידה 4 **

מותג

כמות חיתולים באריזה

מחיר מכירה קטלוגי

מחיר לחיתול

שופרסל נוכחי DPL

46

₪                     29.90

 ₪              0.65

שופרסל פרימיום FIPPI

46

₪                     34.90

 ₪              0.76

פמפרס פרימיום

34

₪                     32.90

 ₪              0.97

פמפרס אקטיב

46

₪                     49.50

 ₪              1.08

האגיס פרידום

44

₪                     43.90

 ₪              1.00

בייביסיטר

48

₪                     38.90

 ₪              0.81

טיטולים פרימיום

42

₪                     34.90

 ₪              0.83

לייף בייבי פרימיום

21

₪                     19.90

 ₪              0.95