כותרות אחרונות
Search

שיאומי משיקה את ה – REDMI NOTE 4

שיאומי משיקה את ה – REDMI NOTE 4

10 ליבות וסוללת ענק במחיר שפוי ועלות תועלת אופטימלית

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל: "צריך להודות באמת – מרבית הסמארטפונים החדשים בשוק מצוינים. הם מציעים מפרט וטכנולוגיות מתקדמות, כמעט ללא הבדלים בין המכשירים, שרובם ככולם מתאימים לכל משתמש. ההבדל העיקרי שנותר בין המכשירים הוא המחיר. שיאומי העולמית חרטה על דגלה את השילוב בין מכשיר מנצח למחיר מנצח, כפי שזה בא לידי ביטוי במכשיריה שוב ושוב".

 

שיאומי, יצרנית הסמארטפונים מס' 1 בסין (לפי נתוני מכירות בסין לשנת 2015), משיקה היום בישראל באופן רשמי את הרדמי נוט 4 – הסמארטפון בעל 10 הליבות, עם הסוללה האימתנית בקיבולת של 4,100 mAh, שתחזיק מעמד יותר מיום עבודה שלם, ומפרט עשיר ומתקדם.

 

הנוט 4 של שיאומי, שקוצר שבחים רבים ברחבי העולם, המיוצר במפעל פוקסקון בסין, המייצר, בין השאר, גם את מכשירי אפל, הוא בעל מסך 5.5 אינצ', FULL HD  ובמשקל של 175 גרם בלבד, מגיע עם מעבד הדגל המהיר בעל 10 הליבות, Mediatek MT6797 Helio X20 2.1 GHz CPU, זיכרון אחסון GB64 + 3GB RAM, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל וסוללה מטורפת 1004 mAh.

המחיר:

שיאומי נוט 4 יימכר במחיר של 1,499 ₪.

ניתן לרכוש את המכשיר ברשתות בסט מובייל, KSP, IVORY, מחסני חשמל, אופיס דיפו, קרביץ ואתר שיאומי של היבואן הרשמי בישראל.

המכשיר משווק בישראל בצבע כסוף.

אחריות יצרן: 5 שנים

 

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל: "הנוט 4 הוא סמארטפון חזק ואיכותי ששיאומי הקפידו שלא לשלב בו גימיקים שיווקיים מיותרים, שנועדו להסית את תשומת הלב מהמכשיר עצמו ומאיכותו. זהו סמארטפון שמתאים לדרישות של כלל הציבור, למעט מגזר אחד: אלה שמחפשים לשלם 3,000 ₪ ומעלה ויהי מה, בלי שום קשר לתועלת שיפיקו מהמכשיר".

פיצ'רים ומערכת הפעלה 

ה – MIUI 8, ממשק המשתמש עטור השבחים של שיאומי, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד מרשמלו 6.0, מגיע במכשיר זה עם מספר רב של שינויים ותכונות חדשים, ההופכים את חיי המשתמשים לקלים ונוחים יותר.

 

שיאומי, שיודעת כי אחד הדברים החשובים ביותר למשתמשים הוא חיסכון בסוללה, דאגה לשלב ב – MIUI 8, שתי תכונות במיוחד לצורך כך – הראשונה מצב "חיסכון בחשמל" שתפקידו "להקפיא" אפליקציות רצות ברקע ובכך להקל על המכשיר להמשיך ולהציג מהירות עבודה גבוהה. השנייה מאפשרת למשתמש עצמו לבחור אילו אפליקציות יופעלו אוטומטית עם עליית המכשיר (StartUp), מה שמביא לחיסכון משמעותי הן במהירות העבודה וכמובן גם בחיי הסוללה. מעבר לכך, שיאומי מאפשרת לנהל את השימוש בסוללה לכל אפליקציה באופן נפרד.

 

מצלמה

הרדמי נוט 4 מצויד במצלמה ראשית 13MP עם עדשת 5 אלמנטים, זיהוי פוקוס אוטומטי (PDAF) מהיר, ומפתח צמצם F/2.0. מצלמת הסלפי הינה ברזולוציית 5 מגה פיקסל, הניתנת להפעלה גם באמצעות הקול. הקלטת סרטי וידאו באיכות של 1080p וכמובן פונקציית Beautify המתקדמת שתגרום לכם להיראות במיטבכם בצילומי הסלפי.

 

שיאומי לא עוצרת כאן, ודואגת לשדרג גם את ממשק המצלמה, שהופך להיות מקצועי יותר, אך באותה נשימה גם פשוט וקל גם עבור הצלם המתחיל. ניתן להגדיר את כל פונקציות המצלמה על מצב אוטומטי עבור המשתמש הרגיל או על מצב ידני עבור המשתמש המקצועי.

 

היראו במיטבכם עם Beautify

אין זמן להתאפר? אל חשש. פונקציית Beautify, תוציא מכם את המיטב עם שימוש ב 36 פרופילי יופי חכמים. הפונקציה מחליקה את עורכם, מרחיבה את עיניכם, מצרה את הלחיים ועוד. השינויים הם דינאמיים ומתבצעים בזמן אמת.

 

עורך התמונות

אפשרויות עורך התמונות:

  • יותר אפשרויות להוספת אפקטים מיוחדים לתמונות.

  • הגדרות מתקדמות יותר להתאמת ושיפור התמונה.

  • ניתן להדביק סטיקרים ולהשתעשע עם תמונות.

  • תכונות סיבוב תמונה מדויקות יותר וגזירה של תמונות.

 

עורך הוידאו

זוהי תוספת מאוד נוחה וכיפית שהתווספה ל MIUI 8: ניתן לערוך סרטונים ב MIUI מבלי להשתמש באפליקציות צד שלישי. היישום קל ונוח לשימוש.

 

אפשרויות עורך הוידאו

  • חיתוך של קטע וידאו לקצר לסרטון קצר יותר.

  • הוספת טקסט על גבי הוידאו.

  • הוספת אפקטים על גבי הוידאו.

  • הוספת קול או מוזיקה על גבי הוידאו.

אבטחה

נמאס לכם מהודעות "ספאם" מטרידות או ניסיונות של אתרים לבצע הונאה על ידי הקלקה על קישורים חשודים? שיאומי משלבת ב – MIUI 8 מערכת מתוחכמת שדואגת לעקוב אחר השימוש שלכם ולהתריע על כך הודעת "ספאם" או כל פעולה חשודה אחרת שיכולה להעמיד אתכם בסכנה כלשהי.

הקלטת שיחות

המכשיר מגיע עם אפליקציית הקלטת שיחות מובנית נוחה וקלה לתפעול. ניתן להגדיר הקלטה אוטומטית של כל השיחות או להתחיל להקליט שיחה בלחיצת כפתור, גם לאחר תחילתה.

שלט אוניברסלי

הנוט 4 מגיע עם חיישן אינפרא אדום ואפליקציה מובנית פשוטה ונוחה לשימוש, ההופכת את המכשיר לשלט אוניברסלי המתאים למגוון רחב של מכשירים, החל מטלוויזיות, מערכות שמע וקולנוע ועד מזגנים.

צילום מסך ארוך

פונקציה נוספת חשובה ושימושית מאוד היא צילום מסך ארוך. במקום לצלם מספר צילומי מסך, ניתן לבצע צילום מסך אחד ארוך. הפונקציה שימושית מאוד בצילום של דפי אינטרנט, הודעות WhatsApp, מסמכי WORD וכדומה.  

תפריט קיצור דרך

פונקציה זו שהתווספה ל MIUI 8 דומה לזאת שיש ב IOS. תפריט קיצור הדרך יוצר כדור/עיגול קבוע על גבי המסך שדרכו ניתן לבצע חמש פעולות לפי התאמה אישית. פשוט נוגעים בכדור ומחליקים את האצבע לכיוון קיצור הדרך הרצוי כדי להפעיל אותו. אפשרות זו מעניקה שימוש נח ומהיר יותר במכשיר.  

 

מחשבון מתקדם

מחשבון ה MIUI מגיע עם תוספות רבות שימושיות ליום יום. ניתן לחשב המרה של שער מטבע חוץ של מדינות רבות, המתעדכן לפי השער היציג בעולם. בנוסף קיימות גם אפשרויות רבות של המרות כגון שטח, אורך, נפח, מהירות, מסה, משקל, טמפרטורה ועוד.

 

SIM כפול

ה – Redmi Note 4 מאפשר שימוש בשני כרטיסי SIM בו זמנית, או שימוש בכרטיס SIM וכרטיס הרחבה לזיכרון microSD עד 128GB.

 

טביעת אצבע מהירה ובטוחה

חיישן טביעת האצבע מאפשר כניסה מהירה ומאובטחת לקבצים ומידע בלחיצה בודדת. דיוק טביעת האצבע משתפר עם הזמן בכל נגיעה. ניתן לנעול אפליקציות, להסתיר תיקיות, לנעול פתקים ואף להפעיל מצב ילדים, המאפשר הגבלת גישה לאפליקציות המותקנות על המכשיר.

 

Mi Mover

זהו יישום מובנה חשוב ייחודי של שיאומי, המאפשר ייבוא בקלות של המידע והקבצים בלחיצת כפתור. בשימוש בנקודה חמה של המכשיר ניתן להעביר מידע במהירות של 6Mbps. מתאים לשימוש עם מכשירי אנדרואיד שונים.

 

מצב קריאה

קריאה בטלפון לזמן ארוך חושפת אותנו לקרני אור כחול מזיקות הגורמות לנו לאימוץ העיניים. מצב קריאה מונע זאת בכך שהוא מפחית את רמת קרני האור הכחול הנפלטת מהמסך. מצב הקריאה משנה את המסך לגוון צהוב חיוור עדין ונוח יותר לעין. מחקרים מוכיחים כי קרני האור הכחול מדכאים את הפרשת המלטונין ובכך פוגעות בשינה. מצב קריאה מפחית את קרניים אלה כך שתוכלו לישון טוב יותר בלילה.

 

שכפול אפליקציות – Cloned App

פונקציה ייחודית ומעניינת מאוד ב MIUI 8 היא שכפול של אפליקציה הנקרא גם Cloned App. הפונקציה מאפשרת לשכפל אפליקציה ולמעשה להשתמש באותה אפליקציה עם שני בסיסי נתונים שונים, דבר המאפשר להשתמש באפליקציה עם על שני משתמשים או יוזרים שונים.

יתרונות:

  • ניתן לשים 2 כרטיסי SIM במכשיר ולהתקין את אפליקציית ה WhatsApp עבור כל אחד מכרטיסי הסים, ללא צורך בשימוש במכשיר נוסף על מנת להגדיר אותו לכרטיס ה SIM השני.

  • ניתן לשכפל משחק ובכך לשחק בו עם שני משתמשים שונים.

  • מאפשר להשתמש בשני צמידי Mi Band (בקרוב בייבוא רשמי) על טלפון אחד.

 

שטח שני –Second Space

שטח שני הינה אחת הפונקציות המורכבות ביותר איתה התמודדו מפתחי ה MIUI בבניית הפיצ'ר. היא דומה מאוד לרעיון העבודה של מספר משתמשים על גבי Windows, כאשר ישנם מספר משתמשים העובדים על אותו המחשב. הפונקציה יכולה להיות שימושית יותר למשתמשים שחולקים את הטלפון עם חברים או בני משפחה, למשל כשיש טלפון נייד שהילדים יוצאים מהבית ולוקחים אותו איתם, או לשימושים המתאימים למשתמשים שמעוניינים להפריד בין אפליקציות ותוכנות הקשורות לעבודה ואחרות הקשורות לשימוש הפרטי.

 

יתרונות:

  • הסתירו את המידע האישי שלכם מבלי שחבריכם יבחינו שהסתרתם אותם.

  • הרגישו בנח לחלוק את הטלפון שלכם עם משפחה וחברים, שימושי בעיקר בשימוש של שני כרטיסי SIM.

  • שטח שני יכול להיות שימושי כאשר נותנים למישהו את המכשיר להתרשמות מבלי לחשוף מידע אישי.

  • ניתן להיכנס עם משתמשים שונים ועם סיסמאות שונות במסך הנעילה.

  • שימוש באותה אפליקציה לשני המשתמשים, עובד באותה שיטה של שכפול האפליקציות המשתמשות במסדי נתונים שונים אך הנתונים הבסיסיים של האפליקציה נשארים זהים. בכך ניתן לחסוך בשטח אחסון.

 

ערכות נושא בחינם – מגוון עצום של ערכות נושא.  

סוללה ענקית 4100 mAh – זוהי ללא ספק אחת הסוללות העוצמתיות הקיימות כיום בתחום הסמארטפונים בעולם, המאפשרת שימוש של לפחות יום שלם גם למשתמשים הכבדים שבינינו.

מערכת ההפעלה של שיאומי MIUI 8:

שיאומי נוסדה בשנת 2010 כחברת תוכנה, שפיתחה מערכת הפעלה מתקדמת לסמארטפונים, שזכתה במהירות שיא לקהל ענק של אוהדים. מדובר במערכת הפעלה המתעדכנת ומשתדרגת כל הזמן, בהתאם לחוות דעת והמלצות של אוהדי החברה, המשתמשים עצמם, ברחבי העולם (שיאומי מתייחסת למשתמשי המוצרים שלה כאוהדים ולא כלקוחות). מערכת ה – MIUI מבוססת על סביבת אנדרואיד אך נבנית ומשתפרת באופן תמידי באמצעות "חכמת ההמונים".

 

יותר מ – 170 מליון משתמשים במערכת ההפעלה MIUI, המציגה פונקציות חדשות וייחודיות. שיאומי הוסיפה מאפיינים פורצי דרך ל – MIUI 8ביניהם: אלפי טפטים ותצוגות שונות ומעוצבות, שכפול אפליקציות, ריבוי משתמשים ועוד המון פונקציות מתקדמות.

 

לינק לסרטון על MIUI: https://www.youtube.com/watch?v=7gukMzAQBSk

 

מפרט טכני

כללי:

  • מעבד ביצועים גבוהים – Mediatek MT6797 Helio X20 Deca-core 2.1 GHz CPU

  • סוללה בדחיסות גבוה (4100mAh(typ

  • מסך – 5 אינצ'

  • זיהוי טביעת אצבע – פתיחה אולטרה מהירה

  • 4G Dual-SIM – תמיכה מלאה ב LTE

  • מצלמת PDAF – 16MP

  • מצלמת סלפי – MP5

 

מעבד וזיכרון

זיכרון מעבד 3GB RAM

זיכרון אחסון64GB

אפשרות הרחבה ל 128GB נוספים

Mediatek MT6797 Helio X20 Deca-core 2.1 GHz CPU

 

מידות

גובה: 151 מ"מ

רוחב: 76 מ"מ

עובי: 8.35 מ"מ

משקל: 175 גרם

 

סוללה

  סוללה בדחיסות גבוהה4100mAh (typ) / 4000mAh (min)

טכנולוגיית טעינה מהירה 5V / 2A

 

מצלמה אחורית 13MP

עדשת 5 אלמנטים , מפתח צמצם  f/2.0

פלאש 2 גוונים, זיהוי אוטומטי של טמפרטורת החדר

טכנולוגיית שיפור אזורים כהים

פוקוס אוטומטי PDAF

פנורמה, מצב ידני, HDR, טיימר ועוד.

 

מצלמה קדמית 5MP

מפתח צמצם  f/2.0

 Beutifyעם 36 פרופילי יופי חכמים

זיהוי פנים

 

וידאו והסרטה

הקלטה באיכות 1080p / 720p , 30 FPS

הילוך איטי באיכות 720p , 120 FPS

 

תצוגה

מסך 5.5" Full HD

קצוות זכוכית 2.5D

רזולוציה1080*1920 , 401PPI, 450nit

יחס קונטרסט 1:1000

72% בסולם הצבעים NTSC

מצב אור שמש

מצב לילה, מפיק בהירות מינימלית 1cd/m2

מצב קריאה

התאמת טמפרטורת הצבע

 

קישוריות

  • Bluetooth® 4.2

  • Bluetooth® HID

  • Dual-band Wi-Fi 2.4/5GHz 802.11 A / B / G / N / AC

  • Wi-Fi Display

  • Wi-Fi Direct

בחירה של 2 אפשרויות למגירת ה SIM

Nano SIM + Micro SIM, או Micro SIM  + זיכרון  MicroSD

חיישנים

  • חיישן טביעת אצבע

  • מצפן אלקטרוני

  • חיישן כבידה

  • חיישן תאורה

  • ג'ירוסקופ

  • אינפרה אדום

  • חיישן HALL

  • חיישן קרבה