כותרות אחרונות
Search

שיכון ובינוי נדל"ן חונכת את שדרת האומנות במתחם היוקרה 'חלומות צוקי השמורה' ומזמינה לתערוכה של זיו קורן

חברת שיכון ובינוי נדל"ן , חברת הנדל"ן המובילה בישראל, תערוך בשישי 16/10/15 החל משעה 9.30 בבוקר  ועד שעות הצהריים לאירוע פתוח לקהל המתעניינים בדירה על הים,  לבוא להתרשם משדרת האומנים בפרויקט חלומות צוקי השמורה בעיר ימים נתניה שאכלוסו החל זה עתה , כאשר גולת הכותרת הינה תערוכת צילומים של האמן זיו קורן .

בתוכנית – תערוכת הצילומים של זיו קורן , כיבוד , וכמובן אווירה כמו שרק פרויקט איכותי מול הים יכול להציע .

'חלומות צוקי השמורה' הוא קומפלקס סגור שנבנה בימים אלו בין הרחובות עוזי חיטמן, אהוד מנור ונתן יונתן, בפינה הצפון מערבית של שכונת עיר ימים מול שמורת האירוסים , בקו ראשון לים .

חלומות צוקי השמורה יבנה על פי עקרונות הבנייה הירוקה ובהתאם לתקן LEED האמריקאי וברמת gold. אדריכל הפרויקט הוא גיל שנהב ומעצבת הפנים היא אביבית מנקס.

האירוע היוקרתי כאמור יתקיים לרגל תחילת האכלוס של הפרויקט

חלומות 1

'חלומות צוקי השמורה', שרבים מכנים אותו ריזורט, בשל האופי הייחודי שלו, יכלול שלושה מגדלי יוקרה של 25 קומות מגורים מעל קומת לובי עם גובה כפול ומעל מרתף חנייה, . במתחם יבנו סה"כ 287   יח"ד.הכניסה למתחם המגורים יהיה דרך הפיבליון המפואר בעל תיקרה גבוה וקירות מסך  עם עמדת שומר וקבלה לכל שלושת המגדלים,בנוסף לכל בניין יש לובי יוקרתי בעל תקרה גבוהה, חדר דיירים אקסקלוסיבי בו יוכלו לקיים את פגישות העסקים של דיירי המקום,במתחם מבנה הספא יכלול מלבד 2 בריכות שחייה: בריכת שחייה מקורה ומחוממת ובריכת פעוטות פתוחה, גם לאונג' מרכזי יוקרתי, חדר כושר מאובזר, כמו כן  שדרת אומנות,בריכות נוי וכ- 18 גינות נוי תלויות .

דורית סדן, סמנכ"ל השיווק של שיכון ובינוי נדל"ן: "חלומות צוקי השמורה נבנה עלפי עיצוב אדריכלי עכשווי אומנותי וככזה אנחנו מקיימים אירועים מיוחדים המתאימים לאופי המבנה וללקוחותיו. ולכן החלטנו על אירוע תערוכת הצילומים של זיו קורן בשדרת האמנות לרגל תחילת האיכלוס "