כותרות אחרונות
Search

שיבאס ריגאל, וויסקי היוקרה מספר 1 בעולם בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת העיצוב האיטלקית היוקרתית 'פינינפארינה'

לראשונה !!

שיבאס ריגאל, וויסקי היוקרה מספר 1 בעולם בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת העיצוב האיטלקית היוקרתית 'פינינפארינה',  הידועה בעולם, ביצירת מופת של מארז שיבאס 18 מהודר וחגיגי במהדורה מיוחדת ומוגבלת

המארז המרהיב והאלגנטי ישמש מתנה מושלמת לרגל החגים והשנה החדשה

 

לראשונה, שיבאס ריגאל, וויסקי היוקרה מספר 1 בעולם בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת העיצוב האיטלקית היוקרתית הידועה באיכות ובחדשנות עיצוביה, 'פינינפארינה', ביצירת מופת של מארז חגיגי במהדורה מיוחדת ומוגבלת.

 

המארז המהודר והאלגנטי של שיבאס 18 ישמש מתנה מושלמת לרגל החגים והשנה החדשה.

 

שיבאס ופינינפארינה חולקים מורשת עשירה של יצירת חוויות יוקרתיות מעוררות ומפנקות המשלבות מלאכת יד סקוטית ועיצוב איטלקי. פינינפארינה נחשבת לאבירת העיצוב האיטלקי עוד משנת 1930, ושיבאס ריגל הינו הבלנד וויסקי היוקרתי המקורי, שנוסד בשנת 1909.

צילום: יח"צ חו"ל

העיצוב האלגנטי והייחודי מגלם תשוקה לאסתטיקה ואיכות ושואב השראה מהמרכיב הזורם והדינמי של הטיפה. האינטראקציה בין האוויר לנוזל המאחדת את שני המותגים במסען המתמשך אחר היופי, ההרמוניה והעונג.

האריזה האלגנטית מגיעה בגימור כחול עשיר ומטאלי, המזכיר את סימן ההיכר של החברה האיטלקית, ועם החריטה בזהב המייצגת את שייכותה לתווית היוקרתית של שיבאס 18.

 

חברת העיצוב האיטלקית 'פינינפארינה' מוכרת ברחבי העולם בתחום עיצוב המכוניות ומבוססת על ערכים של יצירתיות, ניסיון וחדשנות, תוך שמירת נאמנות למסורת שהינו שילוב של סגנון אוונגרדי ופתרונות טכניים שימושיים. היא מבטאת את עקרונות העיצוב בכל תחומי החיים בהם יופי מתמזג עם אלגנטיות, חיוניות ונוחות.

 

המארז החגיגי והאלגנטי הינו יצירת אומנות מרהיבה ויוקרתית המוקדשת לאוהבי מותג שיבאס, חובבי עיצוב ואספנים נלהבים.

 

מחיר מומלץ לצרכן:249 ₪