כותרות אחרונות
Search

"שופרסל" תחת המותג הפרטי, משיקה מרכך כביסה מרוכז תחת השם "SPA"

צילום: יח"צ "שופרסל"

 

"שופרסל" מרחיבה את קטגוריית מוצרי הכביסה ומשיקה מרכך כביסה מרוכז תחת השם "SPA" 

שופרסל מרחיבה את קטגוריית מוצרי הכביסה תחת המותג הפרטי ומשיקה את סדרת SPA  מרככי כביסה בניחוחות של בישום יוקרתי וסדרת ג'ל מרוכז לכל סוגי הכביסה. המוצרים מגיעים בשני גדלים: ליטר ו-3 ליטר.

 

מרכך כביסה מרוכז מסדרת SPA הכולל סדרה של 4 סוגי ניחוחות ספא המלווים בריחות עם ארומה דומיננטית מרגיעה ומאוזנת המותאמים לריחות הקיימים בחללי ספא וחדרי טיפול עם ניחוחות השמנים השונים.

 

ג'ל מרוכז לכביסה כולל סדרה של ארבעה ניחוחות: אוקיינוס, פרחי אביב, שדה פרחים, ניחוח מרענן  וג'ל מרוכז לבגדי תינוקות.

 

ג'ל הכביסה הינו מרוכז ומתאים לכביסה במכונה או ביד. הג'ל מסיר כתמים קשים, מתמוסס בקלות ומתאים גם לכביסה צבעונית ולבנה.

 

ג'ל המרוכז לתינוקות מציע נוסחה היפו אלרגנית לתינוקות בטכנולוגיה משודרגת לכתמים קשים מבגדי תינוקות.

 

צילום: יח"צ "שופרסל"

 

מחיר לאריזת 1 ליטר- 14.90 ₪

מחיר לאריזת 3 ליטר- 24.90 ₪

 

שוק מוצרי ניקיון הכביסה מוערך בכ-430 מיליון ₪ בשנה. הצריכה הממוצעת השנתית של ג'ל כביסה במשקי הבית בישראל עומדת על כ-8 ק"ג למשק בית.

 

שוק מרככי הכביסה מוערך  בכ-250 מיליון ₪ בשנה, הצריכה הממוצעת השנתית של אבקות כביסה  עומדת על  כ-11 ק"ג.