כותרות אחרונות
Search

שטיחי שאגי ישדרגו לכם את הסלון וחדר השינה

שטיחי שאגי – הסטייל החדש והקליל שיכול להתאים לכל סגנון והפתרון העצובי שישדרג לכם את מראה הסלון  או חדר השינה שלכם

אז מה זה בכלל שטיח שאגי, איזה שטיחי שאגי קיימים ואיך כדאי לשלבם בביתכם? חברת "אחים עיני" עם הפתרונים למי שרוצים לחדש בעיצוב מודרני עם נגיעה ווינטג'ית:

"שטיחי שאגי" – כך נקראים השטיחים שעשויים מאריג צפוף ורך במיוחד והם ללא ספק כיסוי רצפה נעים ביותר. המראה ה"פלאפי" והתפוח שכיכב בענק בשנות השבעים חזר גם למסלולי התצוגות הכי נחשבות בעולם האופנה בחודשים האחרונים, ומשם הפך גם לאחד הטרנדים הכי מרכזיים בעולם עיצוב הפנים, והפעם עם טוויסט מודרני.

shagi 2

קיימים שני סוגים עיקריים של שטיחי שאגי:

הסוג הראשון כולל שערות ארוכות וצפופות פחות, והשני מורכב משערות צפופות מאוד אך קצרות. את שטיחי השאגי ניתן להשיג בצבע אחיד או במספר צבעים על אותו השטיח, ויכול להיות שילדים יעדיפו עיצוב יותר "מבולגן", קרי שילוב של מספר צבעים על אותו השטיח. בנוסף, שטיחי שאגי מגיעים גם בצורה עגולה שמשדרגת אותם עוד יותר וגורמת לשטיח ולחדר להשיג מראה יותר ווינטג'י.

מתלבטים איזה שטיח לקנות? אוהבים את סגנון השאגי וחושבים שהוא יכול להתאים אצלכם בסלון? הנה טיפים מאת חברת "אחים עיני" המובילה בישראל לתיקון, שחזור, ניקוי שטיחים, וילונות, ריפודים ועוד במשך עשרות שנים:

shagi 1

טיפ סטיילינג לשטיחי שאגי עם שערות אריג ארוכות:

השטיחים מושלמים לקישוט הסלון או פינת הטלוויזיה, ולא פחות חשוב – נעימים למגע ורביצה ממושכת, פעילות שכולם אוהבים בחודשי החורף. השטיחים מתאימים במיוחד לדירות בעיצוב צעיר ומודרני, אך יכולים לרענן גם מראה של חדר המעוצב בצורה קלאסית ולהוסיף לו טוויסט עכשווי וצבעוני. ניתן להניח שטיח שאגי גדול בכל הסלון ולגרום לו להיות מרכז תשומת הלב, אך ניתן גם לשלב שטיחוני שאגי קטנים יותר בצבעים נועזים שיכסו שטח קטן ועדיין לקבל אפקט עיצובי מרשים. למעשה, ככל שהשטיח קטן יותר, מומלץ לבחור לו צבע ייחודי יותר שיבליט את הפינה שבחרתם לעצב מחדש.

טיפ סטיילינג לשטיחי שאגי עם שערות אריג קצרות:

השטיחים הללו רכים במיוחד, שכן ככל שצפיפות השערות עולה, כך עולה הרכות שלהם וגם האיכות שלהם. מדובר באביזר עיצובי שמומלץ במיוחד לחדר השינה, למשל בצורת שטיחונים קטנים לצידי מיטת הורים. בנוסף, מדובר בפיתרון נעים ואסתטי לחדרי תינוקות. כאשר הקטן או הקטנה שלכם תתחיל לזחול או ללכת, שטיח שאגי רך יהווה את משטח הצעדים הראשונים המושלם.

חברת "אחים עיני" מובילה את שוק השטיחים בישראל כבר 3 דורות ומתמחה בשחזור שטיחים וניקיונם. שטיחי שאגי זוכים להתייחסות מיוחדת בחברה, המבטיחה טיפול אחראי ומקצועי גם בשטיחים מסוג זה. רבים חושבים שניתן לנקות שטיחי שאגי בניקוי סטנדרטי, אך זאת טעות נפוצה. חברת 'אחים עיני' מאובזרת בטכנולוגיה ייחודית לניקוי שטיחי שאגי. היות ושטיחי שאגי הם שטיחים שעירים ומאוד קשה להגיע לקרקעית השטיח בהליך ניקוי סטנדרטי, חברת  'אחים עיני' היא היחידה בעלת  טכנולוגיית השרייה המנקה את שטיחי השאגי ביסודיות, עד הקרקעית. הליך זה אורך זמן רב יותר מהליך רגיל, אך השטיח חוזר אל הלקוח נקי וריחני.

shagi 3

חברת 'אחים עיני' מתמחה בשחזור אומנותי וניקוי כל סוגי השטיחים, בדים, וילונות וריפודים. על אף שהמפעל מאובזר במתקנים חדישים, את השטיחים העתיקים מתקנים באופן ידני ואת הצבעים, עבור שחזור השטיחים, מפיקים מפרחים, צמחים, מינרלים ותבלינים. במהלך השנים בהן קיימת החברה, שחזרו מייסד החברה, מנשה עיני ובניו, מאות שטיחים עתיקים מהארץ ומהעולם, החל מהדגל של הרצל, דרך ההיסטוריה של בית הספר 'בצלאל' ועד שטיחים אשר נרקמו עליהם מסרים סמויים באירן הרחוקה.

מייסד האחים עיני, מנשה עיני, עלה לארץ מעירק בשנת 1936, אך זמן קצר לאחר מכן גורש לסוריה על ידי האנגלים ששלטו אז בארץ. עם הגעתו לסוריה החל מנשה לסייע בהברחת יהודים לארץ מתוך אידיאולוגיה ציונית  ובמקביל רכש מקצוע והחל לעסוק בניקוי ותיקון שטיחים. מלאכה אשר באותם הימים נעשתה ברחובות הערים והכפרים, על המדרכות. לאחר מספר שנים בגלות, חזר מנשה לארץ ובשנת 1950, פתח חנות בתל אביבי לתקון ושחזור שטיחים וכן מכבסה. לאורך השנים התמקצע מנשה ברזיי המקצוע היחודיים ולמד כיצד לצבוע בדים, מאילו חומרים לרקוח גוונים שונים, באילו חוטים להשתמש ועוד. לימים, העביר מנשה לארבעת בניו, שכבר גדלו אל תוך העסק, את כל הסודות והידע אשר משמשים אותם גם היום.

המידע ניתן באדיבות חברת 'אחים עיני'

www.carpet.co.il או 1-800-696969